Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדקתי איזה קרבורטור מורכב אצלי ברכב וראיתי שמורכב

קרבורטור מסוג וובר 28/30 בעל שתי לועות .

אני רוצה להחליף את הקרבורטור ליותר גדול אבל אני לא רוצה

להחליף או לבצע שינויים בסעפת המקורית עכשיו השאלה שלי היא כזו

איזה קרבורטור מתאים לי והאם יהיה שינוי משמעותי בהחלפה של

הקרבורטור ?

אם למשהו יש שיפנה אלי בהודעה פרטית תודה ? 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

למה לך?

 

מה התוצאה שאתה רוצה להגיע אליה? לבזבז יותר דלק?

 

אני חושב שללא שום שיפור במנוע זה מיותר.

 

נסה להחליף דיזה לאחת יותר גדולה

פורסם

יניב רז שלום רב !

ניתן להרכיב כל קרבורטור הגדול ביותר שיש בעזרת מתאם לסעפת.

השאלה הנשאלות מדוע?

מה אתה מצפה לקבל מקרבורטור גדול, יותר מבלי ששיפרת משהו במנוע, תקבל רק צריכת דלק גבוה בהרבה מהנוכחית, שטיפת הצילנדרים בעודף דלק, דלול השמן בדלק, פיוח הפלגים, סתימת האגזוז בפיח וזהום אוויר , שכחתי משהו יש טעם להמשיך?1

פנה לפורום שפורים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני חשבתי על 32/36 של וובר בגלל שזה מה שמליצו לי ואולי עם קצת יותר דלק ואוויר המנוע יסחוב יותר טוב.

עכשיו לשאלתי האם צריך לעשות שינוי כל שהוא בסעפת או שזה מתאים אחד לאחד ?

בעיקרון המנוע משופץ עם בוכנות אוברסייז דוד אמצעי ואחורי פתוחים והצתה אלקטרונית .

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

יניב, אתה עושה לא מעט פרוייקטים על האוטו שלך וזה יפה מאוד. אתה לא חושב שכדאי לך לפתוח שרשור שיפוץ שבו תעלה באופן קבוע שאלות ופרוייקטים שאתה עושה, במקום לפזר אותם בכל פעם בשרשור חדש? לשיקולך.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
בעיקרון המנוע משופץ עם בוכנות אוברסייז דוד אמצעי ואחורי פתוחים והצתה אלקטרונית .

 

 

ואחרי כל אלה אתה רוצה שהמנוע יסחב יותר טוב? לאן אתה רוצה להגיע?

פורסם

יניב רז שלום רב !

כפי שידוע לך בוודאי, נפגשנו לאחרונה במפגש מועדון פורד באיקיאה, ושוחחנו בינינו, ואפילו יש לי תמונה מהמפגש בו אני מצולם ליד רכבך.

התרשמותי הריאלית היא כך:

אתה בחור צעיר בן 23 בלבד עם הרבה מרץ מוטיבציה והתלהבות נעורים, שנובעת מגילך הצעיר, וזה לגיטימי.

אך מומלץ בחום

אחד מבעלי הניסיון הרב והמוכח, הוא מר און יעקובסון ,שהגיב לך פה לפני, ואם תיכנס לפרופיל שלו, תיווכח בשרשור הארוך שפתח על שיפוץ רום כרמל, ועוד מכוניות רבות, וזה רק תחילת הדרך.

לדעתי עם הקרבורטור הנוכחי, תוכל להוציא יותר ללא השקעה מיותרת וצעקנית, שעושה הרבה רוח צלצולים ודאווין, לחברה צעירים, אך ללא שום תועלת לרכבך.

צור קשר בפרטי, לגבי אפשרות לטפל לשפץ ולכוון את הקרבורטור הנוכחי שלך, ולהוציא ממנו את המיטב, מבלי להשתגע ולקפוץ מהפופיק, אך לא להפוך אותו למכונית מרוץ, כמו מאך 1.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני תומך בתגובה של צביקה.

 

הרכב הראשון שלי היה אלפא ספרינט שנת 88 חיה לא קטנה! גם אני רצתי לחפש כל מיני קרבורטורים ועוד שטויות שהיו נראים לי כשיפורים בגיל 17, הדבר שבאמת הכי שיפר את הרכב היה כיוון זוג הקרבורטורים הכפולים שהיו עליה אצל מקצוען! גם צריכת הדלק ירדה וגם הנסיעה הייתה טובה יותר.

אם אתה באמת רוצה שיפור, שים כסף בצד, תבדוק בחו''ל מה ניתן לעשות, בארץ ישנה קורטינה אדומה שנת 82 אם אני זוכר טוב שהוחלפו בה כמה מנועים והיום אין לי מושג מה יש בה אבל מנסיעה אחריה לפני כשנתיים + היא בהחלט נסעה מדהים! כדאי אולי לאתר את הבעלים ולברר איתו.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני תומך בתגובה של צביקה.

 

הרכב הראשון שלי היה אלפא ספרינט שנת 88 חיה לא קטנה! גם אני רצתי לחפש כל מיני קרבורטורים ועוד שטויות שהיו נראים לי כשיפורים בגיל 17, הדבר שבאמת הכי שיפר את הרכב היה כיוון זוג הקרבורטורים הכפולים שהיו עליה אצל מקצוען! גם צריכת הדלק ירדה וגם הנסיעה הייתה טובה יותר.

אם אתה באמת רוצה שיפור, שים כסף בצד, תבדוק בחו''ל מה ניתן לעשות, בארץ ישנה קורטינה אדומה שנת 82 אם אני זוכר טוב שהוחלפו בה כמה מנועים והיום אין לי מושג מה יש בה אבל מנסיעה אחריה לפני כשנתיים + היא בהחלט נסעה מדהים! כדאי אולי לאתר את הבעלים ולברר איתו.

השאלה אם היה לו מנוע מקורי או של סיירה או איזה v8 איימתני

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

על הסעפת שיש לך כרגע, תוכל להרכיב 28/30 או 30/34, יהיה לך מאוד לקשה למצוא 30/34 בארץ,

כזה קרבורטור מורכב אצלי על הרכב, בזמנו רכשתי אותו מניר בן ארי, ועד היום אני מבסוט :)

 

32-36 DGAV, לא יתאים לך, לפחות לא הסעפת הזו, אפשר לייצר מתאם, אבל יש לזה השלכות.

 

אתה רוצה לשפר את הפינטו? תקל עליו, סעפת פליטה טובה, צנרת פליטה טובה ואגזוז.

והרשימה עוד ארוכה אם תרצה ;)

 

JEP.

פורסם

מדובר גרסה המקורית שמגיעה עם מנוע 2.0 8 שסתומים, הוחלף שם מנוע ל2.0 16 שסתומים, היום אני חושב שהרכב גודש רק לא ידוע לי איך ולמה! הייתה לפחות פעמיים למכירה, רכב יפייפה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

זה לא בעיה לגדוש מנוע פינטו, הרי הבלוק הוא מאוד דומה לבלוק מנוע של COSWORTH.

אפילו בחלק מן המנועים זה אותו בלוק. כמו שנאמר רז, אפשר לעשות הכל, הכל עניין של כסף.

 

JEP.

×
×
  • תוכן חדש...