Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"אנדרואיד" - סביבת קוד פתוח

הוכיחה את עצמה כמגיבה מהר יותר לשינויים

 

דווקא הנקודה הזו היא בעייתית מאוד והוכחה לבעייתיות העצומה של אנדרויד.

בגלל הביזור והגירסאות - מאוד קשה לאנדרויד להפיץ שינויים חדשים ומהר. (בא נזכור שרוב המשתמשים לא ממש מחליפים רומים בעצמם כי זה לא מעניין אותן , ואפילו כשיוצאות גירסאות למכשיר - עד שהמפעילות הסלולאריות מתאימות אותן עבורן ועד שהמשתמש בכלל מעדכן.... )

בעוד iOS כבר נמצאת בסביבות ה70-80 אחוז במעכת הפעלה 5 (אם לא יותר) , אנדרויד לא הצליחה לעבור את ה5 אחוז עם ICS שכוללת המון חידושים ושיפורי UI מדהימים.

 

מה הקשר לקוד פתוח? שאלה טובה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום אני מאמין שמישהו בגוגל שכח להוריד רגל מהגז קצת אם האבולוציה של האנדרויד. כמו הוורסיות לא מוכיחה את עצמה כאדפטיבית מספיק. היה עדיף, לדעתי, להשאיר את המערכת כקוד פתוח, אבל להגביל את רמת הגישה לקוד. אני חושב שהיכולת של החברות להגביל אותך (יחסית, מדובר על משתמצי קצה ולא על ההארדקור) ברום/לאנצ'ר קצת מגוכחת. החופש של האנדרויד מוגבל למי שעושה רוט בסופו של דבר.

 

מצד שני, אני גם מאמין שאילולא החשיבה המקובעת משהו של אפל בתחום האחריות והתשלומים לגבי מימוש אחריות הייתי קונה אייפון. זה טלפון שלנזק כמוני היה עולה הרבה כסף להחזיק.

 

אגב נוקיה, אני מאמין שזה עדיין לא הסוף. נראה מה יהיה אם הפיור וויו, מצלמה עם רזולוצייה של 40MP זה -קונספט- מעניין, נראה את ההשלכות שלו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

הסלולרי הראשון שלי היה מוטורולה סטארטק, אי-שם בסוף שנות ה-90. אחריו היו לי רק נוקיות - תמיד אהבתי את הפשטות, הידידותיות של מערכת ההפעלה והתפריטים ובכל מכשיר שלהם הרגשתי "בבית". עד שהם התחילו לאבד את זה בשנתיים-שלוש האחרונות, הרבה "בזכות" מערכת הסימביאן הלא מוצלחת, בלשון המעטה.

זנחתי אותם לטובת האייפון. כיום הם פשוט לא רלוונטיים, וחבל.

מקווה שהם כן יחזרו לעניינים, כי תחרות זה טוב בשבילנו.

 

בינתיים, הצניחה החופשית נמשכת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הבעיה של נוקיה זה שהם זזים לאט מדי. כשבעולם יצא אייפון 4 ו-HTC דיזייר, הם עדיין שיכפלו גירסאות של 5800 עם מסך רזיסטיבי, ועדיין ניסו להיאחז בהצלחה של n95 עם הדגם היורש והפחות מוצלח. כשאייפון 4s וגלקסי 2 נמכרו כמו לחמניות טריות, וטבלטים קוריאניים וסיניים צצו כפטריות אחרי הגשם, נוקיה הבטיחה הבטחות שלקראת סוף שנה ייצא מכשיר עם מעבד ג'יגה.

 

אם הם ימשיכו ככה, אז אלא אם הם מחזיקים איזה שפן מטורף בכובע, או שייקבלו שכל ויתחילו לעבוד עם אנדרואיד, הם עוד יצטרכו להתחנן לסינים שיקנו מהם את חטיבת הסמארטפונים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתם לא רואים את כל השוק,

יש למעלה ממיליארד אנשים שבחיים לא יוכלו להרשות לעצמם אייפון, שלא נדבר על אייפון לכל המשפחה. אבל הם כן יכולים להרשות לעצמם מכשיר נוקיה פשוט.

 

עוד 2 נקודות:

 

1. Windows phone - בדיחה מהלכת, למה לא ללכת עם אנדרואיד.

2. BlackBerry - אם הם לא יעברו לאנדרואיד, יחליפו את המכשירים למסך מגע MULTITOUCH נוח (ויוציאו דגם פשוט גם לשונאי מסכי המגע), ויפסיקו להעביר את כל האינטרנט במכשיר דרך השרתים שלהם (ואז לפתוח GMAIL ייקח פחות מ-30 שניות), יש להם עוד סיכוי לשרוד - בכל תצורה אחרת = פשיטת רגל.

----

פורסם

וינדוס פון לא תומכת עברית. לכן אנחנו לא נחשפים אליה. אבל מדיווחים של אנשים שאפשר לסמןך עליהם מדובר במערכת הפעלה טובה מאוד שמשמרתת את הצורך - היא פשוט עובדת ועובדת טוב מאוד.

נראה.

פורסם

קרנל - לשיטה של בלאקברי יש יתרונות - הן מבחינת אבטחת מידע (הרי המכשיר מיועד קודם כל לעסקים) והן מבחינת נפח התעבורה - המערכתחסכונית להפליא בנפח התעבורה, יתרון הן מבחינה כספית והן מבחינת מהירות העברת קבצים. העניין הוא שהמעבדים במכשירי בלאקברי יחסית איטיים כך שיתכן שפתיחת הקבצים במכשיר קצת איטית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתם לא רואים את כל השוק,

יש למעלה ממיליארד אנשים שבחיים לא יוכלו להרשות לעצמם אייפון, שלא נדבר על אייפון לכל המשפחה. אבל הם כן יכולים להרשות לעצמם מכשיר נוקיה פשוט.

זה למה אמרתי "סמארטפונים", כי בשוק של הטלפונים ה"טיפשים" נוקיה עדיין מאוד, אם לא הכי, חזקים (לידיעתכם הטלפון הכי נמכר בעולם הוא נוקיה 1100).

 

למרות שגם כאן יש להם תחרות לא קטנה מצד הקוריאנים ובעיקר הסינים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אין ספק שאם שיתוף הפעולה בין נוקיה ל 8 לא יעלה יפה זו יכולה להיות שירת הברבור של נוקיה

ההצמדות המטופשת שלהם לסימביאן שיש לי רק דברים רעים, אבל ממש רעים להגיד עליו הביא אותם למצב זה

עכשיו זה עלול להיות מעט מידי מאוחר מידי.

ד"א מה שיכל דווקא להציל את נוקיה לדעתי היה לזרוק את כל מה שהוא סמארטפון ברגע שהאיפון יצא

הכל - מהנדסים, חומרה, תוכנה, קוי יצור, הכל

ולהצמד ליצור של טלפונים פשוטים כי זה עדין השוק העיקרי ברמה גלובלית מספרית וזה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב

אבל הם לא עשו את זה וחפרו לעצמם בור יותר ויותר עמוק לדעתי.

 

יש שקיעה של ענקים, סוני גם בדרך הזו

בשני הארגונים אפשר לזהות בפרוש יהירות של אנחנו שולטים בשוק ושלא יספרו לנו אחרת, מחשבות שאף אחד אחר לא יכול לבוא ולגנוב את השוק, המציאות מוכיחה אחרת.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מאז ה-N95 נוקיה לדעתי לא הוציאה אף מכשיר שבאמת הצליח כפי שציפו, והכל החל ב-N97 הכושל.

כל פעם שנוקיה מציגים מכשיר מאז הוא מוצג ככדגם שאמור להציל את החברה או לשלוח אותה לאבדון.

תמיד המכשיר מוצג כמבטיח, שיותר טוב מקודמו, IPHONE KILLER כבר ראינו לא מעט ותמיד הביקורות הטובות בהשקה הופכות מהר מאוד לקהל שמצביע ברגליים לכיוון השני.

בסוף נוקיה שורדת.

 

ההשקה של הלומינה לא אומרת כלום.

 

להמון אנשים יש סנטימנטים לנוקיה ואצל רובנו הנייד האחרון שבאמת עבד כמו שצריך בלי בעיות היה איזה נוקיה דור 2.5/דור 3.

ולכן הרבה מאיתנו מאוד מקווים ורוצים שהחברה תצליח וזה גם אולי מסביר התנפלות בעת השקת מכשיר חדש.

 

עוד כמה חודשים נראה מה הלומינה הזאת שווה, אני לא מאמין שהיא תהיה המכשיר שיסגור את NOKIA. מצד שני אני מאוד סקפטי ביכולתו להצליח.

גם אם מדובר במכשיר מושלם יחד עם מערכת הפעלה מושלמת, מאוד קשה להעביר את ההעדר ממה שהוא רגיל אליו למשהו חדש. לכן זה ייקח זמן.

פורסם

בעוד iOS כבר נמצאת בסביבות ה70-80 אחוז במעכת הפעלה 5 (אם לא יותר) , אנדרויד לא הצליחה לעבור את ה5 אחוז עם ICS שכוללת המון חידושים ושיפורי UI מדהימים.

 

מה הקשר לקוד פתוח? שאלה טובה.

 

השוואה לא הוגנת. המון ממכשירי האנדרואיד בכלל לא יכולים להריץ אייס קרים סנדוויץ' (כי הם חלשים מדי).

האחידות של אפל בחומרה אחת ומ"ה אחת היא יתרון עצום למשתמש הקצה הפשוט אבל למשתמש המתוחכם היא עוקץ מר.

 

עם זאת, כנראה שזה נכון מבחינה עסקית בסופו של דבר, לנוכח התוצאות של אפל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
קרנל - לשיטה של בלאקברי יש יתרונות - הן מבחינת אבטחת מידע (הרי המכשיר מיועד קודם כל לעסקים) והן מבחינת נפח התעבורה - המערכתחסכונית להפליא בנפח התעבורה, יתרון הן מבחינה כספית והן מבחינת מהירות העברת קבצים. העניין הוא שהמעבדים במכשירי בלאקברי יחסית איטיים כך שיתכן שפתיחת הקבצים במכשיר קצת איטית.

 

אבטחת מידע - עסק יכול להטמיע SSL בכל מוצר שהוא משתמש בו (מייל, אתר, אפליקציה).

המערכת מפגרת להפליא וכ"כ איטית (אתה גולש מישראל->איטליה->אנגליה כדי למשוך קובץ, כל קובץ, גם אם הוא בישראל),

תנסה לראות פעם אחת סרטון ביוטוב דרך בלקברי דרך פלאפון, ותקבל BUFFER ואי התאמה בין הסאונד לווידאו.

 

לגבי אבטחה - מי שבאמת ירצה להאזין לתשדורת שלך (ויש לו את האמצעים) יאזין לצד השרת, לא לפלאפון.

מבחינת נפח תעבורה - עם החבילות שיש בארץ הדבר לא רלוונטי.

----

פורסם

יש המון אנשים שמחפשים את הגודל, במקרה של המעבד - כמה שקטן יותר - ככה יותר טוב.

זה שנוקיה מוציאה ביצועים מהירים יותר מכל אנדרויד עם מעבד חד ליבתי איטי (יחסית) זה רק לטובתינו המשתמשים.

זה יוצא לנו יותר זול, פחות חימום באוזן וסוללה הרבה יותר חזקה.

 

בכל אופן, זה נראה כאילו אפל כבר עברה את השיא והיא לא מסוגלת להוציא חידושים משמעותיים חדשים, ראו ערך את הIPAD החדש.

לדעתי, העדר כבר מתחיל להשתעמם ויבוא היום שהם יחפשו מותג אחר.

 

קרנל, כתבת ש WINDOWSPHONE היא כמה רמות מתחת לאנדרויד, אתה חד משמעית, טועה לחלוטין.

 

WP היא מערכת חדישה ומחדשת, כמו נניח UI חדש לחלוטין עם קוביות שאתה גולל לאורך המסך.

היא מערכת מהירה בטירוף (כנס לYOUTUBE) עם 0 לאגים. מסתבר שהיא גם חסכונית בסוללה.

אפליקציות? מישהו כתב שחסרות אפליקציות... אף פעם לא הצלחתי להבין את הקביעה הזו.

יש לכם עשרות אלפי אפליקציות בחנות של WP. יש פה מישהו שהוריד עשרות אלפי אפליקציות לטלפון?

 

אני אישית רוצה לשדרג ללומיה 900 אבל הבעיה היא שעד שמייקרוסופט מתעוררים ושמים לה עברית כבר יצא מכשיר יותר טוב.

 

היתרון הענק של WP - אם עוד לא הבנתם - פיתוח אפליקציות.

כל מתכנת מתחיל שיודע קצת C# וילמד מעט איך לעצב במנגו, יכתוב אפליקציה ואולי אפילו יעשו פורטינג קליל של אפליקציות מחשב לסלולר.

 

דווקא בתחום של האפליקציות אני יכול להבטיח שבWP יהיו פי כמה יותר מכל מערכת אחרת.

פורסם

רוב מפעילות הסלולר מאוד פסימיות לגבי סיכויי נוקיה. לגרום להשקה להראות מוצלחת זה קל (יוצרים חוסר בהצע והופס - יש ביקוש יתר). להצליח לאורך זמן זה קשה.

 

נוקיה צריכים לחזור לבדל את עצמם ברמת החומרה כי בתוכנה הם לא יכולים, ודאי לא עם WP. איך אפשר ? למשל, לחזור ל-DNA שלהם. פעם היה ידוע שטלפון נוקיה שורד כל מכה, אנשים היו מתגאים שהטלפון שלהם נפל מקומה שניה וממשיך לעבוד. שיעשו את זה היום - לעומת האייפונים ושות' ששוברים מסך מכל מכה קטנה. שיעשו טלפון שמחזיק נפילות לא בעזרת מיגון מסורבל אלא מבנה חכם (כמו ה-HTC LEGEND הישן שלי, שהוא הסמארטפון הכי עמיד שאני מכיר).

 

התחייבתם למיקרוסופט? אז בואו תעשו משהו יצירתי ותיצרו מכשיר דואלי, כמו אחת החברות שאני עובד איתן שעומדת להוציא לשוק מכשיר שעובר בין חלונות לאנדרואיד בלחיצת כפתור.

 

עוד דבר, יש בשוק פער סגמנטים משמעותי בין סמארטפונים בכירים שמגיעים לאזור ה-1,000 $ לבין מכשירי "יוקרה" (ורטו ושות') שמתחילים ב-5,000 $. אני מאמין שאפשר לתמחר מכשירים באזור ה- 1,000 - 1,500 $ שיהיו קצת יותר יוקרתיים מהמכשירים הרגילים (למשל, מסכי ספיר בלתי נשרטים, גוף מתכתי יותר) אבל בלי הזהב והנצנוצים של המכשירים היוקרתיים. מכשירים כאלה ייתפסו כמכשירי מנהלים ולא גדג'ט לאוליגרכים, ישאירו שולי רווח גדולים ליצרן, יתרחקו מהתחרות הסינית, ויתנו יתרון למותגים ותיקים בעלי מוניטין אצל ה"מבוגרים". כמו נוקיה.

 

נוקיה אמנם מצליחים בפיצ'רפונים (כלומר מה שלא סמארטפון) אבל מזה לא עושים היום כסף, פיצ'רפון נמכרים בכמויות שמדינות שבהם צריך להתחרות במחיר מול סינים וכו' ובכלל, סמארטפון לא רעים מתחילם להמכר במחירים שפעם נמכר פיצ'רפון רגיל, ובמצב כזה - תאגיד ענק כמו נוקיה לא יכול להתקיים מהרווח הקטן שעושים על טלפון פשוט וזול.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...