Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספיק לראות את השוק -

עם איזה חברות נוקיה עובדת

עם איזה חברות המתחרים שלה עובדים

 

חברות שמספקות מסכים, רכיבים, מערכות הפעלה.

 

לא מוגזם לומר שלנוקיה בצורה הנוכחית שלה אין עוד יותר מידי זמן להתקיים.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו שאני חושב על זה, אם נוקיה הצילחו לעשות מכשיר חד ליבתי חלש יחסית ושיעבוד חלק ומהר עם וינדאוס, אז למה לשווק אותו במחיר של מכשירים הרבה יותר מתקדמים מבחינת חומרה?

 

כבר ראינו איזה נהירה המונית הייתה כש-HP החליטה שהם עושים מכירת חיסול לטאבלטים המוזרים שלה. לאנשים לא היה אכפת משום דבר. תן להם מכשיר סביר בעלות נמוכה, ויהיו הרבה קונים.

פורסם

אפליקציות? מישהו כתב שחסרות אפליקציות... אף פעם לא הצלחתי להבין את הקביעה הזו.

יש לכם עשרות אלפי אפליקציות בחנות של WP. יש פה מישהו שהוריד עשרות אלפי אפליקציות לטלפון?

 

אני אישית רוצה לשדרג ללומיה 900 אבל הבעיה היא שעד שמייקרוסופט מתעוררים ושמים לה עברית כבר יצא מכשיר יותר טוב.

 

היתרון הענק של WP - אם עוד לא הבנתם - פיתוח אפליקציות.

כל מתכנת מתחיל שיודע קצת C# וילמד מעט איך לעצב במנגו, יכתוב אפליקציה ואולי אפילו יעשו פורטינג קליל של אפליקציות מחשב לסלולר.

 

דווקא בתחום של האפליקציות אני יכול להבטיח שבWP יהיו פי כמה יותר מכל מערכת אחרת.

 

אתה טועה בצורה מוחלטת.

אני אסביר לך על רגל אחת למה.

 

קודם כל - זה שונה מהותית מאוד לפתח אפליקציות למובייל ולשולחני.

אז יודעים קצת C#? אז מה , הרבה עקרונות תכנות נכון שונים מאוד , ויש מתודולוגיות ודרך מחשבה שונה למדי.

חוץ מזה - מי שיודע C# יודע ג'אווה - ויהיה שווה לו יותר לפתח לאנדרויד.

 

חלק שני - זה שאין שום פורטביליות עם פלטפורמות אחרות.

חלק גדול מהסיבה לזה היא העובדה שאי אפשר לרדת למטה ולכתוב אותו קוד בC לדוגמא שאפשר לאנדרויד ואייפון ובOPENGL (מה שהרבה חברות עושות - כותבות בסיס זהה LOW LEVEL ואת העטיפה - שזה החלק הפשוט יחסית עושים בכלים NATIVE) ושאין עדיין פלטפורמות (כמו קורונה , קוקוס , PHONE GAP) טובות שיכתבו גם לWINPHONE כמו שהם כותבות אנדרויד ואייפון באותו קוד.

 

יש עוד כברת דרך ארוכה ידידי, ובהחלט יש שם מחסור.

אז יש עשרות אלפים , השאלה היא אילו עשרות אלפים...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ICS שכוללת המון חידושים ושיפורי UI מדהימים.

 

 

אני רואה שאת הICS אתה דווקא די מחבב,ביחס לGB.

אבל למה אתה מתכוון בחידושים ושיפורי UI? כי אני לא רואה הבדל ממשי בין הגירסאות. אני מפספס משהו?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
(...)

עם איזה חברות נוקיה עובדת (...)

חברות שמספקות מסכים, רכיבים, מערכות הפעלה.

 

נכון ב-100%. גם השונאים הכי גדולים של אפל ייאלצו להודות

שהם אלה שהובילו את השוק קדימה מבחינת חומרה, והציבו למעשה את הסטנדרט -

מסך קפסיטיבי, חיישני תנועה, רזולוציית מסך וכדומה.

 

בנוגע לדברים המחכימים שכתב LIVIUR - האמת היא פשוטה וכואבת:

עוד לא נתקלתי בתוכנה מוצלחת, פופולרית ומשגשגת שנכתבה ב-C#,

או באתר זריז ודינמי שמבוסס על ASPX.

עד היום מיקרוסופט עצמם ממשיכים לפתח ב-C++, זאת אומרת שאפילו הם לא מאמינים בפלטפורמה הזאת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אגב נוקיה, אני מאמין שזה עדיין לא הסוף. נראה מה יהיה אם הפיור וויו, מצלמה עם רזולוצייה של 40MP זה -קונספט- מעניין, נראה את ההשלכות שלו.

בשביל מה צריך מצלמה עם רזולוציה של 40MP ? אתה מתאר לעצמך שגודל הקובץ עשוי להגיע לכמה עשרות מגה או 100 בדחיסה ב-JPG.

איזה כייף לי :)

פורסם
יש

...

אחרת.

 

לLUMINA 900 יש עוצמת קרינה גבוהה של יותר שבין פי 5 עד פי 9 לעומת שאר הסמארטפונים מבוססי אנדרואיד של החברות המובילות.

לפי הערכות מומחים, במצב idle דרגת ה SAR של המכשיר נעה בין 1.20--1.47 W / KG , מדובר בנתון מאוד קיצוני וכמו שכבר נכתב כאן עולה אפילו על הקרינה של האייפון בשיעור של יותר מ25% (!).

רק לשם השוואה לגלקסי S2 יש 0.34 באירופה ו 0.16 בארה"ב.

אז אם אתה רוצה לטגן לעצמך את המח, you welcome.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

לאחורנה שדרגתי לרום ICS של SGSICS, ללא ספק קפיצה מהותית ברמת העבודה. פקודות קוליות יוצאות מן הכלל כולל בעברית.

 

בעקרון, היום הסיבה שאני לא משדרג מכשיר כי חברות האנדרויד השאירו את הארגונומיה בצד. רק עכשיו יוצארים מעבדים כפולי ליבה בקונפיגורצייה של 4", בעוד שהאייפון נשאר 3.7" מטמטם באיכותו ולדעתי שני רק לOLED (אולי עכשיו, שלישי-רביעי בגלל המסכים של HTC). אני מסרב בתוקף להסתובב אם כל דבר מעל 4". אם אני ארצה טאבלט. אני אקנה אחד:x

 

לא ברור כל bigger,faster, better הזה שחברות האנד' מתבססות עליו. לצערנו (צרכני האנדרויד) אפל לא רואה את היצרניות האחרות בתחום חוויית המשתמש. נוקיה הייתה במקום טוב בתחום הזה, אבל מאז הN9, הם מתדרדרים.

 

אבל, נוקיה לא נראת כי מי ששמה לעצמה לכבוש את עולם הסמארטפונים. כבר היום הם מייצרים מסכי טאצ' בסלולרים "חצי-חכמים", מאין יורשים ישירים ל5800 שהיה אכבר טלפון ביחס לכמה שהוא עלה דאז (1800, דרך החברה ולא ממשווק פרטי)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
ד"א מה שיכל דווקא להציל את נוקיה לדעתי היה לזרוק את כל מה שהוא סמארטפון ברגע שהאיפון יצא

הכל - מהנדסים, חומרה, תוכנה, קוי יצור, הכל

ולהצמד ליצור של טלפונים פשוטים כי זה עדין השוק העיקרי ברמה גלובלית מספרית וזה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב

אבל הם לא עשו את זה וחפרו לעצמם בור יותר ויותר עמוק לדעתי.

 

יש שקיעה של ענקים, סוני גם בדרך הזו

בשני הארגונים אפשר לזהות בפרוש יהירות של אנחנו שולטים בשוק ושלא יספרו לנו אחרת, מחשבות שאף אחד אחר לא יכול לבוא ולגנוב את השוק, המציאות מוכיחה אחרת.

 

 

זה לא נכון מהסיבה הפשוטה שחברה אירופאית לא יכולה להתחרות במגרש של הסינים ועוד על מחיר. וחברות מערביות חייבות ערך מוסף מעבר למחיר כדי להצליח.

 

לגבי ענקים, סוני בשקיעה כבר הרבה זמן בעיקר בגלל תחומי האלקטרוניקה הביתית ומשחקי המחשב. כל הרפתקאותיה בעולם הסמארטפונים באו לנסות להציל את המצב ולהכין אלטרנטיבה אחרי השקיעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני רואה שאת הICS אתה דווקא די מחבב,ביחס לGB.

אבל למה אתה מתכוון בחידושים ושיפורי UI? כי אני לא רואה הבדל ממשי בין הגירסאות. אני מפספס משהו?

 

א. הם באמת משתמשים בחומרות יותר מתקדמות (כל מי שיש לו משהו מעבר לCORE אחד וחצי גיגה זיכרון עם 2.3 בערך - לא מנצל כלום) בצורה נורמאלית.

ב. הם סוף סוף תומכים בדרכים מודרניות לוידאו אונליין (תקרא על Http live streaming) - מה שאומר שתתחיל לראות אפליקציות וידאו באיכות נורמאלית שיישרו קו עם פלטפורמות אחרות.

ג. בקשר לUI , תשים לרב לרמת הרספונסיביות , המעברים בסיבובי מסך ואנימציות , החלקות שלהן - הכל מנוהל שם ברמה טובה מאוד לעומת הקפיצות והקירטועים של GB. תעמיד SG2 לעומת nexus על ICS באפליקציות שעובדות גם בPORTRAIT וגם בLANDSCAPE ותתחיל לשחק , אחרי זה תקליד עליהם אחד ליד השני , תגלול רשימות קשר. זה דברים קטנים - אבל הם מצטברים.

ויש עוד המון קטנות לפה ולשם.

סה"כ 2.3 כבר מערכת מיושנת. רק שהקצב אימוץ של ICS הוא פשוט נוראי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה לא נכון מהסיבה הפשוטה שחברה אירופאית לא יכולה להתחרות במגרש של הסינים ועוד על מחיר. וחברות מערביות חייבות ערך מוסף מעבר למחיר כדי להצליח.

 

לגבי ענקים, סוני בשקיעה כבר הרבה זמן בעיקר בגלל תחומי האלקטרוניקה הביתית ומשחקי המחשב. כל הרפתקאותיה בעולם הסמארטפונים באו לנסות להציל את המצב ולהכין אלטרנטיבה אחרי השקיעה.

לא כיוונתי לסין, דווקא בדרום אפריקה שנדמה לי שנוקיה מוכרת את מכשירי ה 2.5 שלה בקצב מסחרר אם אני זוכר נכון

יש מספיק שווקים שאין להם צורך בדור 3 גם במדינות מפותחות, מכשירים עמידים, מכשירים עם כפתורים גדולים, מכשירים עם ספיקר חזק, לא חייבים להכנס לשוק של הסמארטפונים בשביל למכור, ונוקיה כבר היתה שם אבל ברחה.

סוני כבר לא מוכרים טלויזיות כמו פעם, סמסונג משאירה להם אבק

סוני כבר לא מוכרת קונסולות משחקים כמו פעם, מיקרוסופט עקפה אותה

סוני כבר לא מוכרת כמעט נגנים, האיפוד דרס אותה

אין לסוני היום שוק אחד שהם מובילים בו, הם נגררים ונגררים והם דיווחו השנה על הפסד של יותר מ 6 מילארד דולר

ושוב פעם כי הם היו בטוחים שהבטאמקס יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שהמיני דיסק יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שהבלוריי יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שאנשים ימותו על פורמט המוזיקה שלהם, מיותר לציין ש MP3 היום הוא הפורמט היחיד ולא זה של סוני

הם זלזלו ב WII וחשבו שאף אחד לא ירצה גרפיקה כזו מנוונת, ונדמה לי שנמכרו מעל 100 מליון WII

ואלה רק דוגמאות שעולות לי בכמה שניות של מחשבה, בטוח יש יותר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
תאגיד ענק כמו נוקיה לא יכול להתקיים מהרווח הקטן שעושים על טלפון פשוט וזול.

אם הם מוכרים טלפונים כאלה בכמויות אדירות שהם מוכרים אותם - אז בכיף, ויישאר גם כסף להחזיק את חטיבת הסמארטפונים הלא יוצלחת.

 

מי אתה חושב מכניס יותר כסף לפיאט - אוליגרכים ושייכים סעודיים שקונים עשרה פרארים בחודש, או מאות אלפי עמך שנכנסים בכל יום לסוכנויות פיאט בעולם וקונים פנדה/פונטו/בראבו/דובלו?

 

מוצרים פשוטים וזולים שנמכרים כמויות אדירות זה הלחם והחמאה של כל חברה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...