Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כצרכן של נוקיה עד לפני כ3 חודשים- אהבתי את הפשטות שלהם. מקווה שירדו, כי כמו שאומרים- לא כולם באמת צריכים את הסמארטפונים של היום ונוקיה מאז ומעולם הצטיינו בסלולארים פשוטים.

 

לפני כ3 חודשים עברתי לבלקברי בולד 9900.

 

כמה לא חרשתי על מידע בעניין לפני, ואני לא מתחרט לרגע על הבחירה.

 

ניסיתי אייפון 4S לשבועיים. בהתחלה כייפי, אח"כ- מיציתי. שכב בכיס ולא נוח מספיק להקלדת כמויות של טקסט. נפסל.

אח"כ ניסיתי גלאקסי S2 לשבועיים נוספים- גם אותו מהר מאוד מיציתי. מעולה. הרשים אותי יותר מאשר האייפון 4S. אבל גם הוא נפסל.

לקחתי בלקברי 9780 לשבועיים מחבר, אהבתי, ולקחתי לנסיון של שבוע בלקברי 9900 מפלאפון- והוא ניצח במקום.

 

אני לא טיפוס שמשחק בסלולרי כ"כ, ובטח שלא בשפע האפליקציות שיש באייפון וגלאקסי.

המקלדת של בלקברי- אין לה תחליף. פשוט תענוג. קל להקליד גם על עיוור, נוחה, פידבק טוב, וחברים שלי נדהמים ממהירות והנוחות ההקלדה שאפשר להגיע אליה עם הבלקברי.

 

ויותר מזה- כטלפון לשיחות- הוא מבצע על הצד הטוב ביותר. בדומה לנוקיה. גלאקסי ואייפון לא מגיעים לרמת שיחה איכותית כמו שיש לבלקברי, וכבונוס יש לי סוללה ליומיים וקצת. בלי להשתעבד לשקעים ומטענים בכל חור.

 

כבר כשבחרתי בו, ידעתי שעתיד החברה עדיין לא ברור, ובכל זאת בחרתי בו. מקווה שהם יתעוררו, וכבר יש שמועות שבמערכת ההפעלה החדשה שלהם יש שילוב של המערכת של בלקברי עם אנדרואיד- עם גישה לאנדרואיד מרקט. נחיה ונראה.

 

אגב- בסרטונים וביוטיוב אין כל בעיה בסנכרון של הפס קול עם הוידיאו. והאינטרנט מהיר, וכנקודה חמה (WIFI) למחשב הנייד שלי בלימודים הוא מהיר מאוד למרות ה2 מגה גלישה שיש לי בחבילה (רשת פלאפון).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוני כבר לא מוכרים טלויזיות כמו פעם, סמסונג משאירה להם אבק

סוני כבר לא מוכרת קונסולות משחקים כמו פעם, מיקרוסופט עקפה אותה

סוני כבר לא מוכרת כמעט נגנים, האיפוד דרס אותה

אין לסוני היום שוק אחד שהם מובילים בו, הם נגררים ונגררים והם דיווחו השנה על הפסד של יותר מ 6 מילארד דולר

ושוב פעם כי הם היו בטוחים שהבטאמקס יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שהמיני דיסק יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שהבלוריי יתפוס, והוא לא תפס

הם היו בטוחים שאנשים ימותו על פורמט המוזיקה שלהם, מיותר לציין ש MP3 היום הוא הפורמט היחיד ולא זה של סוני

הם זלזלו ב WII וחשבו שאף אחד לא ירצה גרפיקה כזו מנוונת, ונדמה לי שנמכרו מעל 100 מליון WII

ואלה רק דוגמאות שעולות לי בכמה שניות של מחשבה, בטוח יש יותר.

 

כמה תיקונים.

הם מוכרים יותר קונסולות בשנה ממייקרוסופט ועקפו אותם בכל שוק חוץ מהאמריקאי.

בסוף השנה הזו הם גם יצמצמו את הפער שמייקרוסופט פתחה עליהם בשנה שהאקסבוקס היה לבד בשוק.

 

הויי לא החשב כבר שנתיים כזו הצלחה גדולה, והעובדה שנינטנדו ירדו מרוב הרעיון שלו עם הויי יו.

 

הבלו ריו דווקא ניצח במלחמת הפורמטים ונחשב למוצלח בעולם ובשוקים מפותחים עובר את הדיוידי.

 

לגבי נוקי. והשוק של המכשירים הזולים - לא שם נמצא הרווח והתדמית שהם רוצים. במיוחד שבתחום הזול הם לא ממש יכולים להתחרות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ya_pl - אני משתמש ב-BB Pearl 9105 קצת למעלה משנה. רכשתי אותו ולא 9700 משיקולי תקציב, ואני גם לא נזקק להקלדה בכמויות גדולות - אבל אין ספק שאיכות המכשיר, הן מבחינת הבניה והן מבחינת יחידת הרדיו, מעולה, והבעיה המרכזית לי היא כמה אפליקציות שלא רצות עליו אלא רק על הדגמים בעלי מסכים גדולים ומקלדת qwerty.

העניין הוא של-BB קרה דבר דומה לנוקיה - הם השתהו בקריאת המפה כאשר האייפון הפך אופנתי, ואיבדו את נתח השוק שלהם גם בשוק העסקי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמה תיקונים.

הם מוכרים יותר קונסולות בשנה ממייקרוסופט ועקפו אותם בכל שוק חוץ מהאמריקאי.

ככה בדיוק התחילה הנפילה של נוקיה. קודם עקפו אותם בשוק האמריקאי, אחרי זה בשאר העולם. זאת גם הסיבה שהם משיקים את הלומיה קודם כל בארה"ב, כי הם יודעים שזה השוק הכי גדול לדברים האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כמה תיקונים.

הם מוכרים יותר קונסולות בשנה ממייקרוסופט ועקפו אותם בכל שוק חוץ מהאמריקאי.

בסוף השנה הזו הם גם יצמצמו את הפער שמייקרוסופט פתחה עליהם בשנה שהאקסבוקס היה לבד בשוק.

 

 

 

יחידת משחקי המחשב שלהם מפסידה כבר הרבה שנים עד לרמה שהם כמעט וסגרו את חטיבת פיתוח משחקי המחשב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

FAT , הXBOX עוד הראשון תפס חזק מאוד בשוק האמריקאי - מסיבות אחרות ממה שאתה חושב כנראה. אין קשר פה , חבל לנסות להקביל.

 

NIGHT - הם לא סגרו ולא יסגרו את המחלקה הזו. היא מקדמת להם הרבה מאוד נושאים לא ישירים ואפילו ניצחה להם את מלחמת הפורמטים בבלו ריי. בנוסף - הרווחים הם אף פעם לא ישירים מהקונסולות אלא מהLICENSING מסביב.

עדות לכך דרך אגב שהמחלקה דווקא מתפשטת מאוד בחשיבות שלה הוא המינוי החדש של קאז היראי בתור מנכל סוני ויושב ראש סוני אנטרטיינמנט.

 

ממליץ לכם לרד מההשוואה לסוני לפי כמה כותרות וה"נפילה" שלהם. היא ממש לא נכונה.

הם כן איבדו את השליטה הגבוהה שלהם בשוק שהיתה בזמן הPS2 בשנתיים הראשונות של הXBOX.

אבל כבר הספיקו לעלות חזרה לרוב בשווקים שהם היו חזקים בהם (רמז - ארה"ב אף פעם לא היה שוק כזה מאז תחילת שנות ה2000 כמעט)

שנה ראשונה של הXBOX - הוא מכר 10 מליון יחידות - מתוכן מעל 30 אחוז כשל והוחלף ד"א , הפעם היום עומד על פחות מ2 מליון יחידות (וזה נתון מלפני כמה חודשים).

הWII - לא מכר 100 מליון , והמקדם שלו בהתחלה היה יותר מכפול , ופרקטית - הוא לא מכר משחקים - הוא מכר בעיקר קונסולות שמעלות אבק. אז נכון - נינטנדו הרוויחו פר כל קונסולה - אבל אנשים לא קנו משחקים. במיוחד של מפיצים אחרים. מה שהביא את המצב של הWII להיות הפח זבל של כל שאר יצרני המשחקים.

 

בקיצר - זה נושא אחר ומורכב משמעותית שממש אין בו שחור לבן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אבל המסך פחות יפה, מערכת ההפעלה פחות גרפית ויש פחות אפליקציות. לי נראה שהיתרונות עולים על החסרונות.

 

להזכירך שהאייפון הפך להיות מה שהוא בגלל ממשק המשתמש קודם כל ולפני הכל.

 

יש למעלה ממיליארד אנשים שבחיים לא יוכלו להרשות לעצמם אייפון, שלא נדבר על אייפון לכל המשפחה. אבל הם כן יכולים להרשות לעצמם מכשיר נוקיה פשוט.

 

 

ולהצמד ליצור של טלפונים פשוטים כי זה עדין השוק העיקרי ברמה גלובלית מספרית וזה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב

אבל הם לא עשו את זה וחפרו לעצמם בור יותר ויותר עמוק לדעתי.

 

נכון. אבל זהו שוק עם שולי רווח הרבה יותר קטנים, מה שאומר שנוקיה לא תחזור להיות מה שהיתה. אני גם לא חושב שנוקיה תתפגר, אלא אם היא תמשיך לשרוף מזומנים באותו הקצב, בניסיונות לא מוצלחים לחזור להובלה.

 

 

עוד דבר, יש בשוק פער סגמנטים משמעותי בין סמארטפונים בכירים שמגיעים לאזור ה-1,000 $ לבין מכשירי "יוקרה" (ורטו ושות') שמתחילים ב-5,000 $. אני מאמין שאפשר לתמחר מכשירים באזור ה- 1,000 - 1,500 $ שיהיו קצת יותר יוקרתיים מהמכשירים הרגילים (למשל, מסכי ספיר בלתי נשרטים, גוף מתכתי יותר) אבל בלי הזהב והנצנוצים של המכשירים היוקרתיים.

 

רעיון מאוד מעניין, אבל יש לך בעיה של המותג "נוקיה", שלא מתקשר לדברים שכתבת למעלה.

יותר מכך, מה הבעיה ליצרנים המובילים האחרים ליצור מכשירים לאותו סיגמנט חדש, אבל בעלות יותר נמוכה. מכשירים המבוססים על פלטפורמות מוצלחות, מוכרות ונפוצות?

 

מה עדיף, לשדרג לאייפון גירסת Luxury, עם גוף מתכת נוצץ ומסך משוריין או לקנות נוקיה חדש באותה רמת מחיר וגימור?

 

מוצרים פשוטים וזולים שנמכרים כמויות אדירות זה הלחם והחמאה של כל חברה.

 

השאלה היא מה שולי הרווח שלהם?

 

להזכירך, תפעולית חברת המכוניות הכי רווחית בעולם היא פורשה... לא בדיוק יצרנית של "לחם וחמאה".

 

לדעתי הבעיה העיקרית של נוקיה היא שנוקיה היא חברת ייצור מכשירים סלולרים, ותו לא. מהבחינה הזו, היכולת הטכנולוגית שלה להלחם באפל (משווקת תוכן, מגוון מכשירי חומרה וגם תוכנה) ובפתרונות מבוססי אנדרואיד והחברות שמספקות אותן (עם כל יתרונות הגמישות של השילוב הזה) מוגבלת ביותר.

 

בקיצור, הסלולר הוא כבר לא מכשיר לתקשורת דיבורית, הוא מחשב נייד (לא כולל עולם שלישי ומתפתחות(, עם כל המשתמע מכך (ממשק, חומרה, תוכנה, תכנים) ונוקיה לא יודעת לייצר מחשבים ניידים. אין לה שום יתרון בכך על יצרנים מבוססים בשוק.

 

הרבה חברות גדולות ומוצלחות הפכו ללא רלוונטיות (או פחות רלוונטיות), העניין הוא שבימינו זה קורה מאוד מאוד מאוד מהר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כמה תיקונים.

הם מוכרים יותר קונסולות בשנה ממייקרוסופט ועקפו אותם בכל שוק חוץ מהאמריקאי.

בסוף השנה הזו הם גם יצמצמו את הפער שמייקרוסופט פתחה עליהם בשנה שהאקסבוקס היה לבד בשוק.

הויי לא החשב כבר שנתיים כזו הצלחה גדולה, והעובדה שנינטנדו ירדו מרוב הרעיון שלו עם הויי יו.

הבלו ריו דווקא ניצח במלחמת הפורמטים ונחשב למוצלח בעולם ובשוקים מפותחים עובר את הדיוידי.

לגבי נוקי. והשוק של המכשירים הזולים - לא שם נמצא הרווח והתדמית שהם רוצים. במיוחד שבתחום הזול הם לא ממש יכולים להתחרות.

אני מבסס את מספרי הקונסולות על

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3568342,00.html

"מה PS3 נמכרו 62 מיליון יחידות. זאת בעוד האקסבוקס 360 של מיקרוסופט מכר 66 מיליון יחידות, וה־Wii של נינטנדו 95 יחידות."

ה בלוריי ניצח את ה HD DVD (או איך שלא קראו לו, לא זוכר) אבל זה ניצחון ריק מתוכן כי המדיה הזו (דיסקים) מתה, זה לא יציל את סוני והם לא ימכרו בלוריי לכל בית, זה רק גרם לברוך לא קטן ביצור של ה PS3...

 

ונוקיה, אולי לא נמצא שם התדמית שהם רוצים בפשוטים אבל להגיד שהרווח לא שם זו טעות לדעתי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור, נוקיה יכולה לייצר מכשיר פשוט וזול שמתחרה על מחיר בלבד (דור 2.5 כמו פעם) ואז יקום צ'אנג בסין וייצר טלפון דומה מאיכות פחות טובה אבל שעולה חצי ממנו. השאלה אם גם בזה נוקיה תצליח להתחרות.

 

לדעתי נוקיה צריכה לצאת עם מותגים נוספים. אחד לשוק היוקרה (אפשרי בשילוב עם חברה קיימת שידועה במוצרי יוקרה שלה) ואחד לשוק העממי שבו למותג נוקיה יש מעמד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש לנוקיה טלפוני יוקרה של TAG לדעתי

http://www.tagheuer.com/int-en/mobile-phones/meridiist/cell-phones-and-accessories

כמה כאלה כבר תמכור, 100 ? 1000 ? אפילו הרווח על אחד הוא 1000 דולר, זה מליון דולר כולה

לא מספיק לכלום בחברה כזו גדולה

נוקיה (היתה) ידועה בתור חברה עם טלפונים שלא צריכים טעינה שבוע ושקולטים מכל מקום ובאיכות טובה

לסינים יקח זמן להעתיק את זה

לא שהם לא מסוגלים, ל ZTE יש טלפונים דווקא טובים

בקיצור, אני לא רואה יכולת של נוקיה לשחק במגרש הסמארט ואתה לא רואה יכולת שלהם בטיפשים

אז נחזור לכותרת הטרד:

"האם הסוף של חברת נוקייה מתקרב ?" - לדעתי כן :p

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
רעיון מאוד מעניין, אבל יש לך בעיה של המותג "נוקיה", שלא מתקשר לדברים שכתבת למעלה.

יותר מכך, מה הבעיה ליצרנים המובילים האחרים ליצור מכשירים לאותו סיגמנט חדש, אבל בעלות יותר נמוכה. מכשירים המבוססים על פלטפורמות מוצלחות, מוכרות ונפוצות?

 

מה עדיף, לשדרג לאייפון גירסת Luxury, עם גוף מתכת נוצץ ומסך משוריין או לקנות נוקיה חדש באותה רמת מחיר וגימור?

 

אז זהו, שנוקיה כבר עשו את זה בעבר... אני מכיר אנשים שעדיין נשבעים בשם ה-8800 הענתיקה שלהם, שהיה מרשים להפליא בזמנו. אגב, כל היצרניות עברו ניסיונות פרימיום כאלה ואחרים, אלה שבעוד רובן נדרשו לשמות מעצבים כדי לתת ערך למוצר (סמסונג עם ארמני, LG עם פראדה, מוטורולה עם דולצ'ה וגבנה) נוקיה עשו את זה עם השם שלהם בלבד.

 

בכל מקרה, כל אלה תיאוריות, בפועל נראה כאילו כל מה שנוקיה עושים כיום זה למקסם את סיכויים להרכש יום אחד ע"י מיקרוסופט.

 

עריכה: הטלפון של טאג הוא לא נוקיה, אלא מיוצר ע"י מודלאבז, חברה צרפתית שמתמחה בייצור מכשירי "יוקרה" (לא הכי מרשימים בד"כ) למותגי אופנה. וזה באמת מכשיר יקר שלא יכול להמכר בכמויות, במחירי ורטו, אני בהחלט לא התכוונתי לכזה אלא למכשירי פרימיום שיעלו קצת יותר מהטופ שיש כרגע. בוא נגיד, אם הטאג הוא פורשה, אני מתכוון לאאודי, בזמן שרוב הסמארטפונים הם איפשהו באזור סיאט - פולקסוואגן.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אז זהו, שנוקיה כבר עשו את זה בעבר...

 

אולי כשהמותג היה שווה משהו...

 

 

בכל מקרה, כל אלה תיאוריות, בפועל נראה כאילו כל מה שנוקיה עושים כיום זה למקסם את סיכויים להרכש יום אחד ע"י מיקרוסופט.

 

ניחוש מעניין... אבל אולי עדיף למיקרוסופט לרכוש דווקא את בלאקברי וללכת על השוק העסקי, עם אינטגרציה משופרת למערכות אירגונויות ויתרונות של אבטחת מידע?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני בספק. בלאקברי חזקים בתוכנה ובשירותים הנלווים (למטרות עסקיות כמובן, לכל מטרה אחרת הם הרבה מאחור). בהנחה שמיקרוסופט דבקים בחלונות, הערך שיישאר ל-BB הוא רק בחומרה - לא ממש החלק האטרקטיבי. אני מניח שלמרות הכל, לנוקיה יש ערך גבוה יותר בחומרה, ואני גם מנחש שיש להם לא מעט פטנטים בעלי ערך.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מיקרוסופט גם קנתה את הוטמייל שרץ על שרתי לינוקס בתקופה שזו הייתה המילה הכי גסה עבור מייקרוסופט. אז מה? קיבלו חדירה לשוק ושינו עניינים בקצב שלהם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
עריכה: הטלפון של טאג הוא לא נוקיה, אלא מיוצר ע"י מודלאבז, חברה צרפתית שמתמחה בייצור מכשירי "יוקרה" (לא הכי מרשימים בד"כ) למותגי אופנה. וזה באמת מכשיר יקר שלא יכול להמכר בכמויות, במחירי ורטו, אני בהחלט לא התכוונתי לכזה אלא למכשירי פרימיום שיעלו קצת יותר מהטופ שיש כרגע. בוא נגיד, אם הטאג הוא פורשה, אני מתכוון לאאודי, בזמן שרוב הסמארטפונים הם איפשהו באזור סיאט - פולקסוואגן.

דבר מטומטם לכשעצמו. זה כמו שיונדאי יחליטו לייצר מכונית פאר עם שילדה ומנוע של אקסנט ובודי משובץ יהלומים עם שמשות ספיר, וימכרו אותה במחיר בין אודי A8 לרולס רויס, ויקראו לזה יונדאי לואי ויטון או משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...