Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי בעיה עם הסיגריה.

משום מה נהיה מאוד קשה לחומר להתאדות. רק אחרי לחיצה ארוכה על הכפתור משהו מתחיל לקרות וגם אז זה גבולי והטעם פחות מורגש.

אני מניח שצריך לנקות את הקלירומייזר מבפנים. איך עושים את זה?

 

ניקוי האטומייזר הוא קל ופשוט לביצוע במרבית ההתקנים, תקרא את ההוראות ותסתכל בסרטון.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניראה לי הדואר והמכס יצאו לחופש בתחילת החודש ולא תחילת החג,משהו מוזר שם.

יש לי חבילה שיצאה ב1.9 מסין ועדיין אין שום מידע עליה.

מקווה שאחרי החג היא תהיה פה!:evil:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מישהו יודע איך נפטרים מטעמים קודמים?

אני מעשן עכשיו ווינסטון בטעם של אבטיח-תפוח-מרלבורו-קפה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מישהו יודע אם יש אפשרות לתקן את הסיגריה האלקטרונית שהפסיקה לעבוד?

לאחרונה לאחר שימוש לא ממושך (בקושי שבועיים) , היא הפסיקה לאדות כלל. הסוללה טעונה במלואה , יש חיווי כחול אך אין אידוי.

מה עושים?

פורסם

תיקח מברג שטוח קטן (טסטר)

בצד שמתברג לקלירומייזר תסתכל יש בפנים עיגול מתכת כזה מורם, תכניס את המברג מהצד שלו ותרים אותו בעדינות כלפי מעלה, תעשה ככה מ 2-3 צדדים (כן אני יודע שזה עגול, הכוונה שתרים אותו ואז תרים אותו גם ממול כדי שיהיה ישר)

 

תבריג בעדינות את הקלירומייזר.

פורסם

בדיוק בגלל המקרים האלה הגעתי למסקנה שסוללות מקוריות של Joyetech הן הכי טובות, גם אם סוללה אחת עולה כמו קיט "צד שלישי" כפול. יש ברשותי 3 סוללות Joyetech מקוריות (זוג של 650MAH ועוד 900MAH TWIST VV) ואיתן אין שום בעיה עם שום קלירומייזר, לא צריך להתחיל לשחק עם טסטרים, לא צריך להתבאס באמצע יציאה שפתאום הפסיק לאדות, להתחיל לחפש את הנקודה הנכונה של ההברגה... פשוט מבריגים קלירומייזר ויאללה לעבודה. ממליץ לכולכם לשקול לרכוש סוללות אלו במקום להתעסק עם הסינים הפשוטים (כן אני יודע שזאת גם סינית, מן הסתם, אבל פה זה לפחות סינית איכותית).

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אתה סתם מדבר שטויות ..

 

בתור אחד שעברו אצלו ביד כמעט 100 בטריות..

 

ה 3 האישיות שלי לא היה בהן בעיה מעולם, מעולם לא נגעתי בהן עם טסטר או עם שום דבר אחר.

 

עובדות כמו נמרות כבר 9 חודשים כמעט

 

ומתוך עשרות שמכרתי, אפשר לספור על יד אחת את אלו שקרה להם שלא עבד להם

פורסם

כנראה שהבעיה שלי היא לא נקיון כי לא הצלחתי לעבור את שלב הdry burning.

כמו מקודם, אני לוחץ על הכפתור ואין אידוי. אני חושב שהסוללה שלי נדפקה, כי שאני מחבר אותה לחשמל אין שום תגובה במטען או בסוללה.

יש רעיונות?

TFSI Power

פורסם

הדיסקית זה החלק העגול בקצה הסוללה נכון? אם כן הרמתי אותו וזה לא עוזר כי זה חוזר למקום ברגע שאני מבריג אותו..

 

עריכה: הבנתי למה זה לא עובד, הכבל של הדסקית קרוע. כל כך מעצבן, זה בסך הכל חודש אצלי וכבר הלך.

TFSI Power

פורסם

אני בספק אם אוכל לתקן את זה:

א. אין לי מלחם בבית.

ב. למרות מפגש עם 2 פלאיירים ו4 ידיים, הסוללה מסרבת להפתח בפני.

איזה תסכול.. עכשיו עוד 3 שבועות עד שיגיע חדש.

בכל מקרה רציתי להזמין סוללה קטנה יותר פיזית כי גם ככה לא יוצא כמעט שאני לא יכול להטעין הרבה זמן.

אתה מכיר סוללה אמינה וקטנה פיזית במקרה?

 

תודה על העזרה

TFSI Power

×
×
  • תוכן חדש...