Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע דימה, מה אזרח שומר חוק ואיזה רשומון ייבוא, כולה 4 סיגריות שזה הכי הרבה שהזמנתי אי פעם. עשיתי שלוש הזמנות לפני כן של שני קיטים כל פעם. ואני רק עושה טובות לחברים שלא ממש מסתדרים עם מחשבים ואנגלית. לדעתי זאת שיטת מצליח. מי שאין לו סבלנות ומשלם כמו ילד טוב ״אזרח שומר חוק״ כמוני- אז המדינה הרויחה. ומי שמתווכח ורב איתם אז יש סיכוי שלא ישלם. בכל מקרה זה נראה, נשמע ומריח כמו בירוקרטיה מסריחה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ככה זה. מדינה צריכה מסים כדי לממן את פעולותיה. יש פטורים מסוימים לטובת האזרח אבל אם מתחילים לייבא בכמויות מסוימות אז מה לעשות? צריך לשלם למרות שאף אחד לא רוצה. זה שלא תמיד לוקחים ממך מסים כשאתה מחויב ע"פ חוק לשלמם זה כבר פגם בהתנהלותך ובאכיפתם. לבוא ולהתמרמר על זה שתפסו חבילה שצריך לשלם עבורה מס במכס זאת חוצפה לפי דעתי.

(וגם אני אם אזמין משהו בשווי מעל 75$ ולא אדרש לשלם עבורו מסים כנראה שלא אשלם ביוזמתי)

Mazda 2 2013

פורסם

חבר לא צריך לכעוס, כולנו באותה הסירה, גם אני מתעצבן כול פעם על שטויות כאלו במכס.

אין מה לעשות , החוק מטומטם (אוף כמה פעמים אני עוד יגיד את זה) מה שנשאר לנו זה לקוות לטוב.

 

בכול מקרה לנושא יותר משמח.

היום קיבלתי עוד כמה נוזלים, ביניהם "תערובת פירות" את האמת שאני מאוכזב, לא ממש אהבתי את הטעם.

הערבוב עשיר מדי ואני מתקשה להבחין בין כול הטעמים שם, אחרי 10 דקות אידוי אני יכול לומר בכיף שזה לא הזכיר לי אף פרי, אלא סתם עוד טעם לא ברור של מה.

אודי A4

דימה.

פורסם

DCT או בשמו המלא DUAL COIL TANK.

בקצרה זו הגדרה לקרטומיזר בעל שני סלילים.

 

הVIVI הוא קרטומיזר בעל סליל אחד וזה ההבדל בינו לבין DCT.

 

מעבר לזה DCT זה לא דגם, זה קטגוריה שלמה, בקטגוריה הזו יש דגמים שנראים כמו EGO-C ויש כאלו כמו VIVI לדוגמה DCT 6ML.

אודי A4

דימה.

פורסם

אין דבר כזה CE6, זה CE4 מתפרק בעל פתיליות ארוכות.

זה אם הפתיליות בתוך צינורית זה CE5.

אודי A4

דימה.

פורסם

מישהו יודע איפה אפשר למצוא בקבוקוני מילוי בחיפה במחיר טוב? תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בקבוקוני נוזל... בינתיים מצאתי משהו, מחיר לא הכי טוב בעולם אבל נו שויין.

ולא חשבתי לשאול בלוח :oops:

נתקן את הטעות הזו :twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

קניתי להתנסות ובתור צעצוע סיגריה אלקטרונית פשוטה כמו שמישהו המליץ כאן בתחילת השרשור.

http://www.dealextreme.com/p/quit-smoking-usb-rechargeable-electronic-cigarette-with-10-refills-52003

טעם שמשאיר תחושה מגעילה ועשן מועט. לא מומלץ.

(אמורה להגיע חבילה מאייני בשבוע הבא.)

Mazda 2 2013

פורסם

שאלה: אם אני מזמין השבוע 5 סיגריות אלקטרוניות דרך DHL.. יעבור חלק בלי מכס ( המוצרים מגיעים פחות מסכום של 75 דולר )

 

 

הבנתי מכמה אנשים שבזמן האחרון עושים קשיים רבים על סיגריות אלקטרוניות: השאלה היא:

במידה ואני מזמין 5 יחידות של סיגריות + הכבל טעינה ( לא המטען ) , דרך DHL, שזה נחשב דואר אקספרסס, האם יעצרו לי אותו במכס?

מדובר אך ורק ביחידות בודדות בגלל זה אני שואל.

אני פשוט מפחד מכל המיסים ומכל השאר ואין לי זמן לניירת,במידה וזה ייתקע :{

תודה לכולם!

פורסם

יעצר גם יעצר.

 

את המטענים (בלי קשר אם זה USB או חשמל) יגידו לך להפריד בעלות של 260 ש"ח וירצו ממך הצהרה שזה לשימוש אישי ולא מסחרי

 

אל תזמין דרך DHL אתה תאכל קש. אני כבר מעל שבוע מנסה לשחרר 3 בטריות וCE6 אחד.

×
×
  • תוכן חדש...