Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלמוג, תודה. אני אזמין אותו.

מה הקטע שאין אפשרות לשלם בפייפל בשום אתר אמריקאי אבל בכל האתרים הסיניים אפשר?

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשלוש אותיות - FDA

 

פייפאל היא חברה אמריקאית הכפופה לחוקים שם. כשיש סיכוי/סיכון שיעשו לה "נו, נו, נו" היא מדירה את רגליה מהתחום.

מכיוון שעל הסינים חלים חוקי השלטון בסין ואלה אינם מענינה של פייפאל, היא מאפשרת עסקאות כאלה ללא בעיה.

פורסם
מישהו יכול להסביר לי קצת על DCT?. אני מעוניין לקנות משהו דומה לקישור הבא

http://www.vaporbreak.com/en/114-dct-dual-coil-tube-tank-for-ego-and-more.html

ורציתי לדעת, אם אני צריך בנוסף מתאם או משהו בסיגנון.

תודה

 

לדעתי אחלה טנקומייזר, אני משתמש בו באופן קבוע.

החסרונות שלו ממה שאני שמתי לב בשימוש של חודשיים בערך הם פלסטיק רגיש לנפילות (נוצרו לי סדקים קטנים בכמה כאלה), וזה שלפעמים כשהנוזל סמיך מידי(לקראת הסוף או אולי פשוט סוג נוזל סמיך) אז הוא קצת נסתם אבל הצלחתי לסדר כמה פעמים את הבעיה הזאת...

 

ממליץ לך גם לקנות כמה "גופי חימום" או איך שקוראים לזה.. אני מתכוון לחלק הכסוף שנמצא בפנים..

פורסם

חברים יקרים - ראו הוזהרתם - אין להזמין יותר דרך DHL !

 

יש לי אצלהם חבילה מעוכבת עם 3 סוללות , 1 CE6, ו5 נוזלים

 

אז מלבד זאת שהם החליטו שזה "מסחרי" עקב ה"כמות" (?!) - הם גם החליטו שאם יש ניקוטין זה לא נכנס לארץ ויעלה לי 260 ש"ח להפריד את זה משאר המטען. (אותו דבר לגבי מטען חשמל)

 

כמובן שאמרתי להם שיחזירו לשולח, והם כמובן רצו סכום של לא פחות מ 290 ש"ח משלוח חזרה לסין.

 

העדפתי לספוג את ההפסד וש"יגרטו" את המשלוח.

 

פשוט גועל נפש.

 

(צחוק הגורל הוא שבדיוק באותו יום רביעי השתחררה לי חבילה מהמכס עם 3 קיטים ונוזלים שהגיע בדואר רגיל והיא כבר מחכה לי לאיסוף ביום ראשון)

פורסם

חברים: אם אני רוצה להביא 4-5 יחידות של סיגריות אלקטרונית שיהיה לי ולכל המשפחה, האם יש למישהו נסיון עם זה? שלא יהיה מצב שאני נתקע עם זה במכס?

יש למישהו נסיון עם יבוא אישי של סיגריות אלקטרוניות 4-5 יחידות במשלוח אחד ? ואם הוא נתקל בבעיה, אז מה אפשר לעשות עם זה? תודה רבה!

פורסם

אתה לא חייב להזמין את הכול, בחבילה אחת.

תחלק את זה לשתי הזמנות, ותוודא שהמשלוח נעשה דרך דואר רגיל.

פורסם

חבילה עם 4 קיטים הגיעה לדואר היום. 138₪ מכס. לא הבנתי למה ואיך, אבל אשתי הלכה להוציא אותה ושילמה. לפי מיטב הבנתי מתחת ל 1200 ₪ לא אמור להיות מכס. או שאני טועה?

פורסם

הרצליקו מדובר כנראה על מע"מ + עמלת פקיד מכס + דמי אחסנה יום אחד.

זה יוצא סביבות 135ש"ח ביחד.

אודי A4

דימה.

פורסם

לא קרה כי לא נתפסתה.

בתאוריה כאזרח שומר חוק אם המשלוח עבר אתה אמור להתציב במכס ולעשות רשומון יבוא :) פרקטית אם זה לא עסקי אז הם לא דורשים זאת.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...