Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הסוללה עובדת(היא מאירה שאני לוחץ עליה) כמו שצריך אבל משום מה אין לי את הרעש שלוחצים על הסוללה ולא יוצא עשן, מה יכולה להיות הבעיה?

 

אין דבר כזה אוטומייזר (למרות שאנחנו בפורום רכב), זה נקרא אטומייזר

קיבלת תשובות מצוינות אבל דבר אחד התפספס והוא נושא ההצפה/הצפות.

אטומייזר עשוי להיות מוצף מסיבות כאלה ואחרות, במיוחד אצל מתחילים.

עודף נוזל באטומייזר {הצפה} גורם גם הוא לתופעה המתוארת. כמו גם נוזל שהגיע אל מגעי הסוללה.

פורסם
אין דבר כזה אוטומייזר (למרות שאנחנו בפורום רכב), זה נקרא אטומייזר

קיבלת תשובות מצוינות אבל דבר אחד התפספס והוא נושא ההצפה/הצפות.

אטומייזר עשוי להיות מוצף מסיבות כאלה ואחרות, במיוחד אצל מתחילים.

עודף נוזל באטומייזר {הצפה} גורם גם הוא לתופעה המתוארת. כמו גם נוזל שהגיע אל מגעי הסוללה.

 

יש לי אטומייזר CE5 ואיך זה יכול להיות בעיה בסוללה אם הסוללה עובדת עם אטומייזר אחר? ולגבי ההצפה אפשר לעשות משהו עם זה? ומישהו רשם פה לגבי סליל חימום שרוף איך אני בודק?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
יש לי אטומייזר CE5 ואיך זה יכול להיות בעיה בסוללה אם הסוללה עובדת עם אטומייזר אחר? ולגבי ההצפה אפשר לעשות משהו עם זה? ומישהו רשם פה לגבי סליל חימום שרוף איך אני בודק?

 

אם היית קורא את הלינק שנתנו פה היית מבין איך סוללה תקינה יכולה לעבוד על קלירומייזר אחד ועם השני לא.:roll:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אתמול קיבלתי המלצה בפרטי לקנות סוללה מהארץ. (מהאתר הזה ).

באמת שהפרשי המחירים לא כאלה גדולים.

הזמנתי סוללה מקורית שלjoyetech.

 

אתמול עלו בי קצת לבטים. (רק בשבוע שעבר קיבלתי את ההזמנה הראשונה מאייני ועדיין לא התנסתי מספיק כדי להבין שאני רוצה סוללה מקורית).

 

הבוקר השארתי להם הודעה דרך האתר על זה שאני רוצה לבטל את ההזמנה.

תוך פחות מ10 דקות חזר אלי בחור מאוד נחמד בשם ארטיום.

אמר שאין בעיה לבטל והסביר את הפרוצדורה.

לא ניסה לשכנע אותי ולא ניסה לגרום לי לייסורי מצפון. (בניגוד לכל מיני נותני שירות אחרים).

 

כעבור 10 דקות, הסטטוס הזמנה באתר היה "הזמנה בוטלה".

ולפני כשעה קיבלתי הודעה מפייפאל שהסכום הוחזר במלואו!

 

אין לי ספק, שאם וכאשר אחליט כן לרכוש סוללה חדשה/מקורית, זה יהיה מהאתר הזה.

 

מומלץ!

 

עודד.

 

למען הסר ספק,

אין לי שום קשר כזה או אחר עם בעלי האתר!

אני מפרסם פה למען האחרים את חווית הקניה המאוד חיובית שלי (או יותר נכון חווית ביטול הקניה).

מנהלים, אם זה לא ראוי, סליחה.

 

 

אני רוצה להצטרף להמלצה.

 

הזמנתי מהאתר בקבוקון 1 של נוזל של חברת ג'וייטק. לאחר מס' ימים התקשר אלי ארטיום מהאתר וסיפר שאין ג'וייטק במלאי, ולכן הוא הציע לשלוח לי כפיצוי שני בקבוקים של חברה אחרת או להמתין עד שיהיו נוזלים של ג'וייטק.

אמרתי לו שאני מוכן להמתין בשביל הנוזל המדובר, הוא בתגובה אמר שהוא שולח לי 2 בקבוקים עקב העיכוב שנבע.

 

היום אספתי את החבילה, ואכן היו שם 2 בקבוקי נוזל של ג'וייטק.

 

שירות נהדר, אתר ממומלץ!

פורסם

חברים אני נתקל בבעיה עם אחת הסוללות שלי, סוללה מקורית של ג'ויטק.

 

לא עובדת עם CE4 אך עובדת עם המכלול של אגו C.

 

לא נטענת במטען שהזמנתי מזאייני.

 

באחד הימים הפסיקה לעבוד לאחר שניסיתי להרים קצת את המגנט, לחצתי קצת על המגנט והיא חזרה לעבוד (רק עם המכלול של C ולא נטענת במטען של זאייני).

 

המלצות? אפשר לתקן אותה או שפשוט להגיד עליה קדיש ולהזמין חדשה?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

האם הCE4 תקין? כלומר ניסית אותו עם סוללות אחרות והוא עבד? מה ההתנגדות שלו?

מה קורה בפועל כשאתה מנסה להשתמש עם CE4?

אין לך מטען של גוייטק?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הCE4 תקין, אני משתמש בו עם סוללה שהזמנתי מאייני.

 

בפועל עם הסוללה המקורית לא קורה כלום. עם הסוללה התחליפית אני מאדה כרגיל.

 

אין לי מטען מקורי של ג'וייטק, הוא נשרף...

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

ראתי שרשמת שניסית להרים את הדיסקיט והוא לא עבד,אולי הוצאת יותר מידי? תנסה להוציא ממש מעט ולראות אולי אין חיבור בין הקרטומייזר לדיסקיט?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש למישהו נוזלי מילוי למכור לי בירושלים?

אני מחפש עם ניקוטין ברמה 6 במחיר שפוי..

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
יש למישהו נוזלי מילוי למכור לי בירושלים?

אני מחפש עם ניקוטין ברמה 6 במחיר שפוי..

 

אתה מוזמן לקנות נוזלים ממני.

 

כיוון שאין לי הודעות פרטיות: 0578194254

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...