Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בספק אם אוכל לתקן את זה:

א. אין לי מלחם בבית.

ב. למרות מפגש עם 2 פלאיירים ו4 ידיים, הסוללה מסרבת להפתח בפני.

איזה תסכול.. עכשיו עוד 3 שבועות עד שיגיע חדש.

בכל מקרה רציתי להזמין סוללה קטנה יותר פיזית כי גם ככה לא יוצא כמעט שאני לא יכול להטעין הרבה זמן.

אתה מכיר סוללה אמינה וקטנה פיזית במקרה?

 

תודה על העזרה

ראשית, יש סוללות 350 קטנות ומגניבות מHC, אני מחכה לשתיים כאלה.

שנית, אם אתה מאזור המרכז אני יכול בשמחה לעזור לך עם ההלחמות.

שלישית, כדי לפתוח את הסוללה לא מסובבים את ראש ההברגה עם פלאייר. מזיזים אותו מצד לצד בעדינות עד שהוא נפתח. (זהירות לא לתלוש חוטים...)

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הזמנתי מאייני את הקיט המיוחל לגמילה מעישון.

 

ע"פ אתר הדואר הסיני הוא יצא מסין ב1.9 ועד היום כשאני בודק באתר דואר ישראל הוא כותב לי "אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום מחו"ל שמספר". כבר עברו מעל 3 שבועות ובחיים פריט שהזמנתי מאיביי לא הגיע לאחר כל כך הרבה זמן.

 

מה דעתכם? לפתוח נגדה דיספיוט בפייפאל? יש איזושהי דרך לברר מו דואר ישראל היכן החבילה?

 

תודה לכולם וחתימה טובה

 

הזמנתי ממנה כמה חבילות, שכולן יצאו מסין ב1.9.

אחת מהן הגיעה ונמסרה בנתניה ב20/9, האחרות שמיועדות לחדרה - טרם הגיעו.

לפתוח פניה בPP אין טעם - מה היא עשתה לך רע? זה דואר ישראל שלא מזיז את העכוז שלו..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הסינים ממשיכים לאכזב...

שניי קיטים של ego-w 900mah שהוזמנו מvaporhawk דרך oceanvapor..לקח להם כחודש להגיע

ולהפתעתי הלא נעימה בשני הקיטים קיבלתי בטריות 650 mah....שלחתי הודעה דרך האתר מקווה שיצא מזה משהו.

פורסם

שימו לב לביזיון של חברת DHL

 

חבילה שמכילה 3 בטריות , קלירומייזר אחד, ו 5 נוזלים קיבל עלות מכס של...............................

 

543 ש"ח !!! כן כן ..

 

כמובן שסירבתי לקבל ואמרתי להם שמבחינתי הם יכולים להעלות אותה באש.

פורסם
תסתכל ביוטיוב איך פותחים את הסוללה, אפשר בידיים,

אני חיברתי קלירומייזר, ובעדינות לתפוס ביד אחת את הקלירומייזר, ביד השניה את הבטריה,

ואז לחבר את 2 האגודלים ולדחוף לאט,

אבל הכי טוב.. תפתח שרשור בפורום שהבאתי לך, הם ישמחו להדריך אותך יןתר טוב ממני

סתם לעדכן, בדקתי קצת באתר (healthcabin), ומסתבר שהסוללה עוד באחריות והם ישלחו לי אחת חדשה.

אחלה שירות לקוחות-ענו תוך שעתיים למייל.

 

 

ראשית, יש סוללות 350 קטנות ומגניבות מHC, אני מחכה לשתיים כאלה.

שנית, אם אתה מאזור המרכז אני יכול בשמחה לעזור לך עם ההלחמות.

שלישית, כדי לפתוח את הסוללה לא מסובבים את ראש ההברגה עם פלאייר. מזיזים אותו מצד לצד בעדינות עד שהוא נפתח. (זהירות לא לתלוש חוטים...)

תוכל לתת לי קישור לסוללות?

ניסיתי לפתוח עם חיבור הקלירומייזר והזזה וזה פשוט לא זז לא משנה כמה כוח ולכמה כיוונים אני מזיז את זה. אבל זה כבר לא חשוב.:-D

אגב, כמה עולה מלחם סטנדרטי בהום סנטר וכד'? כדאי לנצל את קורסי החשמל של הצבא למשהו..

TFSI Power

פורסם
שניר אני מתפלא עליך.. אחרי כל השרשור הארוך הזה אתה לא יודע שdhl עובר במכס ולוקחים מלא מכס על כלום?

 

בוודאי שאני יודע.. אני זה שפירסם את זה..

 

אבל לא חשבתי שנגיע למעל 500 שקל..

פורסם
שימו לב לביזיון של חברת DHL

 

חבילה שמכילה 3 בטריות , קלירומייזר אחד, ו 5 נוזלים קיבל עלות מכס של...............................

 

543 ש"ח !!! כן כן ..

 

כמובן שסירבתי לקבל ואמרתי להם שמבחינתי הם יכולים להעלות אותה באש.

 

TNT לקחו לי סכום של 2200שח על חבילה שערכה 1500דולר..

DHL לקחו לי בערך 900שח על אותו ערך

פורסם

 

אגב, כמה עולה מלחם סטנדרטי בהום סנטר וכד'? כדאי לנצל את קורסי החשמל של הצבא למשהו..

 

(צועק תוך קפיצה בסלואו מושן:) ל א א א א א א ! ! ! !

אל תקנה כלי עבודה בחנות צעצועים. נקודה.

הומו סנטר וגייס הם חנויות עם זבל סיני במחיר מופקע (ברוב המוחלט של המקרים).

לך לחנות כלים \ אספקה טכנית, משהו נורמאלי, ליד מקום מגוריך ותמצא לך שם בכיף מלחם נורמאלי במחיר שפוי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז ככה, המשלוח הגיע! אומנם לקח חודש אבל הגיע בשלום.

על הדרך אשאל כמה שאלות:

1. האם הגיוני שהסוללה נטענה בפעם הראשונה תוך 20 דקות? כי המטען כאילו סיים טעינה.

2. אני מרגיש קצת ששורף בגרון, האם אני לא משתמש נכון? צריך לחיצות קצרות או ארוכות, או שאולי זה בכלל שהסיגריה חדשה לגמרי?

פורסם

1)אי אפשר לדעת, יכול להיות שהסוללה היתה טעונה,תנסה להשתמש כמה זמן ותבדוק כמה זמן לוקח להטענה השנייה.

2)שורף בגרון = טעם מגעיל של שרוף?, או שרוף כמו סיגריה חזקה?.

פורסם

הפסס זה רעש שנגרם כתוצא מתהליך האידוי של הנוזל זה בסדר.

בנודע להרגשה החזקה בגרון, יש מושג שנקרא throat hit זה המכה שאתה מקבל בגרון מאידוי לרוב האחראי

על זה כמות הניקוטין בנוזל. יכול להיות שקניית נוזל שהוא חזק בשבילך

פורסם

אין ממש קשר בין ריכוז ניקוטין בנוזל ובסיגריה.

כמה ניקוטין הזמנת?

ואיזה סיגריה הזמנת?

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...