Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה חברים רוצים לקנות אלקטרוניות.

מדובר על בין 5 ל10, שהתקציב הוא סביבות 100 שקל לאחת.

יש פה מעל אלף תגובות ככה שאני לא אקרא הכל - מישהו יכול להמליץ על מקום להזמין ממנו את הסיגריות והנוזלים?

תודה רבה!

 

HealthCabin.com

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קלירומייזר Vivi Nova - אפס נזילות טעם וכמות אדים מצוינת. למתחילים ומתקדמים כאחד.

סוללה זה כבר יותר אינדיבידואלי, אני ממליץ על סוללת Twist 650mAh (ניתן לכוון את המתח של הסוללה),

ועוד סוללת בק-אפ מכל סוג (קח בחשבון שככל שההספק יותר גבוה, כך הסוללה ארוכה יותר).

לגבי נוזלים, ממליץ לך לקנות כמויות קטנות של טעמים שונים, עד שתחליט איזה טעמים אתה אוהב ותזמין אותם בכמויות גדולות יותר (החברה הטובה ביותר לדעת רבים היא Dekang).

פורסם
כמה חברים רוצים לקנות אלקטרוניות.

מדובר על בין 5 ל10, שהתקציב הוא סביבות 100 שקל לאחת.

יש פה מעל אלף תגובות ככה שאני לא אקרא הכל - מישהו יכול להמליץ על מקום להזמין ממנו את הסיגריות והנוזלים?

תודה רבה!

 

אל תזמין כמות כזאת בפעם אחת,זה יתפס במכס ורוב הסיכויים שלא ישתחרר.

 

חבר של חבר מהעבודה שלו טוען שקיבל בצקות בריאות מעישון סגריה אלקטרונית.

הגיוני?

 

אם הוא השתמש בנוזלים של חאפרים שנקנו בקיוסקים,אז הכל יכול להיות.

http://www.ecf.co.il/forum/viewtopic.php?f=5&t=255&hilit=%D7%91%D7%A6%D7%A7%D7%95%D7%AA

Renault Clio TCe 120 EDC

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר כשבועיים של שימוש באלקטרונית, ירדתי מקופסא וחצי לסיגריה בודדת או שתיים - ליום. עם זאת, אני עומד להיתקע ללא נוזל מכיוון שלא תזמנתי נכון את זמני המשלוח מחו"ל.

 

מישהו מכיר חנות בארץ שניתן לקנות בה נוזל (באיכות סבירה) מהיום להיום?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

אם אתה מאיזור ירושלים אתה מוזמן לקנות ממני את כל מה שיש לי. (יש לי די הרבה+שתי סוללות 1100 שלא עברו אפילו מחזור טעינה אחד!).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני באיזור הבורסה בר"ג\השרון, לצערי. מבחינת סוללות וכאלה אני מסודר, רק לא חישבתי את צריכת הנוזל שלי כמו שצריך... למרות שאם לא יהיו עוד מגיבים, אולי אגיע אפילו לעיה"ק, הדלק לא עולה לי כסף.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

חפש חנויות לממכר נרגילות וחנויות של מתנות לגבר. אלה לרוב מחזיקות גם נוזלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני אמנם מאזור ירושלים אבל נמצא ממחר ועד יום חמישי במרכז אצל החברה.

 

יש לי די הרבה נוזלים בבית והפסקתי לעשן ולאדות לגמרי.

 

אם תרצה אתה מוזמן לקנות ממני. הנוזלים של חברת האגסן, 6 מ"ג. יש מספר טעמים.

 

0526822077

אלון

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

עברתי בכמה חנויות, רובן מחזיקות נוזל ללא ניקוטין כלל.

 

אלון, 6 מ"ג חלש לי מדי (מאדה 16 בד"כ). תודה בכ"ז 8)

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

16? וואו... ה11 היה לי חזק מידי והשתעלתי ממנו.

 

רוב החנויות בארץ מחזיקות ללא ניקוטין. הבנתי מאחדים שנוזל עם ניקוטין יצא מחוץ לחוק

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

16 עדיין מרגיש לי קצת חלשלוש, הזמנתי בקבוקון של 24 לנסות. העיקר שאני לא מעשן כמעט "אנלוגיות".

 

לגבי הזמינות בארץ, אני מניח שזה הגיוני, הרי כל החאפרים לא יטרחו להעביר את הנוזל דרך מעבדה שתאשר אותו.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

באשקלון יש שתי חנויות שמחזיקות עם ניקוטין (נכון ללפני כחודשיים). אם תרצה כתובות רק תגיד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...