Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז ככה, המשלוח הגיע! אומנם לקח חודש אבל הגיע בשלום.

על הדרך אשאל כמה שאלות:

1. האם הגיוני שהסוללה נטענה בפעם הראשונה תוך 20 דקות? כי המטען כאילו סיים טעינה.

2. אני מרגיש קצת ששורף בגרון, האם אני לא משתמש נכון? צריך לחיצות קצרות או ארוכות, או שאולי זה בכלל שהסיגריה חדשה לגמרי?

 

1- הגיוני, קרה גם לי. שים לב בהוראות האם צריך להטעין אותה אחרי שעה של שימוש ל-24 שעות (או משהו דומה).

2) אתה משתמש נכון. לצערי הרב, גם אני סובל מהשורף הזה, כנראה שעוד לא מצאתי נוזל איכותי.

אורך הלחיצה משפיע על זמן האידוי ולכן גם משפיע ישירות על כמות האידוי, כל אחד מוצא את הכמות והנוחות שמתאימות לו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא מדובר על טעם שרוף אלא על שריפה בגרון...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
1- הגיוני, קרה גם לי. שים לב בהוראות האם צריך להטעין אותה אחרי שעה של שימוש ל-24 שעות (או משהו דומה).

2) אתה משתמש נכון. לצערי הרב, גם אני סובל מהשורף הזה, כנראה שעוד לא מצאתי נוזל איכותי.

אורך הלחיצה משפיע על זמן האידוי ולכן גם משפיע ישירות על כמות האידוי, כל אחד מוצא את הכמות והנוחות שמתאימות לו.

 

כנראה שבאמת מדובר בסוג ואיכות החומר. אני הזמנתי עם הסיגריה 3 בקבוקונים (הם מגיעים באותו הטעם) טעם קיווי - הוא בקושי מורגש. המליצו לי היום על חנות באשדוד שמוכרת נוזלים טובים. ננסה.

 

תודה בכל אופן!

פורסם

טוב, אז היום זה הגיע סוף כל סוף.

 

הבעיה היא שסוללה אחת עם LCD לא עובדת, בהתחלה היא עוד הבהבה בכחול 3 פעמים, ולאחר מכן פשוט הפסיקה להגיב.

כשאני מחבר אותה למטען נורית החיווי של המטען נכבית.

 

כנראה סוללה פגומה, צריך לדבר עם אייני ולראות מה עושים. :roll:

ROOONEEYY

פורסם

רוצה לתת חוות דעת:) מהיום הראשון.

 

על קלירומייזר VIVI NOVA (הדגם שמגיע עם הקוייל המתברג)

 

אחלה של דבר יותר טוב מה CE שניסיתי עד עכשיו. (בנתיים מעשן מנטה כי זה מה שיש)

 

מילוי נוח ביותר, הרבה עדים, אחלה טעם. אני יזמין לעצמי עוד אחד ספייר.

 

וכן רוצה לתת חוות דעת על הVIVI NOVA עם הקוייל שמחזיק עם ברגים, כמות עשן טובה, טעם מצויין, המילוי "ערבי" לגמרי, לא נוח בשום צורה. ואפשר למלא לשם קצת נוזל.

יש אדים שמצטבים בחלק העליון של הקלירומייזר. בקיצור לא ממליץ. כרגע נשאר אצלי "בגיבויי"

 

ו החדשות הרעות הן ש 4 הקלירומייזרים CE שהזמנתי מ הלט'קאבין לא הגיעו למרות שחבילה שזמנתי 4 ימים אחריהם הגיע מלפני שבועיים בערךץ וכרגע הסינים בחגים :-( עד השמיני לחודש. אני מקווה שיהיה שם עם מי לדבר בנושא.

 

אחרי הויוי נובה יעברו לגיבוי גם...

 

נקווה שהלאבה טיוב תגיע בקרוב:),

 

מישהו יכול להסביר לי את עניין ההתנגדויות הקופסה עם הויוי נובה קיבלתי עוד 2 קויילים בהתנגדות שונה, מה יתן לי כל אחד מהם? למה זה טוב? כרגע אני משתמש ב 2.8 אוהם

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אהלן חברים!

הפסקתי לעשן סיגריות לחלוטין בזכות הסיגריה האלקטרונית וכעת הגיע הזמן להפטר גם מההרגל הזה.

היום הגיעו אליי טעמים שהזמנתי מMADVAPES ומכיוון שאני לא הולך להשתמש בהם אני רוצה להציע אותם למאדים פה (במחיר עלות כמובן).

 

ברשותי

TOP BANANA -הנוזל שהכי נהנתי לעשן ! 30ml 11mg

40 ש"ח

 

orange ice - 10 ml 11 mg

20 ש"ח

 

strawberry ice - 10ml 11 mg

20 ש"ח

 

אני גר בקריות , עובד בחיפה ונמצא הרבה בעכו.

מי שמעוניין לשלוח הודעה פרטית בבקשה.

:-D

פורסם

אני עברתי לערבב לבד. הכי זול.

 

לא יודע אם זה אפשרי בארץ להזמין את כל החומרים אבל.

 

קניתי גם חיבור ישיר עם מתח משתנה ל USB. ככה תמיד יש אספקת חשמל גם בלי סוללות :-D

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

למישהו יש EGO-T ויכול לעזור למעשן הטרי ע"י הסבר איך לבצע מיקס בין בסיס לנוזל ואיך למלא נכון את הטנק (החד פעמי) על מנת שלא ינזל ? קיבלתי היום את הקיט אבל מתקשה לתפעל אותו כראוי.

אשמח לעזרה, תודה ליאור

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...