Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור,

 

מה הכוונה מיקס בין בסיס ונוזל?

 

המיכל לא אמור לנזול כשהוא מוכנס כראוי והוא לא חד פעמי! פשוט פותחים את הפקק ממלאים וסוגרים וחוזר חלילה.

 

לפעמים המיכלים לא מתאימים בול וצריך קצת כוח.

 

תעלה תמונות אם אתה מרגיש צורך ואוכל לעזור יותר.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם הקלירומייזר הזה יתברג אל סוללה סטנדרטית? זה נראה כאילו ההברגה שלו בקוטר שונה. ב-ego-t שהזמנתי, הקלירומייזר הוא בעל הברגה פנימית והסוללה בעלת הברגה חיצונית.

 

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1135&products_id=8104

פורסם
ליאור,

 

מה הכוונה מיקס בין בסיס ונוזל?

 

המיכל לא אמור לנזול כשהוא מוכנס כראוי והוא לא חד פעמי! פשוט פותחים את הפקק ממלאים וסוגרים וחוזר חלילה.

 

לפעמים המיכלים לא מתאימים בול וצריך קצת כוח.

 

תעלה תמונות אם אתה מרגיש צורך ואוכל לעזור יותר.

 

טוב, היום נקנה קלירומייזר חדש של VIVI NOVA וההרגשה שונה לטובה.

לזוגתי, לקחתי קלירומייזר קטן יותר שמסתתר בתוך המכסה ונראה מאוד אלגנטי עם פקק ונראה כמו עט. לא זוכר את שמו אבל לדעתי מדובר על F1.

סה"כ, לעומת הטנקים המקוריים של JOYETECH כרגע המצב הרבה יותר טוב ואם אני עוד מעשן מעט סיגריות קלאסיות אז זוגתי איבדה את החשק לגמרי.

 

הטנקים של JOYETECH אולי לא חד פעמיים אבל הם פשוט הורסים את חווית העישון לדעתי. אצל זוגתי הם נזלו.

לגבי הנוזלים - קיבלתי קצת מושג היום ועוד מס' ימים אעדכן איך הולך.

Veni Vidi Vici

פורסם

חברים זקוק להמלצה לקרטומייזר (כזה שמטפטפים) טוב, מהלטקאבין או אייני...:roll:

 

לידידה שפשוט עישנה למוות את הקלירומייזר שקיבלה עם הסיגריה שלה.. והקלירומייזר לא ניתן לפירוק.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

שמעתי ממישהו שהייתה כתבה בטלוויזיה על הסיגריות האלקטרוניות שהן מזיקות לא פחות(אך בדרך שונה) מסיגריות טבק רגילות.

יש למישהו מידע?

מה לגבי מקרי הבצקות בריאות? מהו יחס החולי?

Mazda 2 2013

פורסם

דימה, אני לא מתעניין בכל מיני כתבות אלא רק במה שאני אישית חוויתי.

 

עם המעבר לאלקטרונית הרגשתי יותר טוב והיום כחודש וחצי אחרי שעברתי אליה הרצון לעשן או לאדות נעלם כמעט לחלוטין ללא כל מאמץ או פעולה מצידי. פשוט גיליתי פתאום שהפסקתי לעשן בלי לשים לב בכלל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא נגד סיגריה אלקטרונית, אני פשוט רוצה לאסוף קצת מידע נוסף על מנת שיהיו לי את הכלים כדי להחליט עבורי מה נכון יותר לעשות.

קראתי את קצת השרשור בפורום השני. להם יש אג'נדה ולהם יש אג'נדה. אני מחפש עוד מידע על הבצקות בריאות.

החשיבה שלך שמעניין אותך רק מה שקורה סביב עולמך האישי פסולה לפי דעתי כיוון שתמיד יש צורך בביקורת עצמית והשוואה ביחס למשתמשים אחרים. כך נמזער נזקים ונעצור תהליכים מזיקים בראשיתם.

Mazda 2 2013

×
×
  • תוכן חדש...