Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני בערך חודשיים, ניסיתי לעודד את אבא שלי להפסיק לעשן, ועל הדרך להרוויח קצת מגל העישון האלקטרוני הזה.

הוא לא התלהב מהרעיון להפסיק לעשן, ועקב מחסור בזמן לא יצא לי גם להתעסק במכירת החומרים שקניתי.

 

נוצר אצלי "מלאי" קטן שאין בכוונתי להתעסק במכירתו למטרת רווח, אלא רק להיפטר ממנו ולצמצם את ההוצאה.

זה מה שנשאר אצלי:

סט זוג EGO-W עם סוללות 900MAH

3 זוגות EGO-T CE6 עם סוללות 900MAH, זוג לבן ושני זוגות שחורים

6 בקבוקוני 30ML Greensound טעם מנגו 12MG ניקוטין 60%PG 40%VG

5 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם תפוח 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

5 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם בננה 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם דובדבן 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם טופי קרמל 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

3 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם USA MIX ‏18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם אבטיח 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

8 בקבוקוני מילוי 10ML עם ראש סיכה

2 מטענים

3 נרתיקים

 

אם מישהו מחברי הפורום מעוניין בדברים שיש אצלי, אשמח למכור במחירים הנמוכים מהעלות.

למי שיקח את הכל - אפילו בחצי מהעלות.

 

אפשר ליצור איתי קשר בה"פ או ב-050-6436990.

12345

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה היא שלא קראת מי מימן את המחקר.

ה-CASAA - The Consumer Advocates for Smoke-free Alternatives Association מימן את זה ולכן זוהי תוצאת המחקר כך שהוא שווה כקליפת השום.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם

קראת את המחקר? יש לך טענות ספציפיות לגבי המתודולוגיה? יש לך דוגמא למחקר נגדי שאינו ממומן ע"י פיליפ מוריס, לדוגמא?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
CASAA is delighted to announce that the first research study funded by the CASAA Research Fund (thanks to all of you who donated to that!) has been released. The study, by Prof. Igor Burstyn, Drexel University School of Public Health, is available at the Drexel website, here (pdf). Burstyn reviewed all of the available chemistry on e-cigarette vapor and liquid and found that the levels reported — even in those studies that were hyped as showing there is a danger — are well below the level that is of concern.
הם מימנו את המחקר לעצמם ( וכמה אובייקטיבי הוא יהיה? ), כשבכל מקרה - מסכנותיו הן שכימיקלים מסוכנים כן נמצאים בסיגריה אך "מתחת לרמות שראויות לעורר דאגה". בתחתית הדף מפורטים כל מיני חומרים שניתן למצוא באדי הסיגריה כמו גליצרין, פרופילן גליקול, מתכות שונות, ניקוטין, חומר בשם TSNA שהוא סוג של מיצוי טבק ועוד... אבל בכל פסקה, הם דואגים להדגיש שהחומרים נמצאים ברמות ש"אינן אמורות לעורר דאגה". בקיצור, זה כמו סיגריה במובן שאחת לא תעשה כלום - אבל הרבה מהן ידאגו להרוות את הגוף בכל מיני כימיקלים לא רצויים במיוחד. אמנם, כפי שמסתמן, כנראה שזה פחות מזיק מסיגריות - ובוודאי שפחות מציק לסובבים...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אין בעיה עם מי מימן את המאמר. יש בעיה עם השיטות שבהן התשמשו.

בכלל לא מדובר במחקר אלא בריכוז נתונים מאלפי מקורות באיכות שונה. כלל לא מדור במחקר קליני או אפידמיולוגי אלא רק באיסוף מידע על ריכוז של שורת חומרים הנשאפים בעת השימוש בסיגריה האלקטרונית, לא על השפעת השימוש בה על המשתמש (ובודאי לא השואה לעישון מחד גיסא או לאי חשיפה לעישון מאידך גיסא).

ממליץ לך לקרוא את המשפט הלפני אחרון של התקציר (abstract) - הסיכום הוא שרמות הרכיבים הבודדים שנבדקו נמוכות, אבל אין מידע על ההשפעה הכוללת של השימוש בסיגריה האלקטרונית על המשתמש.

לצערנו היו הרבה מקרים שבהם תאורטית היה יתרון בשימוש בשיטה או תכשיר מסויים אבל בבדיקה מבוקרת התברר כי היתרון לא קיים ולעתים אף נמצא נזק, והיו גם מקרים הפוכים שבהם תרופות שנחשבו מסוכנות במצבים מסויימים התבררו דווקא כמועילות באותם מצבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אם יש סכנה בסיגריות אלקטרוניות עדיף אלקטרונית מאשר סרטן בכל מקום בגוף. (במיוחד לכל הסקפטים המעשנים שמחפשים סיבות לא להפסיק לעשן או תירוץ כלשהו)

Opel Adam S 2017

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ- יש למישהו ציוד למכירה? חזרתי לסם אחרי 3 שנים, ונשארו לי רק סוללות של EGO-T. חסר לי קלירומייזר מתאים ונוזלים.

תודה

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצ(צ)ה.

בעקבות החלטתי לפתוח ערוץ יוטיוב לפני זמן מה ל-DIY, החלטתי שיש לי גם מה לתרום בתחום הסיג"א- ובשעה טובה, נפתח לו ערוץ חדש.

הוא עוד צעיר, יש לו לאן לגדול, ואופי הסרטונים שונה מזה שאני רגיל לצלם- כך שייקח לי מעט זמן ללמוד לעשות סרטונים טובים.

אבל אני לומד מהר...

לינק לערוץ החדש.

ולינק נוסף לעמוד הפייסבוק שנפתח בעקבותיו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

למי שעוד לא ראה, העליתי ביקורת מוצר ב-2 חלקים לערוץ. מדובר על אספייר NX75, קיט קטן וחמוד.

מדובר על משהו קטן וחכם מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לאחרונה גם התחלתי להתעסק במודים אבל קראתי לזה "נרגילה אלקטרונית" כדי שלציבור יהיה יותר קל לעכל את זה.

כרגע יש לנו בארץ יצור של טעמים ללא ניקוטין (PG) והייתי רוצה לשדרג את המוצרים שלי ולהוסיף ליין טעמים עם ניקטין בשביל כול אלו שמנסים להפסיק לעשן (במקום להשתמש במוצר לשעשוע בלבד)

למישהו יש מושג מאיפו אפשר להשיג ניקוטין טהור ואם כול התהליך של יצור הטעם מסובך?

פורסם

ועוד איך יש מושג. זה ממש לא מסובך, ואני מפנה אותך לפורום שפתח אותו המשתמש שפתח את השירשור הזה... בעמוד שהלינק מוביל אליו, יש פוסט "דביק" או שניים, לגבי חומרים, ובאופן כללי כל מה שקשור בנוזלים- קנייה והכנה לבד. במשך תקופה הכנתי לעצמי את הנוזלים שלי, זה בכלל לא מסובך. יש כל מיני מחשבונים ברשת היום שיכולים לעזור לך גם אם אין לך רקע בכימייה :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שמח להקפיץ.

העליתי סרטון ביקורת חדש לערוץ היוטיוב שלי.

 

מדובר על קיט למתחילים, שהוא MTL!

כשפנו אליי מחברת BUY BEST לביצוע ביקורת עליו, אמרתי מייד "כן" מהדהד.

הנוסטלגייה זרקה אותי חזק אחורה במנהרת הזמן. פשוט עפתי על זה, אפילו רואים עליי שנהניתי לעשות את הסרטון הזה, בתוך הסרטון עצמו!

וואלה, כמו הימים שהסתובבתי עם סוללה עגולה, דקה, עם כפתור יחיד וקלירומייזר CE4 שמעטר את ראשה. :lol: זה כל כך 2012, כזה...

אהבתי כל רגע.הקיט עצמו מצויין, אין לי יותר מדיי מה להגיד עליו לרעה- עושה בדיוק את מה שהוא אמור, ובצורה טובה מאד. החיסרון הגדול ביותר שלו שאני מצאתי זה חוסר בחיספוס עבור פתיחת המיכל למילוי.

השאר כבר היה קטנוני, כמו מיקום פתח הטעינה. נו באמת.

 

 

לינק לעמוד המוצר:

https://www.buybest.com/product/Innokin ... 55016.html

ולינק לסלילים:

https://www.buybest.com/product/Innokin ... 55875.html

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שמח להקפיץ.

העליתי סרטון ביקורת חדש לערוץ היוטיוב שלי.

 

מדובר על קיט למתחילים, שהוא MTL!

כשפנו אליי מחברת BUY BEST לביצוע ביקורת עליו, אמרתי מייד "כן" מהדהד.

הנוסטלגייה זרקה אותי חזק אחורה במנהרת הזמן. פשוט עפתי על זה, אפילו רואים עליי שנהניתי לעשות את הסרטון הזה, בתוך הסרטון עצמו!

וואלה, כמו הימים שהסתובבתי עם סוללה עגולה, דקה, עם כפתור יחיד וקלירומייזר CE4 שמעטר את ראשה. :lol: זה כל כך 2012, כזה...

אהבתי כל רגע.הקיט עצמו מצויין, אין לי יותר מדיי מה להגיד עליו לרעה- עושה בדיוק את מה שהוא אמור, ובצורה טובה מאד. החיסרון הגדול ביותר שלו שאני מצאתי זה חוסר בחיספוס עבור פתיחת המיכל למילוי.

השאר כבר היה קטנוני, כמו מיקום פתח הטעינה. נו באמת.

 

 

לינק לעמוד המוצר:

https://www.buybest.com/product/Innokin ... 55016.html

ולינק לסלילים:

https://www.buybest.com/product/Innokin ... 55875.html

 

 

נחמד שאתה נהנה, אפשר לשאול באיזה נוזלים אתה משתמש והאם הנ"ל נועד להחליף סיגריה או סתם לפאן?

×
×
  • תוכן חדש...