Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקרא את המחקר עליו הסתמכה הכתבה (מחקר עאלק. אפילו קבוצת ביקורת של אנשים ששהו בסאונה 10 דקות ונשמו אידי מים לא לקחו שלא לדבר על השוואה לסיגריה רגילה שאותה באים להחליף) ותגלה שגם שם מדובר על אנשים שאידו 10 דקות רצוף לפני הבדיקה (שזה המון) ושההשפעה פגה אחרי 10 דקות נוספות ללא השפעה לטווח ארוך.

 

בכתבה הטענות היו שאין הוכחה שזה לא גורם נזק ולא שיש הוכחה שכן. חוץ מזה תשווה למחלות הריאות שהסיגריות גורמות לצמיתות לעומת מצבים זמניים שגרמו האלקטרוניות.

 

שלא תבין אותי לא נכון, שניהם זבל אבל כדאי לבחור בזבל הפחות גרוע ולזמן הקצר יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השפעות ארוכות טווח עוד לא ניתן בכלל לבדוק ולהגיע לממצאים - הן לא קיימות מספיק זמן בשוק כדי לבדוק אותן.

שוב, אני לא מדבר בכלל על הכתבה עכשיו, בצקת בריאות הוזכרה שם פעם אחת בלבד ותו לא. אני מחפש מידע קצת יותר נרחב על הסכנות שבאידוי.

למישהו יש?

Mazda 2 2013

פורסם

אני לא מעשן אבל נכנס מדי פעם לקרוא. במהלך הקריאה לא הבנתי לרגע אם זה שרשור על סיגריות או פורום אלקטרוניקה. מישהו יכול להסביר לי למה הקוייל מתחבר לאוהם שמתחבר ל USB שמתחבר לתקע שמתחבר למאדה?

 

פורסם

יש מישהו שנמצא באיזור הדרום(אשקלון-באר שבע) ומוכר טעמים(עם ניקוטין) וראש לסיגריה האלקטרונית?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

יש איזה אחד בעבודה של אבא שלי שטוחן לו בלי סוף שהסיגריה שלו שהוזמנה מכאן:

http://smokelessimage.com/starter-kits/voltbasic.html

הרבה יותר טובה מה"חרא הסיני", והחומר שלהם גם הרבה יותר טוב.

 

המחירים באמת משמעותית יותר גבוהים (שומו שמיים 13$ למיכל אחד מסכן של 30מיליליטר), אבל מצד שני לא ראיתי מוצרים שלהם בhealthcavin/vaporhawks/zainy בכלל.

 

מה תגידו על זה? איך אני מרגיע את אבא שהכול זבל סיני ושאין טעם לשלם פי 5 על החומר? (בהשוואה לdekang)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מישהו יודע מה קורה עם הסינים? לפני שבוע הזמנתי כמה דברים גם מHC וגם מאייני והכל עדיין בסטטוס של לא נשלח :-(

 

שלא לדבר על חבילות אחרות מאייבאי שהם גם מסין...

 

גם אצלי. :-(

הם כנראה בפיגור אדיר אחרי חופשת החג בסין.

פורסם

ממש מוזר...

 

הזמנתי 18 חבילות, חבילה מאייני,חבילה מ HC ועוד 2 חבילות מארצות הברית ו 14 חבילות מסין, כולן נשלחו חוץ מהסיגריות. ועוד חבילה אחת שלא נלחה עדיין...

 

הזמנתי גם סכין בבוקר והחבילה כבר נשלחה... מה הולך שם O_O :x

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
יש איזה אחד בעבודה של אבא שלי שטוחן לו בלי סוף שהסיגריה שלו שהוזמנה מכאן:

http://smokelessimage.com/starter-kits/voltbasic.html

הרבה יותר טובה מה"חרא הסיני", והחומר שלהם גם הרבה יותר טוב.

 

המחירים באמת משמעותית יותר גבוהים (שומו שמיים 13$ למיכל אחד מסכן של 30מיליליטר), אבל מצד שני לא ראיתי מוצרים שלהם בhealthcavin/vaporhawks/zainy בכלל.

 

מה תגידו על זה? איך אני מרגיע את אבא שהכול זבל סיני ושאין טעם לשלם פי 5 על החומר? (בהשוואה לdekang)

 

בקלות .. כי זה גם סיני :)

 

הכל מיוצר בסין .

 

גם JOYETECH המקורי מיוצר בסין !

 

בנוסף מדובר על סיגריה נחותה בהרבה מה EGO .. תגיד לאבא שלך שהוא יכול להיות שקט - ואפילו להגיד לחבר שלו שהוא דביל אם הוא חושב ששלו הגיע מארץ כלשהי מלבד סין, ושהוא יכול לחדש לו שיקרא קצת על ההבדלים בין הזבל שהוא מעשן לבין אגו ובעיקר ענין האוטומייזר והקרטומייזר :)

פורסם

יש כרגע בעיות בדואר הסיני,חלק מהמוכרים לא מצליחים לשלוח סוללות,חלק נוזלים,משהו מוזר שם.

לא שהדואר הישראלי יותר טוב,קיבלתי אתמול 2 חבילות אחת יצאה מסין ב1.9 ואחת ב24.9 שניהם הגיעו ביחד אתמול 14.10

:evil:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מישהו שם לב שנעלמו כלל הנוזלים מהאתר של אייני?

 

קיבלתי היום את הלאבה טיוב! סוף סוף אחרי חודש ובנוסף לזה עוד 6 בקבוקים של נוזלים 300מל של נוזל תפוח :twisted:

 

לאבה טיוב הזה גאוני! אני פשוט סוגד לו!

 

הסוללה 2600מיליאמפר פשוט מעפנה ליד הלאבה טיוב:)

 

ממליץ לכל מי שיש לו את ה2600 מיליאמפר ורוצה משהו יותר טוב.:-D

 

הסחיבה בלאבה טיוב קלה יותר עם ויוי טאנק. ויש טונה של אדים. :twisted:

מד סוללה... בקיצור הכל כמו שצריך.

 

אני רק לא מבין דבר אחד!

למה שמו בויוי טאנק ו CE6 קויילים שונים!? הרי כל ההבדל הוא הגובה שלהם. הצורה וההברגה אותו הדבר. אבל רק הגובה שלהם זאת בעיה... סינים...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אגב- אזהרת מסע: אל תתקרבו ל"עשן אחר". הם לא יותר ממתווכים, שלא צריך אותם בכלל בשביל להזמין מחו"ל. סתם עולה יותר.

הזמנתי דרכם נוזלים כי חשבתי שזה מהמלאי שלהם בארץ, מסתבר שהם הזמינו עבורי מחו"ל (סין).

לפחות הגיע מהר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה נסגר עם healthcabin?! ראיתי שהמשלוח הוא 25 דולר, ובסך הכל רציתי להזמין בסכום של 20. עם המחיר הזה אני מקווה שיש שם קוקאין. כמעט ולחצתי confirm...

פורסם

HC שולחים כרגע רק ב EMS.

יש בעייה רצינית עם הדואר הסיני כרגע בגלל איזה ועידה קומוניסטית ופחד ממתקפת טרור.

זה מה שאני לפחות הבנתי מההסברים שלהם. הם אינם שולחים סוללות או נוזלים וכל חבילה

נבדקת בקפדנות יתרה, מה שיוצר עומס אדיר על שירותי הדואר שלהם.

מי שרוצה להזמין משהו דחוף, כדאי שיזמין מארה"ב או אנגליה, כי העיכוב הזה ימשך

כנראה הרבה הרבה לתוך נובמבר וצפונה.

×
×
  • תוכן חדש...