Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הלבה טיוב והנוזלים המזנתי מ ZAINY

לצערי המשלוח משם יצא באיחור של שבוע:( בגלל איזה בעיות עם השליח שלהם..

את הלבה טיוב הזמנתי בלי סוללות ומטען יש לי עכשיו 7 סוללות כאלה בבית ועוד מעט יגיעו עוד 2...

כנ''ל גם מטען.. ככה שזה עלה לי 20 וקצר דולרים...

 

ואת הקלירומייזרים הזמנתי מ HEALTHCABIN. סליחה שכחתי, הזמנתי 5 יחידות CE5.

 

וגם חבילה של פתילים לCE5.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
"אספקה עד 21 ימי עסקים."

אתה משלם להם, ובכסף שלך הם קונים עבורך מ HEALTHCABIN או אתר דומה..

אני בטוח לא משלם כלום, כבר יש לי מספיק סטים שונים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הזמנתי מאייני את הקיט המיוחל לגמילה מעישון.

 

ע"פ אתר הדואר הסיני הוא יצא מסין ב1.9 ועד היום כשאני בודק באתר דואר ישראל הוא כותב לי "אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום מחו"ל שמספר". כבר עברו מעל 3 שבועות ובחיים פריט שהזמנתי מאיביי לא הגיע לאחר כל כך הרבה זמן.

 

מה דעתכם? לפתוח נגדה דיספיוט בפייפאל? יש איזושהי דרך לברר מו דואר ישראל היכן החבילה?

 

תודה לכולם וחתימה טובה

ROOONEEYY

פורסם

רוב הסיכויים שההדעה על ההגעה תופוע בתיבת הדואר לפני שהחבילה תופיע באתר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש לי בעיה עם הסיגריה.

משום מה נהיה מאוד קשה לחומר להתאדות. רק אחרי לחיצה ארוכה על הכפתור משהו מתחיל לקרות וגם אז זה גבולי והטעם פחות מורגש.

אני מניח שצריך לנקות את הקלירומייזר מבפנים. איך עושים את זה?

TFSI Power

פורסם
הזמנתי מאייני את הקיט המיוחל לגמילה מעישון.

 

ע"פ אתר הדואר הסיני הוא יצא מסין ב1.9 ועד היום כשאני בודק באתר דואר ישראל הוא כותב לי "אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום מחו"ל שמספר". כבר עברו מעל 3 שבועות ובחיים פריט שהזמנתי מאיביי לא הגיע לאחר כל כך הרבה זמן.

 

מה דעתכם? לפתוח נגדה דיספיוט בפייפאל? יש איזושהי דרך לברר מו דואר ישראל היכן החבילה?

 

תודה לכולם וחתימה טובה

כנ"ל אצלי. הזמנתי ממנה ב28.8 ורשום שדבר הדואר יצא לפני כמעט 3 שבועות ב7.9 מסין. באתר הדואר גם אצלי לא מופיע כלום וגם כאשר התקשרתי לא היה להם מידע במסוף על החבילה.

אייני אמרה שצריך לחכות עד 30 ימים. נחכה ונראה. יכול להיות שהחגים מעכבים לנו את החבילות.

Mazda 2 2013

פורסם
כנ"ל אצלי. הזמנתי ממנה ב28.8 ורשום שדבר הדואר יצא לפני כמעט 3 שבועות ב7.9 מסין. באתר הדואר גם אצלי לא מופיע כלום וגם כאשר התקשרתי לא היה להם מידע במסוף על החבילה.

אייני אמרה שצריך לחכות עד 30 ימים. נחכה ונראה. יכול להיות שהחגים מעכבים לנו את החבילות.

 

גם אצלי חבילה נשלחה ב 31.8 מסין ועדיין לא הגיעה

 

הזמנתי מוצר באייבי מסין נשלח ב9.9 והגיע אליי אתמול יש מצב שעושים בעיות עם החבילות בארץ?

קשה באימונים קל בים

×
×
  • תוכן חדש...