Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי סוף סוף את הסיגריה והתחלתי לעשן וכבר יומיים שאני לא מצליח להפסיק ויותר חשוב לא נגעתי בסיגריות! עכשיו מילאתי את האוטומייזר(ego-T CE5) ופתאום היא הפסיקה לעבוד, הסוללה עובדת(היא מאירה שאני לוחץ עליה) כמו שצריך אבל משום מה אין לי את הרעש שלוחצים על הסוללה ולא יוצא עשן, מה יכולה להיות הבעיה?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

או שיש בעיית מגע בין הסוללה לטנק, או שסליל החימום הלך לעולמו.

אם יש לך מולטימטר, תבדוק התנגדות הסליל בטנק, בין הקוטב החיובי לשלילי.

אתה אמור לראות משהו בסביבות ה 2.5~ אום.

פורסם

אני לא זוכר מי רשם פה נחרצות שהוא מזמין רק מHEALTH CABIN , אבל אני רוצה להודות לו

ההחלטתי להפסיק עם השטויות של AINY ולהזמין רק סוללה וראש (אחרי שכל קיט שהזמנתי לי ולחברים לפחות סוללה אחת לא עובדת כראוי אם הראש נסגר עד הסוף , וראש אחד מטפטף מלמטה)

מHEALTH CABIN , היום זה הגיע ואני מבסוט עד הגג

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אלף תודות

אתה לא יודע כמה ייסורים עברתי עם AINY בטיפשותי ואת הלקח למדתי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

שמח שאתה מרוצה,תתחדש!

יש לי כבר ניסיון של כ300-350 דולר הזמנות אצלם,בנתיים בלי עין הרע הכל תקין!

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

בקשר לבעיה שהייתה לי ההחלפתי אוטומייזר עם אותה סוללה ועכשיו הכל עובד יכול להיות שיש בעיה באוטומייזר? הוא כאילו לא מחובר לסוללה.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
האם ניסית לעשות את מה שרשום בלינק הזה:

http://www.ecf.co.il/forum/viewtopic.php?f=6&t=20

 

כמו שרשמתי הבעיה היא לא בסוללה כי החלפתי אוטומייזר ועכשיו הכל עובד מצוין עם אותה סוללה. מה יכולה להיות הבעיה באוטומייזר?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

מה שאתה מתאר יכול לקרות בגלל שני מצבים:

1.אין חיבור בין הסוללה לקרטומייזר

2.שלל בעיות בקרטומייזר.

הכי קל זה לבצע מה שרשום בלינק,הסוללה יכולה לעבוד מצויין,אבל אם אין חיבור אז זה לא יעבוד.

בעיות מגעים בתוך הקרטומייזר,איזה בדיוק יש לך?

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...