Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Kenworth Man - אתה סתם עקשן.

 

אני הייתי מעשן מגיל 18 ועד לפני כחודש (24), 6 שנות בזבוז כסף - לא הכרתי תחליף, אז לא הייתה ברירה כי הצורך לעשן אכן קיים.

מחירה של חפיסת מרלבורו לפני 6 שנים היה כ-20 ש"ח והיום 27 ש"ח! זוהי קפיצה של 35% במקביל לעליה של 13% בשכר המינימום מאז.

כלומר אם בזמנו המחיר לא היה זול, אז היום הוא מאוד גבוה והיום אנחנו משלמים יותר כסף על סיגריות ולא באופן יחסי, אלא ממש יותר.

 

התעלמתי מהצד הבריאותי, אבל הגעתי למסקנה שאני לא מוכן לשלם פאקינג 27 ש"ח על חפיסה.

עברתי מרכב שעושה 1:20 לרכב שעושה 1:9, נוסע עם מזגן ומאדה במקביל - פשוט תענוג.

מה גם "שלא הספקתי" לקנות חפיסה ב-27 ש"ח - הפסקתי לקנות ולעשן בדיוק לפני העליה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי את החבילה מ HEALTH CABIN, עם סוללת Joyetech 900MAH Twist VV. נחמד הדבר הזה :)

אבל יחד עם זה, קיבלתי הודעה מהדואר שהחבילה מ ZAINY חייבת במכס 55 ש"ח. נו שווין.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אבל יחד עם זה, קיבלתי הודעה מהדואר שהחבילה מ ZAINY חייבת במכס 55 ש"ח. נו שווין.

 

 

מה היה בחבילה הזאת ומה היה השווי שלה? סתם כדי לקבל קצת קנה מידה...

פורסם
Kenworth Man - אתה סתם עקשן.

 

אני הייתי מעשן מגיל 18 ועד לפני כחודש (24), 6 שנות בזבוז כסף - לא הכרתי תחליף, אז לא הייתה ברירה

כי הצורך לעשן אכן קיים. מחירה של חפיסת מרלבורו לפני 6 שנים היה כ-20 ש"ח והיום 27 ש"ח! זוהי קפיצה

של 35% במקביל לעליה של 13% בשכר המינימום מאז. כלומר אם בזמנו המחיר לא היה זול, אז היום הוא מאוד

גבוה והיום אנחנו משלמים יותר כסף על סיגריות ולא באופן יחסי, אלא ממש יותר.

 

התעלמתי מהצד הבריאותי, אבל הגעתי למסקנה שאני לא מוכן לשלם פאקינג 27 ש"ח על חפיסה.

עברתי מרכב שעושה 1:20 לרכב שעושה 1:9, נוסע עם מזגן ומאדה במקביל - פשוט תענוג.

מה גם "שלא הספקתי" לקנות חפיסה ב-27 ש"ח - הפסקתי לקנות ולעשן בדיוק לפני העליה.

.

 

אל תנסה לשכנע אותי שזה טוב כי נסתי, ניסתי ולא התאים לי, לא יתחבר לי, המרלברו זה הדבר האמיתי,

השקט שלי עם עצמי, הטעם והריח (שיש אומרים שהם מסריחים - אבל על טעם ועל ריח) אין לי תחליף למרלברו,

סיגריה אלקטרונית זה לא אמיתי, זה לא חי, זה פאקינג אלקטרוניקה, תמצית טעם שמתאדה לעשן, זה הכל,

אין בזה ניקוטין, אין לזה את הארומה של המרלברו, לא תצליח להוניא אותי מדעתי,

 

ויודע מה, יש לי חבר שקנה סיגריה אלקטרונית לא מזמן, גם אותה אני מוכן לנסות מחר (אבקש ממנו כמה שאכטות לניסיון)

ואז אהיה יותר נחוש ממה שאני כבר נחוש שאין תחליף למרלברו, - יקרה, נכון! אבל על איכות משלמים,

 

אני אומר לך אני מעשן מרלברו שאני קונה ב24 ש"ח לחפיסה בסיטונאות ונוסע על רכב שעושה 1/5 במצב-רוח טוב,

נכון. אני עובד יותר, תראה באיזו שעה אני כותב לך ותבין שלפני 20 דקות סיימתי לעבוד,

ולמה אני עובד יותר? כי אני לא מוכן לוותר על רכב שטח עם מנוע V8 בנפח 5.7L ובאותה מידה לא מוכן לוותר על מרלברו,

 

אני לא סתם מתעקש, אני יודע כי ניסתי, אני לא מדבר מתוך אי ידיעה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
מה היה בחבילה הזאת ומה היה השווי שלה? סתם כדי לקבל קצת קנה מידה...

 

שיחררתי את החבילה הבוקר. היה בעיקר נוזלים. המכס ביקש תשלום מע"מ של 55 ש"ח לפי חישוב של כ320 ש"ח.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לקחתי כמה שאכטות מתמצית עם ניקוטין, גועל נפש! אין לזה שום "אורמה"

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

בשביל להפסיק לעשן סיגריות רגילות צריך גם הרבה רצון, נראה שפשוט אצלך הוא לא קיים.

רוב החברים שהפסיקו פה, רצו להפסיק, הסיגריה האלקטרונית רק עזרה להם בדחיפה קטנה. (משהו כמו להיות בלי ולהרגיש עם...)

לא לכל אחד זה מתאים, ואף אחד לא מנסה להכריח אנשים בכח.

כמובן שלטעם של הסיגריה האמיתית אין תחליף, אבל רובם פה כבר לא צריכים תחליף, אני לדוגמה כבר לא יכול לטעום טעם סיגריה גם באלקטרונית, ויש פה לא מעט כאלה.

שורה תחתונה, ניסית? לא הלך? חיים רק פעם אחת בחיים? יש לך את הכסף לבזבז?

תהנה ושמור על עצמך.

:mm_yeah: (נכתב בידידות וללא שמץ של ציניות.)

פורסם

יכול רק לחזק את מה שאלמוג כתב...

 

כל מי ששואל אותי אם "זה באמת תחליף" אני עונה שאין כמו סיגרייה אמיתית ושום דבר לא באמת משתווה לזה.

אבל אם אתה רוצה להפסיק לעשן וקשה לך, האלקטרונית היא אחלה של עזרה...

לי היא עוזרת כבר 3 וחצי חודשים.

פורסם

חברים יש לי בעיה מאוד מציקה.

 

CE4- פעם בשבועיים- מפסיק לתת טעם ונותן רק טעם שרוף. החלפתי כבר קלירומייזר ושוב, אחרי שבועיים- בידיוק אותה צרה.

 

יש פיתרון? באמת יש צורך בהחלפה פעם בשבועיים?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

חוץ מהמשפט שהוא אמר... אומרים ללכת עם ולהרגיש בלי =)

אני יודע מה אומרים, הטעות במקור.

BioS

גם לי זה קורה עם נוזלים אמריקאים, אפשר למות מהטעם המגעיל הזה.

אבל שטיפה קצרה או אפילו החלפה בנוזל DEKANG פותרת לי את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...