Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני מאוד מתפלא איך רופא יכול להמליץ על חומר שעל הבקבוקון שמכיל אותו לא רשום כלום לגבי הרכב החומרים שהוא מכיל.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואו,64 עמודים ולא הבנתי כלום :roll:

רציתי לקנות לאמא שלי סיגריה אלקטרונית. יש דגם/חברה ממולצת יותר מהאחרות?

אחרי כמה זמן מורגש הבדל ברצון להפסיק בסיגריות אמיתיות?

וכמובן,מאיפה הכי כדאי לקנות?

תודה.

פורסם

אני מיד לא הרגשתו צורך בסיגריה רגילה אבל כל אחד מגיב שונה.

 

הדגם המומלץ הוא ego עם קלירומייזר ce4 ומעלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חתיכת שרשור - רק שהוא גרם לי יותר לכאב ראש מאשר תועלת והבנה :-)

 

הבנתי שקרטומיזר יותר טוב מקקימייזר או איך שקוראים לו. הבנתי גם שלהזמין מה-vaporhawk זה בלגן, ואני לא מתכוון להכנס לסיפורים של יצירת קשר בסקייפ או מה שזה לא יהיה.

בשורה התחתונה, הרבה חברים לעבודה משתמשים ב-ego-c ומבסוטים.

אשמח לקבל קישור למקום בו אוכל להזמין ego-c עם קרטומייזר ובקבוקונים איכותיים למילוי - אתר אמין עם מינימום סיכוי לפאשלות.

אודה לקישור כזה לסיגריה עצמה וקישור לרכישת בקבוקונים.

 

god bless you all!

 

:lol:

פורסם

כנס לחנות וקנה את הסט הראשון בארץ. נכון שהוא אולי יעלה לך 100-200 שקל יותר אבל תראה מה אתה קונה ואת ההפרש תקבל בכסף שתחסוך בסיגריות בשלושת השבועות של ההמתנה.

 

אחר כך כבר תדע יותר מה אתה רוצה ותוכל להזמין מחול כי גם יהיה לך את הזמן לחכות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני יודע מה אני רוצה - ego-c. מה שאני לא רוצה זה ליצור קשר עם מוכרים בסקייפ, התכתבויות, יונות דואר וכו'.

רוצה להכנס לקישור באתר אמין, ולהזמין.

פורסם

תודה רבה.

השאלה הבאה היא האם הסט הזה מספיק, או שמא רצוי "לשכלל" אותו באמצעות אביזרים אלה או אחרים? אתה הזמנת מהאתר הזה? מה לגבי טעמים, אפשר גם משם?

פורסם

לי יש את הVIVI NOVA. הוא גם מתפרק.

פשוט מעולה!

 

אני הרבה יותר נהנה ממנו מאשר עם הCE5+ או הCE4.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אתה אומר שווה קניה.

 

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1118&products_id=8127

 

ראיתי שיש לה התנגדות של 2 אוהם השאלה מה עושים אם אני צריך יותר מזה, אני לא באמת יקנה עכשיו שקית של 50 יחידות כויילים בשביל לשנות התנגדות...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לי יש את זה.

 

זה מגיע עם שלושה כויילים בשלוש התנגדויות שונות.

 

בינתיים נשארתי עם מה שהגיע כבר מורכב. ( 1.8 ).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

מה ההבדל בין סוגי הטעמים?

יש vegetable glycol, propylene glycol, PG-VG, hanseng, decang?

ראיתי גם באתר של של zainy שבהזמנה של כמה בקבוקונים מקבלים למעשה כמה בקבוקונים של אותו הטעם ואין אפשרות לקבל בטעמים שונים. מה הטעם המומלץ?

פורסם

אל תכנס לסרטים בגלל הסקייפ.

אני לא דיברתי מעולם עם שום מוכר, הזמנתי פשוט באתר והנה הכל אצלי תקין.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...