Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי בזמן האחרון (דהיינו עם נוזלי דקאנג בעיקר) מורגש מאוד היובש בגרון האחורי לאחר אידוי ממושך, אני פשוט שותה יותר מים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מדבר על ההשפעות של ההתחלה כמו לשון לבנה\נפוחה,

בשבוע וחצי האחרון אני מרגיש כבדות וסחרחורות ברמה שלפעמים אני חייב לשבת ולנוח כי אני מרגיש שאני יכול ליפול.

 

זה נובע בעיקר מכמות אדים גדולה שעושה סחרחורות בדומה לנרגילה.

 

לי בזמן האחרון (דהיינו עם נוזלי דקאנג בעיקר) מורגש מאוד היובש בגרון האחורי לאחר אידוי ממושך, אני פשוט שותה יותר מים.

 

למי שפספס את המידע בשרשור (מתישהו מוקדם יותר),

נוזלי הבסיס המשמשים להכנת הנוזלים שאנו מאדים (דהיינו PG ו VG) הינם נוזלים היגרוסקופיים. כלומר, התכונה המאפיינת אותם היא ספיחת נוזלים אליהם.

 

כשאתם מאדים, אדי נוזל הבסיס ההיגרוסקופיים פוגעים בדפנות חללי הפה, הגרון והריאות.

מכיוון שתכונת היהגרוסקופיות נשמרת {ולכן גורמת לאדים להיראות כעשן}, האדים סופחים אליהם נוזלים הבאים איתם במגע.

כלומר, האידוי גורם לגוף לאבד נוזלים.

 

אי לכך, אם לא תקפידו על שתייה מרובה, אתם עלולים להתייבש מבלי להרגיש ולסבול מחולשה, כבדות עייפות וכולי.

 

הקפידו על שתייה מרובה.

פורסם
כול כמה זמן אתם מחליפים Clearomizers.?

 

עוד לא יצא לי להחליף, למרות שקניתי על כל מקרה.

בכל אופן, כדאי להכיר קצת את נושא הטיפול השוטף לקלירומיזר.

 

ניקוי ודריי ברן:

 

פירוק :

 

החלפת פתיל וסליל חימום (זול בהרבה מאשר קניית קלירומייזר שלם)

פורסם
היה לי תופעות כאלה וגם עכשיו מידי פעם יש לי.

זה נובע בעיקר מכמות אדים גדולה שעושה סחרחורות בדומה לנרגילה.

באיזה ציוד אתה משתמש? סוללה,קרטומייזר והתנגדות ואיזה רמת ניקוטין?

 

משתמש בego-w לרוב עם הראש המקורי בנוסף יש ce4 אני לא בטוח מהי רמת ההתנגדות אני חושב 1.8.

הנוזלים העיקריים הם top banana מ madvapes וbutterscotch של דקאנג מ helthcabin.

שנייהם בחוזק 11 mg.

 

יכול להיות שאני לא שותה מספיק צריך לנסות לשתות יותר.

היום למשל כל היום היה בסדר ועכשיו שהסתובבתי עם הכלבה בחוץ וסידרתי את הבית התחלתי להרגיש את הכבדות הזו בראש..

היום כן עישנתי קצת לעומת אתמול.

פורסם

שלום לכולם אני כעת בארה"ב ורוצה לקנות סיגריה אלקטרונית.

 

ממה שהצלחתי לקרוא פה בפורום אני רואה ומבין שהחברה הטובה ביותר היא זאת: http://www.joyetech.com/product/eGoC.php

 

מצד שני שאני עושה חיפוש באינטרנט לגבי החברות הטובות ביותר לסיגריות אלקטרוניות,החברה הזאת בכלל לא נמצאת בעשירייה הפותחת.

יש חברה אחרת שמופיעה הרבה והיא: http://www.v2cigs.com/

 

השאלה היא מה אתם ממליצים?

 

אני מחפש ערכה מקצועית עד 130 דולר.

 

בנוסף,הייתי שמח לשמוע איפה אני יכול לקנות בארה"ב חומר מילוי.[אני מבין שכולם מזמינים את החומר מסין]אם מישהו מכיר חברה בארה"ב עם מחירים סבירים פחות או יותר אשמח לשמוע.

 

תודה רבה

שי

פורסם

שי,אתה בטוח שקראת את הנושא פה בפורום? כי החברה גוייטק כמעט לא מדוברת פה ,אולי טיפה בהתחלה.

יש לה דגמים יקרים ולא מומלצים של T וC.

אם כבר אז רק סוללות גוייטק,הם מצויינות.

קרטומייזר CE ודומיו.

אין צורך להוציא 130 דולר לערכה.

בארה"ב יש לך את:

http://www.gotvapes.com/

http://www.madvapes.com/

ועוד המון אחרים שצריך לנסות,אבל אנחנו בתחילת הדרך.

 

משתמש בego-w לרוב עם הראש המקורי בנוסף יש ce4 אני לא בטוח מהי רמת ההתנגדות אני חושב 1.8.

הנוזלים העיקריים הם top banana מ madvapes וbutterscotch של דקאנג מ helthcabin.

שנייהם בחוזק 11 mg.

W זה 2.4-2.5,נסה קרטומייזרים אחרים במיוחד אלו של 2.4,2.8 נסה לרכוש נוזל עם אחוז VG קטן יותר או בכלל בלי,אולי PG זאת הבעיה שלך,נסה את כל האופציות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מישהו מכיר את הטעמים של take air? חבר ניסה אותם והמליץ לי עליהם. הם עולים 30 שקל לבקבוק של 10ML.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

ממה שהצלחתי להבין הטעמים של TAKE AIR הם פשוט האגסן (או איך שלא מאייתים אותם) שהחליפו להם תווית.

 

הגיע לי שבוע שעבר משלוח של האגסן, בנתיים מה שניסיתי היה אוכמניות, בננה ועירבוב של תות בננה.

 

אוכמניות- אדיר.

בננה- גיוון נחמד, לא מעבר.

תות בננה- אדיר!! עם כל שאכטה אני מרגיש כאילו לקחתי שלוק מפחית של פריגת.

 

היה לי CE4 עם פתילים קצרים- סיוט. פשוט סיוט.

עכשיו קניתי CE4 עם פתילים ארוכים (אני מחכה למשלוח ופשוט נמאס לי מהפתילים הקצרים אז קניתי פה אחד ב40), פשוט תענוג.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
שי,אתה בטוח שקראת את הנושא פה בפורום? כי החברה גוייטק כמעט לא מדוברת פה ,אולי טיפה בהתחלה.

יש לה דגמים יקרים ולא מומלצים של T וC.

אם כבר אז רק סוללות גוייטק,הם מצויינות.

קרטומייזר CE ודומיו.

אין צורך להוציא 130 דולר לערכה.

בארה"ב יש לך את:

http://www.gotvapes.com/

http://www.madvapes.com/

ועוד המון אחרים שצריך לנסות,אבל אנחנו בתחילת הדרך.

 

W זה 2.4-2.5,נסה קרטומייזרים אחרים במיוחד אלו של 2.4,2.8 נסה לרכוש נוזל עם אחוז VG קטן יותר או בכלל בלי,אולי PG זאת הבעיה שלך,נסה את כל האופציות.

 

אני רואה שכולם פה משתמשים וממליצים על ערכה של EGO [C-W0 או כל דגם אחר של EGO.הדגם EGO לא שייך לחברת גוייטק?

 

האמת שאין לי מושג מי נגד מי.אני רק צריך המלצה על ערכה טובה ואמינה.אם למישהו יש המלצה אשמח לשמוע.

 

תודה

שי

פורסם

שי, יש מספר דגמים, בד"כ מחולקים לפי ההברגה שלהם,

 

האתר שהבאת זו סיגרית 510 רגילה לגמרי שמישהו מינף.

 

ה EGO היא סיגריה אחרת, קצת יותר עבה, ויותר איכותית (בגלל קרטומייזר טוב יותר שעובד על חוטי להט ולא ספוג כמו ב 510)

 

JOYETECH הם החברה מקורית, הסיגריות שלהם מאוד מאוד איכותיות, יש לי 3 חברים עם EGO-T ו EGO-C מקוריים של ג'ויטק והם מאוד מרוצים (לי אגב יש EGO-W של אייני כבר מעל חצי שנה שמתפקדת בצורה מעולה)

פורסם

הסוף להזמנות מגברת אייני.

 

חברים יקרים - שמעו בעצתי, אין שום סיבה יותר להזמין מהגברת אייני.

 

לפני כחודשיים הזמנתי חבילה מאייני שהגיע עם חוסרים - היא כמובן מאוד הצטערה והציע לשלוח אותם ב DHL מהיר

 

[09/07/2012 10:19:55] ainy zeng: I am sorry for this problem,but I will deal it smoothly,pls turst me.,so Now I will sent it by DHL to you,you can recived it quickly

[09/07/2012 10:19:59] ainy zeng: so how about it

[09/07/2012 10:21:01] Snir: DHL out today ?

[09/07/2012 10:21:16] ainy zeng: yes,today will sent it

 

לפני 3 שבועות הזמנתי ממנה שוב - 3 קיטים אגו-טי + סי.אי 6 עם קצה עגול (הדגשתי בפניה חשיבות של קצה עגול), 10 נוזלים, והייתי אמור לקבל 3 בטריות ששלחתי לה שאינן תקינות.

 

לאחר 3 שבועות התקבלה החבילה בדואר שנראתה קטנה מדי, להפתעתי גיליתי:

 

2 קיטים, 5 נוזלים ו 0 בטריות.

 

פניתי לגברת אייני וביקשתי שתשלח ב DHL מהיר (כפי שהציע לפני חודש) את יתר החלקים כיון שכבר חיכיתי 3 שבועות - וזו תגובתה:

 

[11:14:55] ainy zeng: we can ship it right now, but i am sorry we can not ship by DHL free

[11:15:05] ainy zeng: the default we send is china post

[11:15:11] Snir: what ?! why would i have to wait 3 more weeks?

[11:15:25] Snir: you have offered me to ship it by DHL before, where were the company policys then ?

[11:15:26] ainy zeng: that is the company policy

[11:15:28] ainy zeng: sorry

[11:16:01] ainy zeng: when i said send DHL by free?

 

בקיצור הגברת לא מוכנה בשום פנים ואופן להוציא את יתר ההזמנה במשלוח מהיר, רק בדואר רגיל שיקח עוד 3 שבועות.

כמובן שביטלתי את ההזמנה, וביקשתי REFUND על מה שלא הגיע.

 

מאוד מצער לראות איך היא מסוגלת לשקר בפרצוף ולהגיד "מה? מתי הצעתי לך משלוח כזה, אנחנו לא עושים דברים כאלו" - הזיכרון שלה גם מאוד קצר כיון שזה היה ב 9.7 ..

 

עשיתי בירור קטן מול בחורה בשם SHivre Yang שעובדת ב KLIGHT.

 

הם אומנם שולחים רק ב DHL מהיר - אבל המחירים שלהם נמוכים משמעותית (2.3 דולר ל50 מ"ל נוזל, 2.8 דולר ל CE6 וכו') כך שבהזמנה של 100 דולר בערך זה יוצא אותו מחיר - ומגיע תוך שבוע.

 

אני אישית לא ארכוש יותר מאייני לעולם אחרי תגובה כזו - ואני ממליץ גם לכם לעשות כמוני.

פורסם

נפגעתי ממנה כבר כמה פעמים, אבל לצערי האלטרנטיבות לא טובות ממנה, ובינתיים היא הנוחה ביותר מבחינת הזמנות.

אלא אם נמצא דילר אחר שהוא נוח כמוה.

גם אני מחכה לשלוש סוללות תקולות שאנשים החזירו לי, והיא תמיד משחקת אותה מטומטמת.

אם תמצא ברירה אחרת, אני איתך במאת האחוזים.

×
×
  • תוכן חדש...