Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלה קטנה, ביצעתי הזמנה מזאייני ובסטטוס רשום לי Payment accepted,

האם הסטטוס הזה צריך להשתנות ל Shipped או משהו בסגנון ?

האם המשלוחים שלה מהירים ?

תודה רבה.

לא זוכר מה קורה עם הסטטוס, אבל אמור להיות איזה סימון שהחבילה נשלחה.

כשהיא נשלחת, אתה גם מקבל מספר למעקב.

 

הזמנתי שתי חבילות והן הגיעו תוך 14 יום מקבלת המספר מעקב.

פורסם

הסקייפ שלה זה: ainy112

 

 

לכול מי שמתעניין כול האתרים הבאים,רשומים על שם אותה חברה/בחור מאוסטרליה. ולפי מה ששמתי לב zainy

יותר יקרה. (אין לי ניסיון חוץ מהאתר של zainy)

vaporhawk.com

zainy.net

oceanvapor.com

פורסם

 

שיחקתי קצת עם הפתילים כך שבקצה שלהם הטובל בנוזל, החוטים המרכיבים את הפתיל לא יהיו צמודים.

הרכבתי בחזרה בזהירות את הקונוס וכובע הגומי מבלי שילחצו חזק על הפתילים ויחנקו את מעבר הנוזל.

מילאתי נוזל, המתנתי מעט והתחלתי לאדות.

 

 

קודם כל, איך בדיוק פירקת אותו ואיך הגעת לגומי? עם פינצטה? אנחנו מדברים על זה עם הפתילים הקצרים?

דבר שני, שמתי לב לזה שהקלירומייזר הזה "מבשל" את הנוזל בגלל שהוא מתחמם כנראה, וכך נוצר מצב שלקראת סוף הנוזל במיכל- הוא משנה את הצבע וגם הופך להיות צמיג... כך שיוצא לי לשפוך כל פעם את מה שנשאר ולמלא חדש. זה רק אצלי ככה?

פורסם

גם אצלי הוא נהיה יותר חום וצמיג בסוף, אני פשוט מוסיף נוזל טרי על זה.

כדי לשחרר את כובעון הגומי כמו שמאיר המליץ ואני עשיתי, אתה פותח את הקלירומייזר בחלק הרחב שלו, איפה שיש שתי טבעות הברגה מחוספסות. הן יפרדו זו מזו בהברגה בכח היד, אז כל האלמנט הפנימי נשלף החוצה ואתה יכול ביד להוריד את הכובעון ולהלביש אותו חזרה קצת חלש יותר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אתמול קיבלתי המלצה בפרטי לקנות סוללה מהארץ. (מהאתר הזה ).

באמת שהפרשי המחירים לא כאלה גדולים.

הזמנתי סוללה מקורית שלjoyetech.

 

אתמול עלו בי קצת לבטים. (רק בשבוע שעבר קיבלתי את ההזמנה הראשונה מאייני ועדיין לא התנסתי מספיק כדי להבין שאני רוצה סוללה מקורית).

 

הבוקר השארתי להם הודעה דרך האתר על זה שאני רוצה לבטל את ההזמנה.

תוך פחות מ10 דקות חזר אלי בחור מאוד נחמד בשם ארטיום.

אמר שאין בעיה לבטל והסביר את הפרוצדורה.

לא ניסה לשכנע אותי ולא ניסה לגרום לי לייסורי מצפון. (בניגוד לכל מיני נותני שירות אחרים).

 

כעבור 10 דקות, הסטטוס הזמנה באתר היה "הזמנה בוטלה".

ולפני כשעה קיבלתי הודעה מפייפאל שהסכום הוחזר במלואו!

 

אין לי ספק, שאם וכאשר אחליט כן לרכוש סוללה חדשה/מקורית, זה יהיה מהאתר הזה.

 

מומלץ!

 

עודד.

 

למען הסר ספק,

אין לי שום קשר כזה או אחר עם בעלי האתר!

אני מפרסם פה למען האחרים את חווית הקניה המאוד חיובית שלי (או יותר נכון חווית ביטול הקניה).

מנהלים, אם זה לא ראוי, סליחה.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

מישהו יכול להסביר לי, איך אני יכול לזהות נוזל מקורי או לא?.

למשל,אני רוצה לקנות מהקישור הבא מה דעתכם?.

http://www.vaporhawk.com/auction_details.php?auction_search=1&auction_id=100822&limit=10&option=basic_search&basic_search=dekang&form_basic_search_x=3&form_basic_search_y=10&keywords_search=dekang&item_type=all&order_field=current_price&order_type=ASC

פורסם

מהתמונה לא ניתן לדעת וגם לא ממה שהמוכר רושם.

יש באתר של דקאנג הסבר איך ניתן לזהות סימני מקוריות שלהם,אבל זה רק אם הבקבוק אצלך.

אם אני לא טועה רק אייני מוכרת נוזל מקורי מבין שאר המוכרים באתר הספציפי הזה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש את MADVAPES האמריקאי, טיפה יקר יותר אבל טעמים מעולים!

יש לקחת בחשבון שלפעמים הנוזל מעט סמיך יותר, ויש קרטומייזרים שקצת מתקשים איתם.

פורסם

מצטרף להמלצה על madvapes . אחלה טעמים ומשלוח מהיר מאוד לעומת healthcabin.

 

בנוסף יש לי שאלה .

האם נתקלתם בהשפעות רעות מעישון הסיגריה האלקטרונית?

אני לא מדבר על ההשפעות של ההתחלה כמו לשון לבנה\נפוחה,

בשבוע וחצי האחרון אני מרגיש כבדות וסחרחורות ברמה שלפעמים אני חייב לשבת ולנוח כי אני מרגיש שאני יכול ליפול.

לא קישרתי את זה לסיגריה והלכתי לעשות בדיקות דם - הכל יצא פיקס - קצת חסר b12 (למי לא?).

ניסיתי לא לאדות היום - ואני מרגיש יותר טוב! אני לא יודע אם זה צירוף מקרים או שנפלתי על יום טוב.

אני בן 27, אין בעיות בריאות ,לא רגיש לשום דבר.

האם מישהו נתקל בתופעות האלה?

פורסם

היה לי תופעות כאלה וגם עכשיו מידי פעם יש לי.

זה נובע בעיקר מכמות אדים גדולה שעושה סחרחורות בדומה לנרגילה.

באיזה ציוד אתה משתמש? סוללה,קרטומייזר והתנגדות ואיזה רמת ניקוטין?

 

בקשר לנוזלים:

מצאתי שיטה נוחה יותר להזמין מhealth cabin ולא להתקל בחוסר מלאי.

להזמין 115ML של נוזל ללא טעם,יש במלאי כל רמת ניקוטין וכל תירכובת.

להזמין בנוסף טעמים,יש במלאי את כולם כמעט.

ופשוט לערבב לבד.

 

בנוסף לMADVAPES יש gotvapes שיש עליו ביקורות טובות.

כאן יש רשימה ארוכה של ספקים,חלקם טובים יותר וחלקם פחות,תקראו ביקורות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני מחפש לקנות קיט למתחילים.

 

עברתי על תחילת השרשור הארוך הנ"ל ודיי איבדתי את הצפון (בגלל האורך).

 

מישהו יכול בבקשה להגיד איזה קיט לקנות ולתת לינק למוצר?

 

כמו כן לתת לינק לנוזל (אני מחפש נוזל שדומה למרלבורו אדום עם ניקוטין, ועוד נוזלים בכל מיני טעמים...)

 

תודה מראש!

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...