Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה היא פשוטה,אנשים מפסיקים לעשן ומפסיקים לרפד את הכיס של המדינה במיסים שהם גובים על הסיגריות.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק!

אם רק היו רואים כמה אנשים הפסיקו לעשן רק בזכות השרשור הזה.

אישית, אני גמלתי בזכותו שישה אנשים, ואני גאה בעצמי מאוד על זה.

פורסם
אתה תעשן סיגריות רגילות?

 

אני כבר שבוע בלי סיגריות רגילות, לא נגעתי בסיגריות מהרגע שהאלקטרונית אצלי.

 

 

אני לא מעשן כבר שנה ו9 וקצת.

לסיגריות רגילות אני לא אחזור לעולם.

 

נראה לי שלא הבנתי את השאלה:oops:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
בדיוק עכשיו היה בערוץ 2 על 'נזקי' הסיגריה האלקטרונית.

הפתרון של המדינה להצפה במכירות של התקופה האחרונה, זה לתגבר את האכיפה על ההברחות והמכירה.

פשוט ביזיון. במקום לבדוק אם באמת היא מזיקה/מועילה, מטרפדים גם את הנסיון הזה, פשוט בדיחה!

 

באיזו תכנית זה היה?

 

למה בכל פעם שאני שומע את הביטוי "חכמי חלם" אני ישר חושב על המימסד בישראל?

יאסרו יבוא סיגריות אלקטרוניות כי הן עלולות להכיל חומרים מסרטנים ולפגוע בבריאות הציבור?

אהה..רגע, שאני אבין. עישון סיגריות ומוצרי טבק אחרים לא מסרטן? אנטנות סלולריות, לא חשודות כמסרטנות?

ממש חכמי חלם.

פורסם
באיזו תכנית זה היה?

 

למה בכל פעם שאני שומע את הביטוי "חכמי חלם" אני ישר חושב על המימסד בישראל?

יאסרו יבוא סיגריות אלקטרוניות כי הן עלולות להכיל חומרים מסרטנים ולפגוע בבריאות הציבור?

אהה..רגע, שאני אבין. עישון סיגריות ומוצרי טבק אחרים לא מסרטן? אנטנות סלולריות, לא חשודות כמסרטנות?

ממש חכמי חלם.

צריך פיקוח על כל מה שנכנס לגוף שלנו ובפרט על מוצרים כימיים המתיימרים לשפר את בריאותנו (ועוד זה מגיע מסין שם אין כ"כ פיקוח).

באותה שאיפה, מישהו ניסה נרגילה אלקטרונית?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

טוב לאחר שחרשתי את רוב העמודים כאן, אני עומד לפני הזמנה. ואשמח לקבל

חיזוק ,שאני מזמין את הדבר הטוב והמומלץ, למתחיל שמעוניין להיגמל מסגריות.

אני מתלבט בין 2

http://zainy.net/112-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

http://zainy.net/114-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

בנוסף

איזה mAh לקחת 900 או 1100

איזה טעמים נטרלים, שרוב האנשים אוהבים כדי לי להזמין?.

ומה זה PG/VG ומה מומלץ?

ולכמה זמן מחזיק בקבוק 10ML?

תודה

פורסם

איזה גולם חמוד וממושקף... בולשיט, גם אם תקרא לו בעברית צחה צואת שור- נשאר בולשיט. תאבות הבצע של הממסד שנקרא מדינת ישראל אינו יודע שובע. ובנימה אופטימית זו אומר לכם לילה טוב, לא לפני שאקח לי כמה שאיפות טובות מהסיגריה האלקטרונית שלי חחחח

פורסם

ראיתי את השטות הזאת תוך כדיי איוד בננה, תענוג. ואסיים בציטוט מה שרשום על אריזות של קיט Joyetech eGo-T מקורי:

The eGo/eGo-T is an alternative to smoking a traditional tobacco-based cigarette. It is not to be used as a form of nicotine replacement therapy and is not intended for use as a smoking cessation device.

 

אם האדון הנחמד באמת רוצה לגרום לאנשים להפסיק לעשן, ויש לו קצת עמוד שדרה או ביצים לעמוד מול הלובי הענק של חברות הסיגריות, שיאמץ את החוק האוסטרלי החדש בנושא.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני רוצה לעדכן לגבי ה CE5 V2 שהזמנתי מאייני והתאכזבתי מכך שהטעם בו "מושתק" {אלא אם אין נוזל ואז הטעם השרוף רחוק מלהיות מושתק}

 

אתמול בערב "תפסתי קריזה" על הקלירומייזר. והחלטתי לנסות לשפר את המצב.

לקחתי ופירקתי את הקלירומייזר שכבר היה מונח כמה ימים טובים בצד לאחר שטיפה וייבוש.

לאחר ששמתי לב שהקונוס וכובע הגומי אשר מכסים את האטומייזר מאוד הדוקים ולוחצים על פתילי ההזנה, החלטתי לנסות לשפר את הגעת הנוזל לסליל החימום.

 

שיחקתי קצת עם הפתילים כך שבקצה שלהם הטובל בנוזל, החוטים המרכיבים את הפתיל לא יהיו צמודים.

הרכבתי בחזרה בזהירות את הקונוס וכובע הגומי מבלי שילחצו חזק על הפתילים ויחנקו את מעבר הנוזל.

מילאתי נוזל, המתנתי מעט והתחלתי לאדות.

 

מה אני אגיד, ההבדל פשוט מטורף. הטעם מורגש בצורה חדה וברורה ולטעמי האישי, באופן הזה הוא הרבה יותר מורגש מזה של ה CE3. פשוט חגיגה.

 

אם יש לכם CE5 V2 ואתם לא נהנים ממנו, אני ממליץ בחום לבדוק אם הגומי לא לוחץ חזק מדי על פתילי ההזנה ומונע מהנוזל להגיע בכמות מספקת אל סליל החימום. וכמובן, תעדכנו בהתרשמות שלכם לאחר השיפור :)

פורסם

היום קיבלתי את ה-CE6.

וגם: Hangsen cherry

50%PG & 50%VG

Nicotine level 0mg

 

הרבה עשן, קצת טעם ולא מרגישים את האדים כלל.

 

עד עכשיו השתמשתי ב-CE3.

עם הנוזל Dekang USA MIX

70%PG & 30%VG

Nicotine level 12mg

 

מעט עשן, קצת טעם ומרגישים את האדים כמו שצריך.

 

 

אז מה בעצם גורם להבדלים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

×
×
  • תוכן חדש...