Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי-המחיר 27 בגלל שהיא מוכרת 3 סטים ולא אחד.

החלק שכניראה ילך בזמנו יהיה הסליל "הראש" ולא החלק התחתון,שאותו ניתן לקנות בניפרד ולהחליף בקלות.

את המעטפת מוכרים בניפרד בגלל הצבע שניתן לגוון,את החלק התחתון אתה לא צריך,כל עוד תבריג בעדינות ולא תשבור את ההברגה.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:oops: אופס. לא קראתי בכלל את הכותרת של המוצר ולכן לא ראיתי שזה בא בשלישיה.

 

טוב, אם כך אז אני אמתין, כי הסט בכל מקרה מגיע עם שלושה ראשים. (אומנם בהתנגדויות שונות, אבל עדיין).

 

 

תודה!

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
PsyRax

EGO-W זה תבריג EGO, הוא לא יתלבש על תבריג 510.

סוללות EGO כוללות את שני הסוגים, אבל סוללת 510 זה רק 510 ולכן EGO-W לא יתאים לה.

לאומת זאת DCT וCE4 מתברגים ב510 :) זה גם הסיבה שDCT לא יושה יפה על EGO.

 

לגבי הקרטומיזר(CE3 שמו) הוא יתאים בתבריג לכול סוללת EGO אבל בגלל המבנה שלו בפועל חייב את שאר החלקים(מינימום מכסה קרטומיזר ופייה) של EGO-W חוץ מסוללה שאפשר להשתמש בכול סוללה.

אם יש לך כבר סוללת EGO מסט אחר, אתה יכול להזמין מאייני קיט שיכלול את כול החלקים הדרושים בשביל להפוך את הסט שלך לW בעלות של 7.5$, אני ממליץ לצרף לזה עוד איזה 5 קרטומיזרים CE3.

 

כמו כן קיים מתאם מ510 לEGO שנראה ככה.

אבל זה בזבוז זמן, עדיף כבר לקנות סוללת EGO.

882.jpg

 

צודק,אני תמיד שוכח שיש שני הברגות.:-o

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אוטומיזר זה המנגנון שמחמם את הנוזל.

קרטומיזר זה שילוב בין מנגנון החימום לבין המיכל של הנוזל.

יש סיגריות שמורכבות מ3 חלקים שזה סוללה, אוטומיזר ומיכל, ויש משתיים שזה סוללה וקרטומיזר.

 

אז מה עדיף ?

ומה השם של כל סיגריה ?

T/C ?

תודה

פורסם

ego-t ו ego-c שניהם דגמים ישנים בעלי אוטומיזר ומיכל נוזל נפרדים.

היום כבר לא מדברים על דגמים של סיגריות אלא על דגם המנגנון.

הסוללה זהה בין כול דגמי הEGO וזה מה שהופך את התקן הזה למיוחד, ככה שהיום לוקחים סוללה בנפרד ומנגנון בנפרד.

 

לגבי הסוללה תבחר לך אחת , מומלץ לקרוא עוד בשרשור, הדגם המוביל היום זה סוללת VV בעלת מסך LCD מלא.

אך אם אתה במתכונת חיסכון גם סוללה רגילה כגון זות שמגיע אם EGO-T\C תספיק לך, ההבדל בערך 3$ לסוללה וכ6$ לסט.

 

לגבי המנגנון , כאן יש חילוקי דעות, לכול מנגנון פלוסים ומינוסים, הדגמים המובילים זה CE4\5\6 , EGO-W וDCT.

אני אישית נצמד לEGO-W (נקרא גם CE3) בין כולם הוא בר יכולת העברת טעם מצויינת ומהבחינה הזו עדיין לא מצאתי לו מתחרה ראוי, לאומת זאת המנגנון בעל נזילות וצריך להתמיד לתחזק אותו בניקוי יסודי כול מילוי או שניים.

עוד מינוס להרכתי האישית הוא מוציא פחות אדים משאר הדגמים.

 

לגבי CE4\5\6 הדגמים האלו מובילים מבחינת קלות שימוש, קל למלות אותם(לאומת CE3 שדורש סיכה).

מבחינת כמות עדים הם מצויינים, אבל חסר הרגשת טעם :(

מבחינת נזילות אז אם הינו מדרגים לפי ציון מ1 עד 5, אז הם היו מקבלים 5+, נדיר מעוד שהמנגנון ינזל.

מבחינת תחזוקה שוב 5+ , תמלא נוזל ואתה יכול להתחיל לאדות, לא צריך לנקות אותם, והם כמעת ולא מלכלכים את הסוללה.

מינוס נוסף , יש מלא תת דגמים לדוגמה CE4 V2 בעל פתילים ארוכים ופייה מלבנית וסליל מתפרק זה מנגנון מצויין לאומת CE4 בעל פתילים קצרים ופייה מלבנית, השני יוצי לך טעם שרוף אחרי החצי של המיכל.

 

לגבי DCT אני לא ירחיב יותר מידי , אין לי הרבה ניסיון איתם.

ממה שאני ניסיתי זה DCT 3.5ML LED, את האמת מנגנון לא רע, אבל שוב חוסר טעם בשבילי זה NO WAY, אבל אחרים דווקה נהנו ממנו.

המינוס הנוסף שגם היה טעות שלי זה לקנות גרסה אם לד, הלד הזה בלילה מסנוור אותי, למזלי הלד נשרף יחסית מהר כמו שהובטח במעמד הקנייה אבל המנגנון המשיך לעבוד מצויין.

מבחינת תחזוקה ההבדל היחיד בינו לבין דגמי הCE למיניהם(חוץ מCE3) שהיה צריך לשתוף את הפייה פעם ביום או יומיים, שזה ממש לא בעייה.

מינוס נוסף שלו שהוא ארוך משמעותית מכול דגם אחר ובנוסף הוא תבריג 510, בעצם נוצר שקע בינו לבין הסוללה שגרם לזה להראות לא ממש מתאים וטיפה מצואצה, לאומת זאת אייני וכול השאר הוציאו מכסה מתכת בשביל השקע הזה ומוכרים אותו בנפרד באיזה דולר או שניים.

 

היום יש כבר דגמים חדשים של DCT כדוגמה הVIVI שצויין למעלה(כן זו וריאציה של DCT).

שוב יש מיליון דגמים של DCT וכול אחד טיפה שונה מהאחר.

למי שרוצה לדעת מה זה DCT אז זה ראשי תיבות של DUAL COIL TANK, בפירוש לעברית מיכל(קלירומיזר או קרטומיזר) בעל שני סלילים.

ההבדל בין קלירומיזר לקרטומיזר זה שאחד שקוף והשני לא.

 

זה בערך כול המבחר של הקרטומיזרים למיניהם שיש היום, יש עוד דגמים כגון CE2 וDCT ישנים ועוד מלא חדשים\ישנים שנפלו בין הכסאות, את הדגמים האלו אני אפילו לא ממליץ לבדוק, יש סיבה למה אף אחד לא קונה אותם.

 

לגבי EGO-T \ EGO-C זה בעצם הבסיס , מהדגמים האלו התפתחו כול שאר הגרסאות למיניהם.

אומנם יש עדיין אנשים שנצמדים אליהם, אבל אישית אני לא מקיר אפילו אחד שמעדיף אותם על גבי הדגמים החדשים.

 

מבחינת תאימות כמו שאמרתי הסוללה של EGO מתאימה כמעת לכול מנגנון (כמובן לכול אלו שציינתי).

מבחינת מנגנון , יוצא דופן הם דגמי הEGO-T\EGO-C\EGO-W שלושתם מצריכים אביזרים נוספים למעבר אליהם, או קניית סט שלהם.

לאומת זאת DCT או CE4\5\6 , ניתן פשוט לקנות מנגנון בודד בלי שום חלק נוסף ולהלביש אותו על כול סוללת EGO.

 

שתוכל להמחיש טיפה יותר איך הכול נראה, תמונה שלי

מלמלה למטה באמצע:

EGO-W , סוללה רגילה , מצד שמאל מכסה עט שלו.

CE4 בעל פייה עגולה , סוללה רגילה , מצד שמאל מנגנון מורכב של EGO-C.

EGO-C , סוללה בעלת PT וVV, מצד שמאל CE4 בעל פייה מלבנית.

EGO-W בעל סוללה LCD מצד שמאל מכסה עט שלו.

סיגריה מDX ומנגנון CE2 בעל תבריג 510.

סיגריה מDX כמו שהיא, זהה לגודל של סיגריה רגילה.

מצד ימין DCT 3.5ML בעל LED , סוללה PT וVV.

40IMG_7346.jpg

אודי A4

דימה.

פורסם

אחלה פוסט דימה!

עשיתי השוואה של טעמים בין CE3 וEGO VISION] CE4] ולא מצאתי כמעט שום הבדל בטעם,בCE4 אפילו טיפה טוב יותר.

נסה את VIVI NOVA הוא חמוד ביותר,המון עשן וטעם סבבה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

WOW

תבורך !!!!! ממש סידרת לי (ואני בטוח שלעוד הרבה) את כל הבלאגן של האשכול הזה.

תודה תודה תודה! עכשיו הכל ברור.

 

ד"א

מישו כאן בפורום מוכר אולי את הציוד הנ"ל ? (CE4 + סוללה + טעמי פירות- מאיזור ראשון לציון ?)

פורסם

PsyRax

דיברנו על זה מקודם :) יש הבדל בין יצרנים שונים הגיוני שהCE4 שלי מ(KLIGHT) לא משהו לאומת הCE4 שלך מ(HEALTHCABIN) שיכול להיות מצויין.

מעבר לזה יש טעמים שיותר טובים במנגנון אחד לאומת מנגנון אחר, כדוגמה תפוח, בCE3 אני לא סובל אותו, לאומת זאת בCE4 הוא מורגש פחות ולכן הוא טיפה עדין יותר והמסכנה שמתקבלת שאני אישית מעדיף אותו בCE4 לאומת CE3.

 

אבל כמו שאומרים על טעם ועל ריח :) או בקצרה כול אחד ומה שהוא מעדיף, בשבילי עדיין לא מצאתי תחליף ראוי לCE3, בשבילך CE4 מצויין.

 

בקצרה מסכנה לכול המצטרפים החדשים , לא להתלבט יותר מידי , פשוט תזמינו איזה מנגנון שנראה לכם טוב ואחרי שכבר תתרגלו לאלקטרונית תוכלו לנסות מנגנונים אחרים ולהחליט בעצמכם מה טוב ומה רע.

 

לגבי הVIVI, את האמת חשבתי לקנות אותו, בסוף החלטתי שאני מעדיף להשאר אם CE3 שמספק אותי מעל ומעבר.

דרך הגב אני לא בטוח, אבל לדעתי יש הבדלים קטנים בין VISION לCE4 מבחינת בקרת יצור(או משהו כזה), אם יצא לך להכנס בVH לרשימת הבקשות אז לא נדיר שאנשים מחפשים שם VISION ספציפי.

שוב אני לא בטוח בזה אז לא לתפוס אותי במילה :)

אודי A4

דימה.

פורסם

תודה רבה לכולם חברים, הזמנתי את הסיגריה האלקטרונית הראשונה ואני מרוצה עד מעל הראש נכון לעכשיו.

 

הסט אפ זה סוללה 2600 (שישר נכנס לשם סוללה 3800 כי הפנסים שלי מופעלים עם סוללות כאלה)

 

וקלירומייזר Vision eGo Clearomizer V3

DTC (שמשום מה לא עובד אז או שהוא לא עובד או שאני לא יודע להישתמש בו)

 

וגם 3 מיצים של דקנג שאני מרוצה רק מאחד, התפוח.

 

ועוד סיגריה קטנה X4 ( שלצערי אני לא מוצא קרטריג'ים להחלפה בשבילה)

 

בנתיים מבסוט מעל הראש,

 

איפה אפשר לקנות את ה CE4 שאתם מדברים עליו?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

Vision eGo Clearomizer V3 זה CE4 בעל פתילים ארוכים ומתפרק.

השם ויז'יאון זה רק בHEALTHCABIN.

 

לגבי X4 תבדוק אם היא במקרה הברגה של 510, אז אתה יכול להשתמש בכול ראש של 510.

אודי A4

דימה.

פורסם

בדיוק קיבלתי עכשיו חבילה מאייני.

לאחר חצי שנה של שימוש בCE3, הזמנתי CE4, CE5, CE6 שלוש חתיכות מכל אחד.

הראשון שנסיתי הוא הCE6 פתילות ארוכות, הכל מתפרק לגורמים, נראה טוב.

מילוי של בלאק ליקריץ, חיבור לסוללה, מנסה לשאוף וכלום, נאדה, לא מצליח לשאוף כלום.

חשבתי ששכחתי לפתוח איזה שסתום או משהו, אבל ברגע שהחלפתי לאחד חדש הכל עבד מצויין, המון אדים, וטעם מעולה, אם הוא יותר טוב מהCE3 רק הזמן יגיד.

מסתבר שהחיבור לסוללה הוא הגורם לסתימה של זרימת האויר, למישהו יש רעיון מה לא בסדר לפני שאני לוקח אותו לגריטה ואת החלקים הטובים למגרש החלפים?

×
×
  • תוכן חדש...