Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום, אחרי המתנה של שבועיים, קיבלתי את ה KIT.

 

סולולה אחת הצלחתי להפעיל בלי בעיה, השניה לא פועלת.

כשאני מחבר אותה למטען, הכפתור מהבהב. אחרי חצי דקה הוא מהבהב שוב ונורית הטעינה הופכת לירוקה.

כשאני מנסה ללחוץ על הכפתור(לא בטעינה), לא קורה כלום. גם החמש לחיצות לא עובדות.

בינתיים שלחתי מייל לאייני.

 

בנוסף, הסוללה העובדת לפעמים מתחילה להבהב פתאום. מה זה אומר?

פורסם

לסוללות יש מעין טיימר פנימי שמפסיק את פעולתן לאחר מספר שניות מסויים (בין 7 ל 12 כמדומני).

יכול להיות שזה קורה לך כתוצאה מהפעלה ממושכת?

 

אם לא, אז יש מצב שהסוללה תקולה :(

 

לגבי הסוללה שלא עובדת,

תנסה להרים בעדינות את העיגול (המגע) שבמרכז הסוללה מעט למעלה כמו שדימה הסביר בעבר ותנסה להטעין. אח"כ תחזור לדווח

פורסם

בנוסף למה שכבר כתבו לך כאן, במידה ואתה לא מצליח לתקן בעצמך - אל תוותר לאייני

גם אם זה אומר לשלוח לה את הסוללה חזרה ושהיא תחליף לך (זה יעלה לך 8-9 שקלים)

פורסם

ישר שלחתי מייל לאייני.

 

עשיתי את מה שפלטינום אמר ועכשיו זה בערך עובד.. עכשיו נראה כאילו הבעיה היא בכפתור, לפעמים נראה כאילו הוא לא נלחץ טוב.

 

לגבי ההבהובים בסוללה שעבדה, ראיתי את ההבהובים אחרי שהנחתי את הסוללה. יכול להיות אולי שהכפתור נתקע ולא שמתי לב.

פורסם

גם בנושא הסוללות. יש לי בבית את הסוללות 900MAH LCD של אייני, וגם סוללת Joyetech 650MAH מקורית. חייב לציין שהחווית איוד עם המקורית הרבה יותר איכותית. הטעם יותר טוב (עם הסוללה של אייני טעם שרוף לרוב), הרבה פחות התעסקות עם קצרים ונוגע לא נוגע. הסוללה של אייני אני צריך לשחק עם הראש המתכתי שלה כל כמה ימים בשביל שיעבוד, אם אני מהדק יותר מידי את הקלירומייזר הסוללה נותנת חיווי שהיא ריקה. כיף הא?

בכל מקרה אחרי שדיברתי עם אייני והבנתי שהישואה לסוללות Joyetech מקוריות ממנה לא תגיע, עברתי ל Health Cabin והזמנתי את זאתי:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1106_1112&products_id=8046

 

רציתי את ה 1100MAH אבל לא היה זמין במלאי, גם פה נאלצתי להזמין בלבן. אבל הגיע הזמן גם לנסות את עולם האיוד VV.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יוצא יקר כל העסק, אם אני אתחיל לשדרג יום אחרי שקניתי את הערכה המקורית. גם ככה יש לי חמשיית קרטמייזרים בדרך ועוד כמה בקבוקוני נוזל שהוזמנו היום.

 

כנראה הסוללה הייתה צריכה להתרגל לביתה החדש. אחרי קצת קשיי הסתגלות, עבדה היום כל היום ללא בעיות מיוחדות.

 

עוד שאלה,

איפה אתם שומרים את הנוזל שלכם?

אני מתלבט אם להשאיר אותו בחוץ(במקום מוצל, אבל חם) או להכניס למקרר.

הבעיה היא שדיי חם אצלי בדירה במשך היום בחודשי הקיץ.

מצד שני קראתי שיש אנשים שאומרים שבמקרר הנוזל איבד להם טעם.

איפה עדיף לשמור אותו?

פורסם

עדכון:

שלשום חזרתי הביתה וראיתי פתק של משלוח.

הופתעתי! הייתי בטוח שיקח לפחות שלושה שבועות.

 

אתמול אישתי הביאה לי את החבילה וכשחזרתי מהעבודה זה חיכה לי :lol:

 

EGO-T 1100MAH עם CE5 V2 (פתילים קצרים)

5X CE4 עם פתילים ארוכים.

ו3X30 נוזל תפוח ללא ניקוטין 100%PG של Dekang.

 

שתי הסוללות עובדות מצויין.

בהתנסות ראשונית נראה שהCE5 קצת פחות טוב לטעמי. הטעם פחות מורגש מה CE4.

את האמת אני לא ממש יודע למה לצפות, כך שאני לא יכול להגיד אם זה טעים או לא, או מעביר טעם טוב יותר מאחרים.

 

בכללי התלהבתי פחות ממה שציפיתי. :shock:

זה לא שהתאכזבתי, פשוט דמיינתי את עצמי מדביק את הסיגריה לפה עם סופר גלו בימים הראשונים, אך משום מה ההתלהבות לא הייתה גדולה מאוד. (ואני לגמרי בסבבה עם זה!). זה אומר שהסיגריה באמת רק תשמש כתחליף לנרגילה. ולא תהיה בשימוש באופן קבוע.

 

אני עדיין מחכה לחבילה מ Health Cabin, עם עוד טעמים ו-VIVI NOVA. (החבילות נשלחו מסין בהפרש של יום).

 

האם זה יכול להתאים ל CE5 V2? או שיש ראש אחר עם פתילים ארוכים עבור הCE5?

 

ושוב, אם מישהו מעוניין בהחלפה/קניה/טעימה של נוזל בטעם תפוח, אתם מוזמנים ליצור קשר.

יש לי קצת פחות מ90 מ"ל ואני אשמח לגוון.

 

שוב תודה לכל מי שעזר בקניה (בעיקר דימה בפרטי!). :wink:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
עדכון:

 

בכללי התלהבתי פחות ממה שציפיתי. :shock:

זה לא שהתאכזבתי, פשוט דמיינתי את עצמי מדביק את הסיגריה לפה עם סופר גלו בימים הראשונים, אך משום מה ההתלהבות לא הייתה גדולה מאוד. (ואני לגמרי בסבבה עם זה!). זה אומר שהסיגריה באמת רק תשמש כתחליף לנרגילה. ולא תהיה בשימוש באופן קבוע.

 

אתה תעשן סיגריות רגילות?

 

אני כבר שבוע בלי סיגריות רגילות, לא נגעתי בסיגריות מהרגע שהאלקטרונית אצלי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בדיוק עכשיו היה בערוץ 2 על 'נזקי' הסיגריה האלקטרונית.

הפתרון של המדינה להצפה במכירות של התקופה האחרונה, זה לתגבר את האכיפה על ההברחות והמכירה.

פשוט ביזיון. במקום לבדוק אם באמת היא מזיקה/מועילה, מטרפדים גם את הנסיון הזה, פשוט בדיחה!

×
×
  • תוכן חדש...