Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אריק אם אתה מתכנן לקנות מאייני אז תדבר איתה בסקייפ ושתכין לך INVOICE, יש לה הכול מהכול והמון דברים מעבר, גם כאלו שלא מופיעים לא בVH ולא בZAINY.

 

מה זה INVOICE?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה קצת מבולבל, מצד אחד הם רושמים מתח עבודה של 3-4.2 , מצד שני הם אומרים שהסוללה עובד יציב במתח 4.2V.

בכול מקרה אני מאמין שמישהו כבר עשה חיקוי לגרסה המשדרגת של ג'ויטק, אבל מתי שמדברים על VV ברפליקות הכוונה חד משמעית לסוללות כגון הטוויסט.

וגם HC לא מציינים אותה כסוללת VV :)

יש לך רב מודד בבית? אולי תמדוד עבורינו את מתח היציא אחרי טעינה ולפני סיום? ככה נוכל לסמן אותה לעצמינו כאנלוג של ה"משודרגת" :)

 

INVOICE זו דרישה לתשלום בפייפאל, בקצרה סוג של הצעת מחיר.

אודי A4

דימה.

פורסם

כן יש לי רב מודד.

כרגע אחרי טעינה היא על 4.2

סוללה אחרת לא מלאה עד הסוף נותנת 4.08

אני אבדוק עוד במהלך השימוש ובסוף.:-D

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

תמיד יש סתייה, אבל כול עוד זה בגבול הסביר הסוללה נחשב למתח קבוע, ברגע שהסוללה נגיד ב50% טעינה והמתח ירד לסביבות 3.7 זה כבר VV :)

אודי A4

דימה.

פורסם

אני מזמין סיגריות אלקטרוניות עבור אבי וכמה חברים. את ההזמנה אני עושה מהאתר של אייני.

בגלל שמדובר בכשישה אנשים, אין לי בעיה לקנות כמה מכל דבר, אבל רציתי לקבל מכם המלצות לטעמים שכדאי להתחיל איתם.

נוזלים של איזו חברה מוצלחים יותר לדעתכם? (Green Sound, Hangsen או dekang?)

באיזו תרכובת PG/VG לבחור עבורם ואילו רמות ניקוטין כדאי להזמין להתחלה?

כמו כן, המלצות על טעמים מוצלחים יעזרו מאוד גם כן.

 

 

תודה,

אבירן.

פורסם

אהלן חבר'ה, אני רוצה להצטרף למהפכה ולהפסיק עם הזבל הזה שנקרא טבק.

מכיוון שאין לי את יכולת הריכוז לעבור על 52 העמודים בשרשור הזה אשמח אם מישהו יסביר לי בקצרה על מה אתם מדברים במשך השרשור.

מאיפה אתם מזמינים? ואיך? נראה שצריך להזמין המון חלקים בנפרד.

ראיתי שאתם מדברים על 2 סוגים של סיגריות, אפשר הסבר קצרצר עליהן (יתרונות\חסרונות)?

בנוסף העמודים האחרונים מדברים בעיקר על הסוללות. מה המשמעות של סוללות שונות?

 

תודה רבה רבה לעונים

TFSI Power

פורסם
פורסם

מצויין, זאת אומרת שאפשר לפצל את קטגורית הVV לשני סוללות.

אחת בעלת מתח משתנה לפי טעינה והשנייה מתח קבוע לפי בחירה :)

אודי A4

דימה.

פורסם

קיבלתי היום 2 ערכות ego-w שהזמנתי לחברים דרך סוכן בalibaba . ניתן לזהות בקלות שיש הבדל באיכות המוצר לעומת הערכה שהזמנתי דרך vaporhawk. עם הערכות החדשות הגיע ce3 שקוף עם מין פלסטיק הזוי עליו( לא הבנתי אם זה אמור להשאר בזמן שימוש), בנוסף הגומי עצמו שחודרים בשביל למלא את הנוזל עקום, יש חוטי חשמל בתוך הראש לעומת הראש הכחול בו הם מוסווים והחבלים הקטנים שסופגים את הנוזל פרומים! בקיצור על הפנים. לא ממליץ להזמין משם .

×
×
  • תוכן חדש...