Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דימה, ניסיתי בשלוש סוללות שונות מאייני.

באחת מהן הקפיץ של הסוללה נלחץ יותר מידי והסוללה אפילו לא פעלה, הייתי צריך לשלוף אותו עם מחט.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום קיבלתי את הסט של ה-W בעל סוללת 1100.

סוללה אחת נמצאת כרגע בטעינה "לפי הספר".

בשניה התחלתי להשתמש ללא טעינה ראשונית.

עד עכשיו לא נגמרה ונכון לרגע זה אני מרוצה.

 

הנוזל הוא USA MIX 70%PG 30%VG.

מבחינת הטעם אני לא מוצא כל קשר למלבורו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

חייב לציין, שבחלק מהנוזלים הטעמים הרבה יותר טובים אצל HANGSEN.

הרד בול והענבים שלהם יותר טעימים, הDEKANG מרגישים... לא קשורים כל כך.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

היי חברה!

אני זקוק לעזרה באיתור חבילה שנשלחה לפני זמן רב.

RQ12345678SG5 כך נראה המספר מעקב (בשינוי של הספרות כמובן) מישהו יודע היכן ניתן לאתר עם מספר מעקב כזה??

תודה.

פורסם

עברתי על כל הנושא ונשארתי עם כאב ראש.

מה הסיגריה הכי מומלצת ועם הכי פחות תקלות שיש היום?

אני נכנס לאתר ולא מבין מה בכלל אני קונה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
עברתי על כל הנושא ונשארתי עם כאב ראש.

מה הסיגריה הכי מומלצת ועם הכי פחות תקלות שיש היום?

אני נכנס לאתר ולא מבין מה בכלל אני קונה.

 

את זה גם קראת?

 

כן זה סין... נראה לי שהמוכר מחרטט אותי.

 

ממי הזמנת? בקש מספר מעקב נורמלי שמתחיל עם RA רוב הסיכויים ובדוק באתר הזה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
היי חברה!

אני זקוק לעזרה באיתור חבילה שנשלחה לפני זמן רב.

RQ12345678SG5 כך נראה המספר מעקב (בשינוי של הספרות כמובן) מישהו יודע היכן ניתן לאתר עם מספר מעקב כזה??

תודה.

 

זו לא חבילה מסין, אלא מסינגפור.

פורסם

אחרי שאתמול מכרתי כמה נוזלים למישהו, הבנתי שיש פה אחלה נישה להכנס אליה.

עשיתי אצל אייני הזמנה קצת גדולה מהרגיל על נוזלים של HANGSEN (אחרי שחבילה קודמת היה מבחר ענק של DEKANG, אותם טעמים שהיו לי גם ב HANGSEN ויצאו פחות טעימים) בעיקר בגדלי 30ML וכמובן כמות נכבדה של CE6 בתקווה למכור את הרוב.

 

הנוזלים בטעמים שאנשים אוהבים, ענבים, תפוח, רד בול והבאתי גם חמישית לימון 10ML לבדוק את הטעם, בתיאוריה אמור להיות מגניב.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כן.

הCE5 מגיע במקור עם פתילים קצרים זה אומר שמידי פעם כשהמיכל לא מלא עד הסוף, לא יגיע נוזל לפתילים, ותרגיש טעם שרוף.

ותובנה שהגעתי אליה השבוע, מי שלא טעם את הטעם השרוף בCE5, לא טעם גועל כזה מימיו.

השיפור של הקארט הזה הוא ממשיכו הCE6 או CE5+, והוא מגיע כבר עם פתילים ארוכים, וקלים יותר לשימוש של מתחיל.

פורסם

הראשון הוא הEGO W שהמון פה התחילו איתו, הקארטומייזר שלו זה הCE3. אישית אני מאוד אוהב אותו, אבל הוא דורש קצת ניקוי ותחזוקה.

בשבוע האחרון אני משתמש בCE6 שהבאת בלינק השני, והוא עושה רושם של אחלה דבר.

תסתכל דף אחד אחורה בהודעה שAVE רשם, הוא מתמצת בצורה מעולה הרבה פה מהשרשור.

בשורה תחתונה, ולטעמי, הקיט בהודעה השנייה מומלץ יותר.

פורסם

קראתי את מה שהוא כתב.

ההבדלים היחידים בין הסגריות הן הקרטומיזר? הבטריה בכולם אותו הדבר נכון?

למה לא לקנות EGO T במקום EGO W אם אני בכל מקרה מתכוון להחליף את הקרטומיזר?

 

טוב נראה לי אני הולך על הקיט הזה :

http://zainy.net/17-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

עם זה

http://zainy.net/103-hottest-and-latest-clearomizer-ce5-for-electronic-cigarette-device.html

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...