Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משימוש של 4 חודשים אני יכול להגיד שלא הרגשתי שום דבר שלילי,רק חיובי בגלל הפסקת עישון סיגריות.

הרגשה של ריאות נקיות יותר וקל יותר לנשום.

אין ריח מסריח שהורג לך את האף והפה.

טעם שונה בפה.

הכיס הרבה יותר מנופח מכסף:-D

 

הדברים השלילים:

ניקוטין! אומנם הרע במיעוטו אבל עדיין לא הכי בריא לגוף.

 

מבחינת התירכובת VG,PG אינם מסוכנים כלל! נבדק גם עם אנשי כימיה שעובדים במעבדות לביקורת איכות של תרופות.

הבעיה מתחילה עם נוזלים שהמקור שלהם לא ידוע ולא ידוע מה הם מכניסים בנוסף.:|

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובה!

 

איך אני יודע שהנוזלים שנשלחו אלי הם מקוריים?

מהם סימני הזיהוי?

 

 

תודה!

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

חברת DEKANG ידוע באמינות שלה כלפי הלקוחות שאין שם חומרים מסרטנים כמו שמצאו בעבר בנוזלים,לחומר קוראים

דטלין גליקול אם אני לא טועה.

שם לב שיש אנשים שרגישים לאחד מסוגי החומרים PG או VG אם אתה עדיין לא ניסית לעשן,אז יש סיכוי שיהיה לך רגישות ואז תצטרך להשתמש בנוזל ללא אחד החומרים האלה,אבל זה די נדיר.

את סימני הזיהוי תוכל למצוא לדוגמה כאן:

http://www.yndekang.com/FAQ.asp

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

לא יודע מה איתכם , אני משתמש כבר כמה ימים ובבוקר אני קם עם ליחה נוראית , יותר ממה שהייתי מעשן סיגריות (אמנם לא הייתי מעשן הרבה אבל עדיין) , והיום זה השיא אני עד עכשיו עם ליחה , אולי זה מהמזגן ולא הסיגריה , לא יודע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
שוב תודה!

 

אתה יודע להגיד איך מתבטאת הרגישות לחומרים הנ"ל?

 

 

עודד.

 

לשימחתי אני לא יודע,אין לי רגישות,ממה ששמעתי מאנשים זה בעיקר מתבטא בצריבות בגרון,התנפחות הלשון ובכלל תחושות לא נעימות כל כך.

אגב המעבר לסיגריה אלקטרונית לא תמיד פשוטה ולפעמים מלוואה בתופעות לוואי זמניות.

לעוד מידע תלכו לתחילת השירשור הודעות של platinum מאוד מעניינות בנושא.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3310170&postcount=62

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
לא יודע מה איתכם , אני משתמש כבר כמה ימים ובבוקר אני קם עם ליחה נוראית , יותר ממה שהייתי מעשן סיגריות (אמנם לא הייתי מעשן הרבה אבל עדיין) , והיום זה השיא אני עד עכשיו עם ליחה , אולי זה מהמזגן ולא הסיגריה , לא יודע.

 

אין לך מה לדאוג, הגוף מתנקה. גם אצלי זה היה ככה, שיעולים נוראיים במשך שבועיים בערך ואז זה מפסיק. גם אצל חבר שלי זה היה אותו דבר בדיוק.

פורסם
הזמנת אצל אייני? אם כן - באיזה תאריך היא שלחה וכמה זמן לקח להגיע?

 

עשיתי כבר 3 הזמנות עם משלוח זול:

ראשונה ב- 21/07 נשלחה ב- 25/07

שניה ב- 26/07 נשלחה ב- 02/08

שלישית ב- 28/07 נשלחה ב- 01/08

 

למישהו יש הערכה מתי אקבל את המוצרים?

 

 

הכול מאייני בלבד כן.

הזמנה ראשונה יצאה אליי ב15/7 והגיעה ב-1/8.

הזמנה שניה יצאה ב 18/7 בערך והגיעה ב2/8.

 

רק מחזק את הטענה שלי שהחבילות מבלות יותר זמן בדואר ישראל מאשר בסין.

 

אגב, חייב לציין שבסופשבוע האחרון לא איידתי/עישנתי בכלל, למרות הבילויים והאלכוהול לא היה לי חשק אפילו לזה :)

גם היום, מהבוקר אני עומד על 57 פאפיף כרגע, ולא כזה בא לי :)

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מישהו יודע האם יש צורך להטעין סוללה חדשה בפעם הראשונה לאורך כ6-8 שעות או שאין צורך?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מומלץ ע"י כל מקום בערך שקראתי שהטענה ראשונה עדיף שתהיה 5-6 שעות

 

אגב לא יודע על מה אתם מדברים בדיוק, אצלי מהרגע שהיא במכס עד הרגע שהיא אצלי ביד זה בין יומיים לשלושה לכל היותר.

פורסם

דווקא לפי המאמר הזה זה מיותר,ההמלצה לטעינה ראשונה לאורך זמן היא לסוללות מטכנולוגיה ישנה ושונה מהיום.

זה גם די לא הגיוני לטעון 6 שעות כי בכל מיקרה יש מנגנון הפסקת זרם כשהסוללה מלאה למנוע טעינת יתר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

PsyRax זה אותה הסוללה כמו בטלפון של(S2)

שניהם לא דורשות טעינה ראשונית של 6שעות או 24 וכו.

בקצרה אף סוללת ליטיום לא צריכה את זה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אתם רושמים את זה למרות ההוראות שמגיעות בצירוף לקיט?

כי שם נאמר טעינה 7 שעות, שימוש של 10 דקות, ואחר כך השלמת טעינה לעוד שעה נוספת.

×
×
  • תוכן חדש...