Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דימה,אם כבר הצעת את הרעיון אז אולי תכין פוסט מלא באינפורמציה,שם פה ואני אבקש מרוני שיערוך לי את ההודעה וידביק את זה שם..:wink:

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אספתי את ההזמנה שלי הבוקר מהדואר בדרך למשרד.

פתחתי את אחת היחידות {מתוך 2} של ה CE5 V2.0 שהזמנתי. שמחתי לראות שהפיה פחות גדולה ממה שציפיתי ושהיא קשיחה ולא מגומי.

כשסובבתי את הפיה בכדי למלא את הקלירומייזר ולהתנסות בה, מסתבר שזה גרם לגומיית איטום שנמצאת בחלק הפנימי העליון של המיכל להתנתק מהמקום. אחרי מספר נסיונות שווא להחזיר את הגומיה למקום, התייאשתי. מילאתי את המיכל בנוזל החדש שהגיע בהזמנה, טעם קוקוס בחוזק של 12 מ"ג מתוצרת Green Sound

 

רשמים מההתנסות הראשונית

האמת היא שההתנסות הראשונה מעט מאכזבת. לקלירומייזר הזה יש פתילים קצרים ואם לא מטים את הסיגריה מדי פעם בכדי לגרום לנוזל לבוא במגע עם הפתילים ולעבור משם אל גוף החימום, מקבלים טעם שרוף בקלות.

הנוזל של גרין סאונד {לפחות זה בטעם הקוקוס} לא מזכיר קוקוס בכלל. לפחות לא בCE5, אני אבדוק אותו גם ב CE3 ומקוה ששם הטעם יהיה מורגש יותר.

 

אל תקבלו את המסר לא נכון. אני לא שולל את הקלירומייזר. הוא מאדה טוב ויש כמות אדים טובה מאוד. והחשוב מכל, הוא לא נוזל ולא מטפטף.

 

אני גם לא שולל את הנוזל של גרין סאונד. אני אבדוק את הקוקוס גם בCE3 וגם את הטעם השני בשני סוגי הקלירומייזרים שלי ואעדכן. בינתיים, אל תמהרו להזמין.

 

אחרי כמה סיבובי אידוי עם נוזלים שונים ובדיקת קלות התחזוקה שלו בטח אגבש דיעה יותר מוצקת לגביו אבל דבר אחד ברור לי כבר עכשיו. לא אזמין יותר קלירומייזרים עם פתיל קצר.

פורסם

CE6 לא יצא לי לנסות, אבל CE5 מתפרק בעל פתילים ארוכים כן :)

את האמת אני לא מרגיש הבדל בכלל בינו לבין CE4, הם כמעת זהים מבחינתי גם בטעם וגם כמות אדים.

לפי מה שאייני כתבה

CE6 VS CE4+

1) CE4+ the metal base cannot be detachable.

2) CE4+ cannot be changed the coil head. If broken, you have to take off the whole CE4+.

לי יש CE4 שכן אפשר לפתוח מלמטה וכן אפשר להחליף סליל ואת הפתילים, האם זה CE6?

 

 

PsyRax היתי שמח לכתוב פוסט, אבל כמו שסמתם לב רמת הכתיבה שלי יחסית נמוכה(לא פלא שנכשלתי בלשון)

נדמה לי שיש כאן אנשים שיותר מתאימים למשימה.

אודי A4

דימה.

פורסם

CE4 זה שם מבלבל,בכלל כל המספרים מבלבלים.

לדוגמה בקבין אין מספרים על הקרטומייזרים אלה סדרות של חברת וויזיאון.

הV2 הוא פתיל קצר ולא מתפרק

V2+ פתיל ארוך לא מתפרק

V3 פתיל ארוך מתפרק וניתן להחלפה.

 

הניסוח שלך הוא סבבה לגמרי חוץ מכמה שגיאות כתיב,אבל בקטנה אפשר לתקן.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אלמוג,אני דיברתי אך ורק על קלירומייזר שנקרא :

Vision eGo Clearomizer

 

הסדרות שרשמתי V2\V3 הם שייכים רק אליו.

 

CE4\5\6 אני לא מכיר אישית,יכול להיות שאלו שמות גנרים לאותו מוצר.

 

בגדול אתה צריך לבקש פתיל ארוך וראש סליל שניתן לפרק ולהחליף או בשמו באנגלית:

Exchangeable & Detachable

LONG WICK

 

נ.ב

יש לך את הקלירומייזר הזה-eGo CC(Coil Changeable) Clearomizer

אין לו פתילים חשופים אלה הם בתוך הצינור והוא בעל ראש מתחלף הוא כניראה סוג של CE5\6

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

ההבדל בין CE4 לCE5 זה הפתילים שמוסתרים בתוך צינורית אמצעית.

מעבר לזה לשניהם יש אותם פיצקרים , 2 פיות שונות, פתילים ארוכים/קצרים , סליל מתחלף או לא.

מאיפה צץ הCE6 פתאום? אין לי מושג, זה יכול להיות אילתור של אייני בכלל.

 

469327718_680.jpg

 

על הדרך מישהו ניסה כבר EGO-W F3 , יש אותו לאייני ונקרא EGO-TM.

אודי A4

דימה.

פורסם

קיבלתי היום את הסיגריה שלי עם סוללת LCD 1100 , אני חייב לציין שלא לקחתי בחשבון את הגודל ולא ציפיתי לגודל כזה , כנראה אזמין סוללת 650 אמפר כי הסוללה הזו ממש ענקית ולא תתאים לכל מקום , אבל ממש מגניב שהסוללה גם סופרת שאיפות :)

עם אטומייזרים CE5 , ניסיתי 2 טעמים שחבר הביא לי , אחד חלש ואחד USA MIX מצויין עם המון עשן

כרגע אני ממש מרוצה עכשיו רק להזמין טעמים נוספים וסוללת 650 ובלאגן! :)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

גם אני הופתעתי לראשונה מה1100 עם LCD,היא ממש ארוכה!

 

אגב בהזמנה האחרונה שלי הזמנתי passthrough 1100

שמשתמשת כסוללה רגילה ויש אפשרות לשימוש תוך כדי הטענה\שימוש ישירות מהמתח של המחשב.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הבעייה בסוללות LCD זה שהם מפסיקות לספור אחרי 999, לפחות שלי עושה ככה.

הסוללה שלי 650 ואני מגיע לסביבות 980-990 לפעמי גם נתקע ב999, אבל מה הרעיון ב900MAH או ב1100MAH?

הרי בכול מקרה זה יתקע ב999 לא?

 

יש לציין שבCE4 אני בקושי מגרד את ה750 נשיפות, לאומת CE3.

אודי A4

דימה.

פורסם

זה לא שעושים סטטיסטיקה או משהו :) סתם פיצ'ר נחמד

בלי קשר לזה , הראש היהודי , נסעתי לחבר לקחת טעם עד שאני אזמין לי , את החבילות שמוכרים אצל AINY ב50 מיליליטר

לדוגמא

http://zainy.net/12-50ml-hangsen-liquid-e-jiuce-with-sgs.html

פה באשדוד מכרו לחבר קופסא אחת של 50 מ"ל ב60 שקלים

האם עדיף לי להזמין את הטעמים או לצרף למשלוח של חבר שיזמין סוללה?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

רכשתי מהסינית מומלצתכם. הסט הגיע יחד עם בקבוקונים בטעמים שונים. לצערי סט הסיגריות הגיע ללא פיה, כך שאין באפשרותי להשמישו. אם למישהו מהגולשים כאן יש פיה למכירה, אשמח לרכוש ממנו. (כתבתי לסינית, היא מצטערת, ותשלח בהזמנה הבאה...)

פורסם

אני חושב שהיה עוזר אם היית מציין לאיזה דגם.

לבקש פיה לסיגריה זה כמו לבקש מכסה דלק לפיאט. לכל דגם של פיאט יש מכסה דלק אחר.. :-(

פורסם

ההתנהגות של אייני נהייתה מחפירה.

אתמול הזמנה פשוטה לקחה כמעט שלוש שעות, תוך כדי התעלמות מוחלטת משאלות, (הבדלים בין הCE השונים)

אחרי 10 פעמים שאני חוזר על השאלה (אני לא מגזים) וטענות על השירות וההתעלמות המוחלטת שלה משאלות, היא נאותה לענות חצי תשובה, תוך כדי שהיא אומרת שהיא לא מקבלת את ההודעות שלי.

לצערי, כנראה בגלל שהמון מפה קונים אצלה, כבר לא כל כך אכפת לה מהשירות, והיא תופסת עלינו קצת ת*ת.

שלא נדבר על הנחה או על לצרף להזמנה דוגמיות קטנות של טעם. (ההזמנות שלי בדרך כלל גדולות יחסית, פשוטות אבל גדולות. $80 וצפונה)

חייבים למצוא ספק אחר, אנחנו כח קנייה גדול מאוד.

אולי אני צריך לציין, ההתקשרות בנינו, היא בסקייפ.

×
×
  • תוכן חדש...