Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו הבחור מעליי (סליחה איני יודע את שמך), יותר קל לבצע פעילויות שדורשות מאמץ.

אין ליחה,אין סחרחורות שהיו לי לפעמים שעישנתי יותר מידי ואין את הסירחון הדוחה מהפה מהבגדים ומהאצבעות.

לעומת זו התחיל הפחד המתמיד שמשהו לא יתפקד פתאום או שיגמר הנוזל!:cry:

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים,

כמוכם התנסיתי בהמון ערכות של אייני ודומיה , אני חוזר ואומר אין כמו ג'ויטק , להם יש כן בקרת איכות ,

אני כיום לא מעשן את הסיגריה האלקטרונית בגלל כאבי ראש וסחרחורות שהיא גורמת לי לצערי, אבל אם כבר לעשן אז תעשנו את הטובות- קחו למשל קישור למוצר חדש של ג'ויטק שנראה מעניין , בארץ ובמחיר נוח

http://www.joyeking.co.il/product-p-189/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-Joyetech-eCab---%D7%93%D7%92%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99/Joyetech-eCab.html

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

תענוג להרגיש את השיפור שמגיע לאחר הפסקת העישון.

 

מקרה מעניין שקרה לי הבוקר,

אני נוסע בבוקר על כביש החוף לכיוון חיפה בדרך למשרד. בוקר יפה ושטוף שמש, דיסק של אלפא בלונדי מתנגן ואני שר ביחד איתו

85QWOA0MYJQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני עסוק בלהנות מהבוקר, לאדות ולזמזם את השיר להנאתי ולא שם לב כשכמה ק"מ אחרי מחלף זכרון, עוקפת אותי ניידת משטרה.

כשהניידת מקבילה אלי בעת העקיפה, היא צופרת בפראות צפירות מפחידות {וואחד צופר יש לניידות האלה, של משאית} והשוטרים מסמנים לי בתנועות חדות לעצור בצד.

אני יודע שלא נסעתי מהר, הכביש לא היה עמוס ואני מנסה לחשוב "מה עשיתי?".

עצרתי בצד הכביש והניידת עצרה לפני, אחד השוטרים יצא וניגש אלי אל החלון שבצד הנוסע {בכל זאת, כביש מהיר}.

פתחתי את החלון, הוא בירך אותי בבוקר טוב {ונענה בברכה}, ביקש שאציג רשיונות ושאל "למה אתה מחזיק את הטלפון בזמן הנהיגה?"

 

אני לא החזקתי את הטלפון כלל במשך הנסיעה, אני גם לא נוהג לעשות זאת. הטלפון היה תחוב עמוק בתוך המדף ברכב בו אני מניח אותו בתחילת כל נסיעה, מוסתר מהעין.

"אדוני השוטר, אני לא החזקתי טלפון, איני מחזיק את הטלפון בעת הנהיגה" עניתי.

"אני ראיתי אותך מחזיק טלפון, אתה טוען שאני לא ראיתי טוב?" שואל השוטר {באדיבות, יש לציין}

 

לקח לי רגע קצרצר לחשוב ואז נפל לי האסימון. הרמתי את הסיגריה האלקטרונית שהנחתי בצד כשהוא סימן לי לעצור והצגתי אותה בפניו.

"אדוני השוטר, אתה כנראה ראית אותי מחזיק את הסיגריה האלקטרונית הזו בה אני משתמש מאז הפסקתי לעשן. אני לא החזקתי טלפון ואני מחזיק אותו בעת הנהיגה לעולם." עניתי אני באדיבות

השוטר שלא ראה טלפון אבל ראה את הסיגריה השחורה והבין שמהיותה סיגריה ראה אותי מחזיק אותה בסמוך לפי, התרצה והלך לרשום את הפרטים בניידת. לאחר שחזר, בירך אותי בנסיעה טובה ונפרדנו לשלום.

 

אז אם אתם מאדים בנהיגה, קחו את זה לתשומת ליבכם. זה בהחלט עלול להיראות כאליו אתם מחזיקים טלפון.

אם כבר עצרו אתכם, תהיו אדיבים. :)

פורסם

הסתבכתי קצת עם המידע לגבי החנויות, סוגים טעמים וכו...

אשמח לקצת עזרה לפני הזמנה ראשונה.

 

חשבתי ללכת על הסיגריה הזאת בתור התחלה : קישור

איך הסיגריה?

איך האתר?

התשלום שם הוא עם paypal?

ממנו כדאי להזמין גם את הטעמים?

 

איזה רמת ערבוב של PG ו GV?

 

יש המלצות אחרות לסוגי הסיגרויות ומקומות להזמין מהם?

פורסם

זה סט מצוין, במיוחד למתחילים. מדובר ב eGo-W F1 שאני אישית קניתי 2 סטים כאלה.

ממליץ שתיקח סוללה של 900 או אפילו 1100, ה 650 זה קצת מעט לטעמי לאידוי ממושך.

 

האתר הוא האתר של אייני זאנג שרבים מאיתנו קונים אצלה דרך vapourhawk או מהאתר הזה שהיא פתחה לאחרונה, אפשר למצוא את הסט באיזה דולר פחות עם נרתיק רך ולא קשיח אבל זה לא ממש משנה. משלמים בפייפאל והיא שולחת די מהר.

 

לגבי טעמים אני מעדיף אישית דקאנג ולא האנגסן, להתחלה הייתי לוקח יחס של 50-50 PG/VG, סה"כ המחיר שלה לא רע, 5$ לבקבוק בהזמנה של 3.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה.

מה לגבי המשלוח?

יוצא לי עם משלוח 51.4

אני מבין שהסיכוי שיתפסו במכס הוא קלוש, אבל אם כן, מה הנזק?

או שבכלל עדיף שישלחו לי את שתי ההזמנות בנפרד וזהו?

פורסם

אני דווקא לא הייתי הולך על דגם הW להתחלה אלה על CE4.

יש לו הכי פחות חסרונות והוא מושלם להתחלה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

yaba

גם הCE3 וגם הCE4 טובים מאוד להתחלה, ואתה תהנה מהם. (CE3 מגיע עם קיט הW)

אני לדוגמה עדיין אחרי כמעט חצי שנה משתמש בCE3 ורק השבוע הזמנתי CE4-5-6 כדי להתנסות בכולם.

אגב, המחיר שרשמת, הוא רק לקיט אחד כולל משלוח? או שהוספת עוד כמה דברים?

פורסם

זה כולל את הקיט ש elibaba רשם עם סוללת 1100 ושלושה בקבוקוני נוזל + משלוח על הכל.

 

ד"א, לכמה זמן בערך מספיק כל מילוי של 2 מ"ל?

פורסם

בחישוב מהיר, קיט כזה ישירות מאייני עולה בסביבות 34$ פלוס 18$ שיעלו הבקבוקים פלוס משלוח חינם, סה"כ 52$.

אותו דבר פחות או יותר.

לשאלה שלך, זה תלוי בכמות האידוי, נאמר ותסיים 2 מיל' ביום, יקח לך סביבות חודש לסיים בקבוק.

פורסם

את החישוב שלי עשיתי בזאיני.

עכשיו בגלל התגובות, הסתבכתי קצת.

מה ההבדל בין ה ce3 ל אחרים?

וגם לא בטוח מה לעשות לגבי הטעמים. בגלל שאני לא רואה אפשרות לשלב, אני לא בטוח מה כדאי לקחת קודם. ראיתי שם usa mix, מישהו יודע מה זה?

פורסם

USA MIX=MARLBORO

אם אתה מעוניין, יש לי איזה שני בקבוקים של 50מ"ל למכירה

 

ובלי קשר, מצ"ב רשימה של טעמי טבק של דקאנג:

USA Mix - Marlboro



RED USA Mix - Red Marlboro

Green USA MIX - Green Marlboro

Desert Ship - Camel

Hillington - Hilton

3&5 - 555

Deluxe Tobacco - Dunhill

SEC - Kent

Wensten - Winston

My Seven - Mild seven

Mild 7 - Seven stars

Gold & Silver - Benson&Hedges

HCongress - Parliament

Lucky color - LUCKY STRIKE

stuyvesant - Peter Stuyvesant

Bestfelde - Chesterfield

Pal-mal - Pall Mall

Nport - Newport

SAM Mint - Salem

7 Wolves - Septwolves

פורסם

USA MIX זה טעם שאמור להיות מרלבורו. בגלל זכויות יוצרים הם לא רוצים לקרוא לו מרלבורו ממש.

סה"כ טעם סבבה לגמרי למי שיורד מסיגריות טבק. קצת מתוק, ריח טבקי נעים, לי אישית טיפה נמאס כבר ממנו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה.

מה לגבי ה CE, מה ההבדל בין השניים?

בשביל ה CE4, הבנתי שאני צריך להזמין את הדגם שנקרא EVO-T, כדאי?

×
×
  • תוכן חדש...