Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעלמה לי סוללה וטרם הצלחתי למצוא אותה, הסוללה הרזרבית האחרונה שלי התגלתה כבעייתית לאחר שבוע של שימוש ולכן עשיתי הזמנה נוספת מאייני, לחידוש המלאי. זה מה שקורה כשמתעצלים בסוף יום לחפש מתחת לכסאות והשטיחים ברכב.:-(

 

הזמנתי בין היתר גם 2 סוללות {אקבל גם אחת שלישית כהחלפה כנגד הפגומה} 2 קלירומייזרים CE5 V2 ו 2 בקבוקי נוזל חדש מקורי של חברה קוריאנית בשם גרין סאונד להתנסות. {החברה עצמה מוכרת למדי בשל ציוד שהיא מייצרת ומשווקת - האתר שלה כאן והיא צברה מוניטין מכובד}

 

כמו שכבר כתבתי קודם, היום נעשה קשה יותר להבדיל בין מוצרים.

עד עכשיו יכלתי להמליץ על דגמים כמו ה C ו ה W ולא משנה ממי החברים היו קונים, המוצר היה אותו מוצר {אולי הבדלים מזעריים}.

היום, יש עשרות דגמים שנקראים CE4, עשרות שנקראים CE4+ וכן הלאה.

אין אחידות בין הדגמים והיצרנים ולכן קלירומייזר CE5 V2 שתזמינו מאייני יכול להיות {וסביר להניח שגם יהיה} שונה מאוד ממוצר בעל אותו שם שתזמינו מהמוכרת בשם ocean.

אם אתם ממליצים על מוצר ספציפי, תציינו גם מהיכן קניתם אותו לטובת החברים - כך ניתן לצמצם פספוסים.

 

הזמנתי את ה CE5 עם הפיה השטוחה, אני מקוה שהפיה לא גדולה מדי - התרגלתי לפיה העדינה עם החור הקטן של הW ואני נהנה ממנה מאוד. לא ממש בא לי על פיה גדולה.

אלה מכם שהתנסו, האם הפיה של ה CE5 בגרסה השניה שלו היא בגודל דומה לזו של הקרטומייזרים כפולי הסליל?

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאיר הפייה עבה יותר :(

תספר איך הגריין סאונד, ניסיתי לתחקר את אייני לגביו, אבל אין לה מושג בזה היא רק מוכרת.

 

לגבי הW המנגנון(CE3) מאייני פשוט זוועה, הזמנתי מK-LIGHT והם מצויינים, פחות נזילות, פחות סתימות וגם ההתנגדות נדמה לי נמוכה יותר , פשוט תענוג.

גם קדחתי את הפייה של הW , זה הפחית את האפקט של האדים בפייה באיזה 80-90% וכמעת ולא צריך לנקות את המנגנון.

אודי A4

דימה.

פורסם

סתם עדכון של הזמנה.

ביקשתי מאייני למצוא לי CE4 V2, עם פתילים ארוכים (ממש קשה לי עם הפתיל הקצר, זה מעצבן אותי המשחק הזה של יש נוזל אין נוזל) עם פיות שטוחות, מצאה לי סגרתי איתה על 5 יחידות ב4$ לאחד. כמו כן הזמנתי מלא טעמים של DEKANG, בעיקר טעמי פירות וכאלה. מחכה לחבילה. פעם שעברה לקח שבועים, מקוה שגם עכשיו לא יתארך.

הזמנתי גם לחבר קיט עם אותו הקלירומייזרים שביקשתי ממנה וסוללות 900 עם LCD, נקווה שגם הוא יעבור סופית לאיוד.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

רוצה לבצע הזמנה אצל אייני, מה דעתכם עליה והעלות ?

Starter Kit with 650Mh LCD Battery with CE5 Long Wick -

3x Extra CE5 with Long Wick

1x DCT Clear Giant Cartomizer 3.5ML

Extra Battery With LCD 650Mh,

Extra Battery With LCD 900Mh

Extra Battery With LCD 1000Mh

peach- 3x10ML

Usa mix - 3x10ML

cappuccunio - 3x10ML

 

$38

$4.2*3(ce5)

$4.5(DCT)

$15

$15.5

$16

$2.5*9

המחיר להכל יצא 124.1$

 

האם כדאי ?

Veni Vidi Vici

פורסם

הסיגריה האלקטרונית הזאת תפסה חזק,בכל מקום אני רואה אנשים איתה ובגלל שאין ריח של סיגריות גם אפשר לעשן בכל מקום.

לדעתי תוך כמה שנים הסיגריות הרגילות נעלמות מהעולם O_o

פורסם
מאיר הפייה עבה יותר :sad:

תספר איך הגריין סאונד, ניסיתי לתחקר את אייני לגביו, אבל אין לה מושג בזה היא רק מוכרת.

 

לגבי הW המנגנון(CE3) מאייני פשוט זוועה, הזמנתי מK-LIGHT והם מצויינים, פחות נזילות, פחות סתימות וגם ההתנגדות נדמה לי נמוכה יותר , פשוט תענוג.

גם קדחתי את הפייה של הW , זה הפחית את האפקט של האדים בפייה באיזה 80-90% וכמעת ולא צריך לנקות את המנגנון.

באסה :(

בכל אופן אני אעדכן לגבי הנוזל של גרין סאונד.

עד היום הייתי די מרוצה עם דקאנג והנגסן, יש לי תחושה טובה לגבי הנוזל הקוריאני.

 

רוצה לבצע הזמנה אצל אייני, מה דעתכם עליה והעלות ?...

 

המחיר להכל יצא 124.1$

 

האם כדאי ?

 

המחיר הסופי יוצא כמו 3 קיטים שהם 6 סוללות, 6 קלירומייזרים, 3 מטעני חשמל, 3 מטעני USB ונשאר לך עודף לכשני בקבוקים של 50 ml נוזל.

אני הייתי מחפש שילוב אחר. אתה תעשה מה שנראה לך.

פורסם

מישהו מהחברים ניסה CE6 של אייני?

אני בעיצומה של ההזמנה, והיא שאלה אותי מה אני רוצה את הCE5 V2 או CE6.

בכל מקרה אני מזמין כמה חתיכות של CE4 להתנסות.

פורסם
רוצה לבצע הזמנה אצל אייני, מה דעתכם עליה והעלות ?

Starter Kit with 650Mh LCD Battery with CE5 Long Wick -

3x Extra CE5 with Long Wick

1x DCT Clear Giant Cartomizer 3.5ML

Extra Battery With LCD 650Mh,

Extra Battery With LCD 900Mh

Extra Battery With LCD 1000Mh

peach- 3x10ML

Usa mix - 3x10ML

cappuccunio - 3x10ML

 

$38

$4.2*3(ce5)

$4.5(DCT)

$15

$15.5

$16

$2.5*9

המחיר להכל יצא 124.1$

 

האם כדאי ?

 

CE5 לא בא עם חוט בכלל - אז זה שרשום LONG WICK זה אומר שזה CE4 V2 , לא CE5

 

והמחיר קצת יקר

פורסם

הפתיל בCE5 מוחבה בתוך הצינורית העמצאית, אם תקנה CE5 שהוא גם מתפרק תוכל לפרק ולראות אותו :)

לגבי האורך הם כולם ארוכים בCE5.

אודי A4

דימה.

פורסם

גם אני קניתי עכשיו חמישיית CE5 V2 באתר של זייני עצמה zainy.com, זה יוצא עם המשלוח לישראל איזה 2 דולר לחמישייה.

 

פשוט איבדתי היום את הפייה של הקלירומייזר הגדול שלי וזה די משבית אותו. בינתיים משתמש ב F1 הרגילים.

 

ירד לי לחלוטין מטעמי טבק למיניהם וזה אפילו כבר קצת מגעיל אותי, אני עכשיו רק בפירות, למישהו יש המלצות חוץ מאפרסק ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

איבדתי אתכם לרגע , למה אתם צריכים כל כך הרבה CE למיניהם? הם מתבלים מהר?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה לא שאנחנו צריכים אותם, זה הסינים שממשיכים וממשיכים להוציא דגמים חדשים.

לקחו רעיון מצויין והפכו אותו למיליון דגמים שונים.

 

לגבי ה5 זה בה בחבילה של 5 או 2 בסט מלא.

אודי A4

דימה.

פורסם
CE5 לא בא עם חוט בכלל - אז זה שרשום LONG WICK זה אומר שזה CE4 V2 , לא CE5

 

ציטוט משיחה עם אייני:

for the CE5 V2, you need the long wick or short wick?

the long wick we named CE6

 

elibaba: קנית חמישייה בשני דולר כולל משלוח? :shock:

פורסם

טוב אז ככה, כל ה CE3 שיצא לי להזמין, גם מאייני וגם מאושן- נוזלים רצח, אבל התרגלתי לחוזק ולטעם. כל שאר ה CE4, CE4+, CE5 ושאר המוטאציות- נוזלות קצת פחות, אבל לכל אחד מהדגמים יש מחלות משלו, טעם שרוף, או שצריך לפמפם ולמשוך כמו אחרי ריצת מרתון בשביל להרגיש משהו וכוווולם מגרגרים ומרעישים כמו נרגילה! זה פשוט מציק!.

מה גם שלנקות את CE3 הרבה יותר קל לדעתי. אני אישית מעדיף אותם.

למי ששאל על טעמים- ממה שאני ניסיתי ואהבתי: דובדבן [שגם ערבבתי עם מנטה וזה פצצה], תות מנטה, בננה, תפוח וליקריץ'.

פורסם

בתור מעשן לשעבר, הנוזל הזה, מה יש בו בדיוק? יש בזה טבק או כימיקלים אחרים מזיקים? למה אתם בכלל משתמשים בזה ע"פ סיגריות?

 

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...