Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אני לקראת הזמנה.

בינתיים אני רוצה לרכוש את הקיט הזה. אני הולך לקחת עם הסוללה החזקה ביותר ללא חיווי. (נראה לי מיותר).

האם זה קיט סביר?

במידה וזה סבבה, מה כדאי להוסיף לזה, על מנת שאוכל להתחיל ברגל ימין. (חוץ מנוזל כמובן).

 

אילו חלקי חילוף/שדרוג רצוי להוסיף?

 

תודה רבה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

תודה!

ואיך הקיט הזה לעומתו?

 

עדיף?

הוא מגיע עם כל מיני אביזרים.

אוף! אני כל כך מבולבל!! :brickwall: :brickwall:

 

ואם אני ארצה בעתיד לשדרג את הקיט הנ"ל לT. זאת אופציה?

 

תודה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

גם אני הרגשתי כמוך עד לפני 10 דק.

החלטתי לבצע הזמנה וזהו. תמיד אפשר יהיה לשדרג.

 

בסוף הלכתי על הקיט עם ה ce4+.

הוספתי לזה טעמים של החברה שמתחילה ב ה.. הזמנתי 5 בקבוקים של 10 מיל(אמור להספיק עד שתגיע נגלה שתוזמן יום יומים אחרי שתגיע ההזמנה הראשונה).

אחרי הבדיקה הראשונה של יום- יומיים אני אזמין כל מה שחסר.

 

הדגם ששמתה(ה W) מגיע עם ה ce3, עד כמה שהבנתי. עדיף את ה ce4.

ההבדל בין CE4 ו ce5 שרצית קודם, זאת האפשרות להחליף את מה שיושב בתוך הקארטומייזר.

 

 

ד"א, היום שמעתי ברדיו ששוב מעלים את המסים על הסיגריות.. מצאתי זמן טוב להזמין.

פורסם

צודק!

בסוף הזמנתי את הקיט הראשון.

מה שיהיה יהיה!

מקסימום נלמד בדרך הקשה.

 

לדעתי אנחנו צריכים לעשות מפגש "פרלמנט של מאדים". :wink:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

דובר רבות בשירשור בהבדלים בין CE3 לCE4.

הרוב לא התחברו לCE3 בגלל כמה חסרונות מעצבנים.

הCE4 לדעתי טוב פי כמה וכמה מהCE3 ולפי דעתי הסידרה CE4\5 הן הטובות ביותר מכל הקרטומייזרים שיש.

 

כרגע הוזמן

Vivi Nova Tank Clearomizer V2

 

נראה איך הוא...:-o

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

לכל סוללה בעלת תבריג 510\ego

תאמת אני לא מכיר שום תבריג אחר,ישנם תבריגים אחרים כן...

פשוט הם לא נפוצים,היופי פה שהסוללה מתאימה לכל מיכל שרק תרצו במידה והוא בעל אותו תבריג והרוב הם אותו תבריג.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
דובר רבות בשירשור בהבדלים בין CE3 לCE4.

הרוב לא התחברו לCE3 בגלל כמה חסרונות מעצבנים.

הCE4 לדעתי טוב פי כמה וכמה מהCE3 ולפי דעתי הסידרה CE4\5 הן הטובות ביותר מכל הקרטומייזרים שיש.

 

כרגע הוזמן

Vivi Nova Tank Clearomizer V2

 

נראה איך הוא...:-o

 

אני מחכה להזמנה מhealthcabin כבר מעל ל20 יום, מקווה שאצלך יהיה יותר מהיר.

פורסם

דווקה יש פה עוד כמה אנשים שעדיין אם CE3 :) לדוגמה אני.

המינוס העיקרי של הCE4 זה חוסר טעם, באמת שהCE3 זה עולם אחר מבחינת טעם.

אבל שוב לCE3 יש המון נזילות ודורש תחזוקה רבה, אבל מי שהתחיל מEGO-C כול השיטות ניקוי\תחזוקה כבר ידועות בשבילו.

מעבר לזה הפייה שלCE3 הרבה יותר נוחה ואם להשתמש בפייה של DCT ישן אז זה בכלל ליגה אחרת.

 

נדמה לי שאני בין היחידים כאן שעוד ניסה CE2 :) זוועה לא ממליץ לאף אחד.

 

drivemaster

EGO-T זה לא שידרוג באף קנה מידה.

זה הדגם הראשון שיצא מסדרת EGO והשיפור שלו זה EGO-C, שניהם מנגנונים לא מומלצים כרגע לאומת המבחר שיש בשוק.

לאומת זאת את שנייהם ניתן לקנות מקוריים :) לאומת W וK שאותם אין בחברות כגון JOYE.

אודי A4

דימה.

פורסם
אני מחכה להזמנה מhealthcabin כבר מעל ל20 יום, מקווה שאצלך יהיה יותר מהיר.

 

זאת דווקא לא הפעם הראשונה שאני מזמין מהם,תמיד המשלוח מגיע בזמן קבוע,שבועיים עד שלוש.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אם יש מישהו מאזור ירושלים-המרכז שיש לו CE3 או CE4 או CE5 מיותר ומוכן למכור- אני אשמח לקנות אחד לצורך בדיקה כמה הוא טוב יותר מהEGO-C שאני מעשן היום.

 

ההודעות הפרטיות חסומות אז 0578194254

 

תודה!

אלון

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...