Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

decayed

מדובר על דגם שמבוסס עך הEGO-W אבל הוא שונה טיפה.

בקצרה יש לו קרטומיזר טיפה שונה ומכסה עט שונה, מעבר לזה יש אפשרות לבחור פייה עגולה או מלבנית.

לגבי הקרטומיזר ממה שהבנתי מחברים , זה כמו הCE3 אבל אם לד ובנוסף אי אפשר לפרק ממנו את הכיסוי.

יכול להיות שאני טועה פה ושם אז לא לתפוס אותי במילה :)

 

אם אתה מחפש משהו בסגנון הW אז ברוך הבא למועדון, אני באותה הדילמה.

ממה שיצא לי לקרוא השיפור הכי טוב של הW זה דווקה המיני, הבעייה שהסט יקר וחבל לי על הכסף של סוללת 350MAH.

בינתיים רק מפעל אחד מייצר אותם ורוצים 46$ לסט.

מעבר לזה לא כתוב עליו הרבה באינטרנט.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עודד מצטער שלא היה לי זמן לענות לך באותו היום ,היתי חייב להגיש עבודה :(

 

אתה ממש לא צריך להצטער!! :roll:

עזרת לי מעל ומעבר למה שציפיתי!!

אני זה שעובד בצורה אימפולסיבית :shock:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
שניר 106 - בכל ההזמנות הגדולות של הקיטים,

לא הייתה אף פעם בעיה עם המכס? הכל הגיע לבית?

ועוד שאלה - הזמנת עם משלוח של dhl?

 

המחיר של הקיטים (המחיר האמיתי לא זה שנמכר בארץ) הוא מאוד נמוך, ההצהרה היא על המחיר האמיתי, ולכן אין מכס כי לא יצא לי לעבור סכום של 375$ , כן שילמתי מע"מ פעם אחת (יצא 53 שקל .. אין לי מושג איך ומי חישב) אבל בשאר הפעמים לא שילמתי כלום.

 

ועם DHL הזמנתי פעם אחת, שם שילמתי 53 ש"ח, שאר הפעמים הזמנתי בדואר רגיל ולא שילמתי כלום.

 

אייני אפילו מגדילה ושולחת ב 2 חבילות (ללא תוספת תשלום) כדי להקל על העניין

פורסם

מבחינת מס אין מה לדעוג יותר מידי, זה שטויות 50 שח.

הבעייה שמכס מידי פעם פותחים רנדומלית חבילות ובודקים מה יש בפנים.

בקצרה אם תשלחו מתאם לחשמל תצטרחו או אישור מכון התקנים(בלתי אפשרי להשיג לאדם פשוט) או לפרק את החבילה שכול הסיפור יגרר להמון עצבים ועלות של איזה 1000 שקל עבור כול מיני שירותים הזויים של הרשויות שלנו.

אודי A4

דימה.

פורסם

תודה על התשובות!

ועוד שאלונת.

למה כל הספקים שנמצאים בalibaba מתעקשים לשלוח רק בdhl או ב ems(שלא הצלחתי להבין כל כך מה זה)?

פורסם

קיבלתי משלוח אחד היום בבוקר, כלל בתוכו חמישיית CE4 V2 (פתילים ארוכים) עם TIPS שטוחים, מתחבר לזה הרבה יותר. רק כמובן, בגלל שזה סינים, צריך לשחק קצת עם המיקומים שיתישב כמו שצריך מול הכפתור ועדין תיהיה אטימה ומגע עם הסוללה.

 

טעמים קיבלתי את כולם - קפוצ'ינו, בננה, תפוז, cotton candy, מסטיק, קולה, פינה קולדה, פרלמנט (לאימא). בנתיים הבננה, מדהים, הקולה לא רע, הקפוצ'ינו (50%VG/50%PG) מגעיל ברמה קשה. לא יודע אם זה בגלל השילוב של 50% או בגלל שזה הטעם, אבל הוא שורף את הגרון, ומזכיר יותר פולי קפה שרופים משומשים, מאשר קפוצ'ינו באיזה שהיא צורה. יש לי פה עכשי CE4 מלא בזה ואני לא יודע מה לעשות איתו. יותר גרוע שיש לי 3 בקבוקונים כאלה :/

אעדכן לגבי שאר הטעמים בהמשך.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

TheHunter88

חבל על הזמן שלך, לי יש קפוצ'ינו 30\70 סטנדרתי והוא מגעיל ברמות.

ניסיתי לדלל אותו, זה לא עזר, ניסיתי לדלל איתו וגם זה לא עבד, ניסיתי לשתוף את המנגנון ממנו וגם זה לא עבד, ניסיתי למלות נוזל אחר ולסבול את הטעם של הקפוצ'ינו שלא נעלם בכלל.

בקצרה בסוף זרקתי את המנגנון אפילו שהוא היה תקין הטעם של הקפוצ'ינו חדר כנראה לפלסטיק בדפנות ולא יצא אפילו אחרי שטיפה אם אלכוהול :)

 

אז אם מישהו רוצה 28 ML של קפוצ'ינו הוא מוזמן לבוא לקחת מתנה :)

אודי A4

דימה.

פורסם

ואוו רק עכשיו שמתי לב לשרשור הזה וכבר יש בו 45 דפים.

אני רוצה גם לעבור לסיגריה אלקטרונית,אפשר הסבר על כל המושגים האלה שנשפכו פה?

מאיפה כדאי להזמין? אני יצטרך 3 קיטים.

כל פיסת מידע מועיל בבקשה:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

קיבלתי אתמול חבילה מhealthcabin עם 3 ce4 במתחים שונים אחד מהם עם פתילים ארוכים (הייתי בטוח שהזמנתי את כולם עם ארוכים),בנוסף הגיעה אליי חבילה מmadvapes שהגיעה בפחות משבוע.

 

הנוזלים שהוזמנו :

top banana 30ml - הנוזל הראשי שלי, לא יכול להפסיק לאדות את זה! מומלץ בחום.

melon explosion 10ml -ראיתי הרבה ביקורות טובות, לא רע בכלל, כמו מסטיק אבטיח עם קצת פיל של מלון.

שאר הנוזלים שהגיעו (כולם בבקבוקי 5מל) - butterscotch,root beer,pineapple,pina colada,green apple.

כל הנוזלים בחוזק 11mg .

אני אעדכן לגביהם בהמשך !

 

לגביי הce4 - אני ממש מופתע לטובה, כמות העשן מצוינת ואני למען האמת לא מרגיש הבדלי טעם גדולים מהc3.

בנוסף אין לי נזילות כלל! והפשטות שבמילוי הנוזל לעומת הce3...בקיצור אין סיבה לחזור אחורה (ודווקא הזמנתי 5 ce3 מאייני הנבלה).

 

שבת שלום לכולם!

פורסם

הנוזלים שלי רק מMADVAPES, טעם מעולה, והמון עשן.

אך חיסרון בולט מאוד שיש שם חוץ מהמחיר הוא שהנוזל מתקרמל מהר מאוד על הסליל, ווהCE3 נופח את נישמתו אחת לשלושה שבועות בערך. (ועוד שלושה שבועות עם עושים ניקוי.)

טעם מאוד מומלץ לטעמי הוא הblack licorice מרגיש כאילו אתה מעשן ערק עדין.

הזמנתי בקבוק של 50 מל' עלה כולל משלוח 20$ :shock:

פורסם
קיבלתי אתמול חבילה מhealthcabin עם 3 ce4 במתחים שונים אחד מהם עם פתילים ארוכים (הייתי בטוח שהזמנתי את כולם עם ארוכים)

 

 

תבדוק מה רשום בהזמנה שלך באתר,אם יש טעות פנה אליהם שיפצו אותך.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...