Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון אם אתה רוצה אני ימכור לך קיט שדרוג לCE3.

כזכור לי אתה עדיין אם C , זה שיפור משמעותי בהחלט.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן אני עדיין עם הC, פשוט לא מרגיש כל כך את הטעם ומתבאס על זה.

 

כמה יעלה התענוג? מה כולל הקיט שדרוג?

 

אם תוכל להתקשר אפילו עכשיו אני אשמח

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

הזמנתי לפני מספר ימים סט של EGO-W F1, ההזמנה כבר יצאה.

 

היום ביצעתי הזמנה נוספת למספר פריטים:

 

1. New Indulgence V4 lavatube with CE6 changeable cartomzier e-cigarettes in carry case

Color : Stainless Steel, mAh : 2200 Milliamp Hour (mAh), Power socket type : EU

 

2. 5pcs CE4 eGo Vision/Stardust Clearomizers - Grey, short wick

3. NEW CE5 (5 pack) cartomizer for electronic cigarette device

 

כמו כן הוזמן חומר של Dekang, מלבורו.

12mg ניקוטין, 70%PG ו- 30%VG.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

Freak_Miky

סוף סוף מישהו הזמין את הLAVATUBE, נשמח אם תספר לנו איך הסט שתקבל אותו :)

אודי A4

דימה.

פורסם
כן אני עדיין עם הC, פשוט לא מרגיש כל כך את הטעם ומתבאס על זה..

 

זו בדיוק הסיבה שהמלצתי יותר על ה W למתחילים מאשר על ה C.

את דגם ה C זה חתיכת סיפור לנקות אם האטומייזר שלו הוא לא המקורי ואתה לא בתיה עוזיאל במקרה. 99% שאם אתה מנסה לנקות אוטמייזר לא מקורי, אתה משבית אותו.

לכן, ככל שאתה משתמש יותר זמן באטומייזר ונוצר יותר ציפוי קרמלי עליו, כושר האידוי יורד משמעותית ואיתו נעלמים הטעמים.

 

אתה תהנה מאוד עם כל קלירומייזר חדש שתנסה בהשוואה לC, הטעם יחזור לחיים :)

פורסם
Freak_Miky

סוף סוף מישהו הזמין את הLAVATUBE, נשמח אם תספר לנו איך הסט שתקבל אותו :)

בכיף, אני מקווה שהיא טובה. ביקשתי לצרף סוללה נוספת 2200 Milliamp, עוד 7$.

 

הבנתי שלא כל סוללה 18650 מתאימה, רק IMR 18650.

באיביי עולה 32$ כולל משלוח, אבל של פנסוניק תוצרת יפן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אחרי קריאה של 25+ עמודים - אני כבר לא מצליח להתרכז בכמויות המידע שיש פה ואני נאלץ לבקש את עזרתכם.

 

אני לא מעשן ולא עישנתי מעולם, אבל אבא שלי מעשן מעל לקופסא ביום ומעוניין לנסות את הסיגריות האלקטרוניות.

הוא חווה בעבר הצלחה עם הסיגריות מהדגמים הפשוטים ביותר, אך החסרונות שם הכניעו אותו וכרגע אני מחפש עבורו משהו טוב יותר.

 

היות והאנגלית שלי ברמה נמוכה מאוד, אני מסתמך אך ורק על הכתוב כאן ולא על אתרים חיצוניים.

חשבתי להזמין לו את הקיט הזה:

http://www.vaporhawk.com/ego-w-with-1100mah-battery-clearomizer-395-usd-free-shipping-world-wide,name,101843,auction_id,auction_details

 

היות והוא מחפש קיט קל לשימוש/מילוי ועם זמן סוללה ארוך, אני מבין שזה הקיט המתאים ביותר.

 

בנוסף, איזה דברים כדאי עוד להוסיף להזמנה? יש דבר שמתקלקלים בתדירות גבוהה וכדאי להזמין מראש?

 

אשמח לקבל מכם המלצות לנוזלים עבורו, (כמויות, רמות ניקוטין וטעמים) יעזור מאוד אם יהיו קישורים ישירים.

 

 

 

תודה מראש,

אבירן.

פורסם

הייתי ממליץ לך להזמין קיט עם קרטומייזרים CE4 ולא EGO-W.

מקישור הזה:זאת אותה מוכרת כמו בקישור שהבאת.

http://zainy.net/18-ego-ce4-ego-k

 

טעמים אני אישית מזמין מפה:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1075

אומנם טיפה יקר יותר אבל יש לך אפשרות להזמין בבודדים,טעמים רמות ניקוטין וגדלים.

 

רמות ניקוטין זה מאוד אינדבידואלי,חלק 18 ממש חזק להם וחלק 11 חזק להם,אני לדוגמה 11 בקושי מרגיש.

תזמין 3 בקבוקונים של 10 מ"ל מכל חוזק,אם לא מתאים אז מקסימום הלכו 15 שקל.

טעמים זה בכלל סיפור,כל אחד אוהב משהו אחר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני יודע שזה בטוח כתוב פה איפושהו לפחות כמה עשרות פעמים, אבל עדיין לא הצלחתי להבין את ההבדל בין ה- EGO-W לקיט עם קרטומייזרים כמו שציינת למשל.

 

תוכל להסביר לי את ההבדל בפועל? מאיזו בחינה הקיט הזה יהיה טוב עבורו?

 

אני אשב איתו שיבחר כמה טעמים לניסיון ואזמין לו... את מה שהוא יאהב אני אזמין לו עוד.

 

תודה,

אבירן.

פורסם

ההבדל במנגנון, קיט EGO-W כולל מנגנון CE3 וקיט EGO-K(לא בטוח לגבי השם עצמו זה המצעה חדשה של הסינים) כולל CE4 או 5.

ההבדל ביניהם מטורף החל מטעם ועד קלות שימוש.

בכללי הCE4\5 מתאים הרבה יותר למתחילים, הוא נוזל פחות ודורש פחות זמן תחזוקה, אומנם הוא מוציא פחות טעם מCE3 אבל להתחלה עדיף אותו בשביל לשבור סופית את ההתמכרות לסיגריות :)

מקסימום אחרכך הוא יוכל לעבור לEGO-W בעלות מזערית של 7$.

 

לגבי נוזל זה אינוידידואלי, אני אישית התחלתי אם 6 ועכשיו משחק בין זה ל0, אבל להתחלה היתי ממליץ ללכת על משהו יותר חזר כגון 12 או 18.

בקשר לטעם אז אני ממליץ ללכת לפחות על בקבוקון אחד של מרלבורו (טעם מעוד נטרלי) 50ML ולהוסיף לזה עוד איזה נוזל אם טעם פירות כגון בננה\תות או משהו כזה.

אודי A4

דימה.

פורסם

ההבדל בין הCE3 לבין הC הוא פשוט מטורף.

 

הטעם מורגש משמעותית יותר בCE3, העשן אמנם חם יותר אבל זה עניין של הרגל ובסופו של יום זה עוד יותר מדגיש את סיפור הסיגריה האלקטרונית בתור נרגילה ניידת.

 

דימה- תודה!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

בהתחשב בזה שכל בן אדם שני שאני מכיר רוצה שאני אזמין לו גם סיגריה כמו שלי (ego-w),

מה המחיר הכי זול שהצלחתם להשיג תמורת הערכה ומאיפה?

בvaporhawk ואצל אייני המחיר הוא בסביבות ה30$.

בalibaba המחירים יותר טובים אך הם רוצים לשלוח דרך dhl בעלות של 40$ כך שעדיין המחיר לסיגריה יוצר בסביבות ה25-30$.

אז מה לדעתכם העסקה הכי משתלמת להזמנה של כ4 ערכות?

פורסם

אחרי 42 עמודים אני חייב לציין, כמות האינפורמציה בנושא הזה מטורפת, אני לא חושב שבן אדם שלא עקב אחרינו יכול לעבור על כול העמודים.

אני מציעה שמישהו ישנה את ההודעה הראשונה משאלה לפוסט מרוכז שמסביר את הנושא, שיכלול כמובן תיאור קצר על כול מנגנון וכמובות מקומות להזמין מהם.

 

decayed

תשים לב שDHL זה משלוח מהיר והמחיר בהתאם כמובן.

תשים לב שהסינים אלופים בחיסכון, בין אם מדובר על איכות המוצר לבין חיסכון בדברים פשוטים כמו דבק או אפילו כפתור מחומר שונה.

בקצרה יש הבדל באיכות בין המוכרים בVH לבין אלו באליבאבא, בזמן האחרון קיבלתי כמה וכמה תלונות על מוצרים שנקנו מאליבאבא.

לרוב מדובר על כפתור מסיליקון(במקום פלסטיק\מתכת) , אי קיום של דבק בראש הסוללה, וחיסכון בבדיל(בעיות מגעים).

לגבי המחיר, בכמות שאתה הולך להזמין אין הבדל גדול בין כול המוכרים.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...