Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

http://lightledcn.en.alibaba.com/

יכול להיות יש אתר נוסף, אבל ממה שידוע לי זו חנות רשמית שלהם, אני קניתי מפה.

 

מאיר ההבדל בין הCE3 שלהם לבין אלו של אייני מורגש עוד לפני שניסיתי את שני המנגנונים.

המנגנון של KLIGHT שקוף לגמריי לאומת הכחול של אייני, מעבר לזה הוא קל יותר ומרגיש שברירי יותר.

 

לגבי הנוזלים, אני יודע את ההבדל בין השילובים של VG\PG, אבל ידוע לי גם על מרכם שונה בין הטעמים.

בDEKANG לא שמתי לב לזה, אבל בHUNGSEN שיש לי 50\50 VG\PG מרגישים הבדל, המלבורו נוזלי יותר מכאמל ווינסטון אף עלפי שעל הדף הם כולם זהים 12MG ו50\50.

אודי A4

דימה.

פורסם

זאת בשל העובדה שפרט למרכיבים הבסיסיים של ה PG וה VG, יש גם חומרי טעם וריח שונים.

חומרי טעם וריח השונים לא רק שיהיו בעלי השפעה שונה על המרקם של הנוזל אלא גם יותירו משקעים באופן שונה על גוף החימום.

אם תבדוק, תשים לב שעם נוזלים מסויימים נוצר יותר ציפוי קרמלי על סליל החימום {ויותר מהר}, ועם נוזלים אחרים, פחות.

 

אחת הסיבות שאני אוה את סוללות ה VV היא שכאשר נוצר ציפוי קרמלי על הסליל ואני פחות נהנה מהאידוי, אני מעלה את המתח בסוללה והמצב משתפר.

פורסם

בוקר טוב!

 

אני במהלך היומיים האחרונים מנהל שיחות עם מספר עסקים דרך הסקייפ.

אני חייב לציין שהם בהחלט יכולים לגרום לאדם שפוי לגמרי לשקול נטילת כדורים פסיכיאטרים.

ניסיתי למצוא את המוכר שישלח לפה מספר קטן של סט ego-w במחיר זול ובנוסף להוזיל את עלויות המשלוח.

ביינתים המחיר הכי טוב שהצלחתי להשיג הוא : 17$ לסט עם סוללת 900 mah ומשלוח בעלות 21$.

יש מוכרים שהסט עולה אצלהם 15$ אבל מוכנים לשלוח רק דרך dhl שזה סביבות ה40$ - לא משתלם אם רוכשים כמות קטנה.

ברגע שאמצא את הדיל הטוב ביותר אני אעדכן פה את שם החנות\מוכר על מנת שכולנו נוכל להנות ממחיר טוב :wink: .

 

בנוסף רציתי לציין לרעה את אייני הכולירע שמנסה לעשוק אותי דרך הסקייפ ומציעה מחירים יותר גבוהים מהמוצעים באתר שלה.

וכשאני מראה לה לינקים מתוך האתר שמוכיחים לה שהיא עושקת אותי היא פשוט אומרת "u can buy there" .

אין סוף לחוצפה הסינית...

פורסם
http://lightledcn.en.alibaba.com/

יכול להיות יש אתר נוסף, אבל ממה שידוע לי זו חנות רשמית שלהם, אני קניתי מפה.

 

מאיר ההבדל בין הCE3 שלהם לבין אלו של אייני מורגש עוד לפני שניסיתי את שני המנגנונים.

המנגנון של KLIGHT שקוף לגמריי לאומת הכחול של אייני, מעבר לזה הוא קל יותר ומרגיש שברירי יותר.

 

לגבי הנוזלים, אני יודע את ההבדל בין השילובים של VG\PG, אבל ידוע לי גם על מרכם שונה בין הטעמים.

בDEKANG לא שמתי לב לזה, אבל בHUNGSEN שיש לי 50\50 VG\PG מרגישים הבדל, המלבורו נוזלי יותר מכאמל ווינסטון אף עלפי שעל הדף הם כולם זהים 12MG ו50\50.

 

 

הזמנת כמות גדולה של מוצרים?

או שהצלחת להוריד את מחיר המשלוח?

פורסם

אני במהלך היומיים האחרונים מנהל שיחות עם מספר עסקים דרך הסקייפ.

אני חייב לציין שהם בהחלט יכולים לגרום לאדם שפוי לגמרי לשקול נטילת כדורים פסיכיאטרים....

נ

בנוסף רציתי לציין לרעה את אייני הכולירע שמנסה לעשוק אותי דרך הסקייפ ומציעה מחירים יותר גבוהים מהמוצעים באתר שלה.

וכשאני מראה לה לינקים מתוך האתר שמוכיחים לה שהיא עושקת אותי היא פשוט אומרת "u can buy there" .

אין סוף לחוצפה הסינית...

 

הסינים שונים מאוד מהאמריקאים והאירופאים. צריך המון סבלנות למו"מ איתם כשמדובר ברכישות מהם, ושבעתיים כשמדובר בשרות לקוחות. אצל הסינים 2-3 שבועות למציאת פתרון בעיה לאי שביעות רצון של לקוח, זה זמן סביר בהחלט.

 

הסינים מאוד מחושבים, יותר מחושבים ממה שנדמה לכם. הם מחשבים עלויות ורווחים עד לרמה של עשירית הסנט ולעולם לא יבצעו עיסקה בסכום נמוך מהחישוב של הרווח שלהם. בניגוד לשווקים אחרים, מתח הרווחים של הסינים אינו גבוה ומאפשר מעט מאוד גמישות במחיר.

 

הסינים כל כך מחושבים, שהם לא מפסיקים לחפש איך הם יכולים להוזיל עלויות ולהגדיל רווחים גם לאחר שסגרו עיסקה רווחית. האינטרנט מלא בסיפורים על סחורות שנרכשו בסין ובהזמנות חוזרות, התחילו להתגלות פגמים במוצרים. כשבדקו את הסיבות, גילו שבכל הפעמים, אחד מספקי המשנה ניסה לחסוך במשהו וכתוצאה מכך, נגרמו הפגמים והתקלות.

 

איך זה קורה?

הסינים הם אלופי האאוט-סורסינג. אם אייני למשל מתחילה לייצר קלירומייזר חדש או סוללה חדשה, היא תפנה לספק חיצוני {סיני כמובן} שייצר וימכור לה את בית {מעטפת} הקלירומייזר, לספק אחר שיספק לה פתילים ולספק שלישי שייצר עבורה את הסלילים וכן הלאה.

את בית הסוללה היא כמובן תקנה באאוט סורסינג כמו גם את יחידת ה VV או מסך ה LCD וכן הלאה.

 

אחרי פרק זמן מסויים, הספקים ינסו {וזה מוכח} להרוויח יותר. אממה, יש תחרות גדולה.. אז איך מרוויחים?

אפשר לחסוך 0.001 מ"מ מעובי מעטפת הקלירומייזר או הסוללה, להשתמש בפלסטיק זול יותר או לאלץ את אייני לקנות בכמויות גדולות.

אפשר לחסוך בטיב הסוללה, באיכות המסך ואפילו באיכות ההלחמות, לחסוך 0.01 גרם בדיל על כל אחת ממיליון יחידות מיוצרות הופך לחיסכון של ק"ג בדיל. כנ"ל גם לגבי איכות הצביעה של מעטפת הסוללה והסיגריה.

 

הסחורה הסינית היא זולה וכל עוד אין בקרת איכות {ולצערי אין} קפדנית, אנחנו נקבל סחורה בעייתית שאיכותה מוטלת בספק.

 

לא, זו לא חוצפה. זו המנטליות הסינית. יש שם תחרות עצומה ושאיפה עצומה יותר להצליח ליצא כמה שיותר סחורה.

ככל שתקנה סחורה סינית זולה יותר, הסיכוי לקבל איכות מינימלית הולך ופוחת.

 

ובנימה אופטימית זו, רציתי לשאול. מה עם הבריאות שלכם? אתם מרגישים שיפור מאז הפסקתם לעשן?

פורסם

במילים אחרות - אל תשאל יותר מדי שאלות - חוסר הודאות יבלבל אותך. תקרא המלצות על מוצרים ותראה במה בא לך להתנסות. :-)

היי מאיר , הסט שלי כבר בדרך , עם 2 סוללות LCD ו CE5 , אבל ככל שאני קורא את השרשור אני מסתבך יותר ^_^

אז אתה ממליץ לי ברגע שאני מקבל את החבילה להזמין כבר עוד CE אבל שונים ממה שהזמנתי? שיהיה גיוון?

 

נ.ב.

 

מישהו פה מאיזור אשדוד והסביבה (גם חולון בת ים טוב) ומוכר נוזל אידוי?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אחרי שתקבל ותתנסה לך 2-3 שבועות עם האידוי, תוכל לדעת כמה אתה שבע רצון מהקיט והנוזלים ותרצה לתכנן את ההזמנה החדשה שלך בהתאם.

 

אם תהיה מרוצה, תזמין דומים כרזרבה, ואולי אחרים להתנסות. אם לא תהיה מרוצה, תזמין רק מסוג אחר - אבל אל תיתן לעצמך להישאר ללא ציוד רזרבי. זה בגדול העניין, אין פה קשר להמלצה

פורסם

קיבלתי היום את ה CE5 v2 מאייני (http://zainy.net/95-hottest-and-latest-clearomizer-ce5-for-electronic-cigarette-device.html)

ואני לא מצליח לתפעל אותו כמו שצריך... אני מרגיש כאילו שהנוזל לא מתאדה כמו שצריך ויש הרגשה מאוד שורפת בגרון (ללא טעם).

מישהו יודע אולי מה אני עושה לא נכון ?

 

שמתי לב שהפתילים נורא קצרים (כמו שניתן לראות בתמונות) - איך הנוזל אמור להגיע אליהם אם הטנק לא מלא עד הסוף ?

 

תודה!

פורסם

אומנם אין לי ניסיון על CE5 ספציפית אבל יש לי ניסיון עם קלירומייזר ממש ארוך ולמרות הפתילים הארוכים שלו יש טעם שרוף כאשר לא הופכים מידי פעם את המיכל כך שהנוזל יגיע לסליל.

נסה מידי פעם להפוך אותו או להחזיק אותו בצורה אופקית כאשר אתה מאדה,זה יכול לעזור.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
קיבלתי היום את ה CE5 v2 מאייני (http://zainy.net/95-hottest-and-latest-clearomizer-ce5-for-electronic-cigarette-device.html)

ואני לא מצליח לתפעל אותו כמו שצריך... אני מרגיש כאילו שהנוזל לא מתאדה כמו שצריך ויש הרגשה מאוד שורפת בגרון (ללא טעם).

מישהו יודע אולי מה אני עושה לא נכון ?

 

שמתי לב שהפתילים נורא קצרים (כמו שניתן לראות בתמונות) - איך הנוזל אמור להגיע אליהם אם הטנק לא מלא עד הסוף ?

 

תודה!

 

חייב לשחק עם הנוזל, כשמגיע מצב של טעם שרוף - תתחיל לשחק איתו עד שיגע בפתילים ותן לזה זמן להספג קצת (כמה שניות). יש לי אותה בעיה עם הקלירומייזר הזה בגרסה הלא מתפרקת שלו, מעצבן רצח אין ספק. ההזמנה הקרובה שלי יצאה עם CE4 V2 שזה אותו דבר רק פתילים ארוכים ולא מתפרק, ההזמנה הבאה אני מזמין את ה CE 6, פתילים ארוכים ומתפרק.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יש אפשרות לשים איזה חוט כותנה או משהו כמו הפתיל הזה במקום הפתילים המצ'וקמקים של הסינים האלה ?

 

אחרי 3-4 שאיפות אני כבר מרגיש שוב את הטעם השרוף...

 

יש איזה אטומייזר בסיגנון של הDCT(עם החור שמזין אותו מלמטה) אבל שמתחבר כמו שצריך(זאת אומרת בלי הרווח שנוצר בין הסוללה לאטומייזר)? זה הדבר היחיד שמפריע לי בDCT..

פורסם

בכללי? אפשרי להחליף פתילים, אבל זה די סיבוך ועבודה קשה למשתמש מתחיל (גם אני מפחד לעשות את זה), אם אתה בכל זאת מעונין תריץ חיפוש ב youtube.

המלצה להזמנה הבאה - CE6 :) נראה ממש טוב, בערך כל מה שרציתי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

idany88

הבוס שלי הצליח לשכנע את אחד המוכרים הסינים להכין לו מכסה שיכסה את הרווח בין הקלירומיזר לבין הסוללה, תנסה לבקש מאייני אחד כזה.

אודי A4

דימה.

פורסם

ובנימה אופטימית זו, רציתי לשאול. מה עם הבריאות שלכם? אתם מרגישים שיפור מאז הפסקתם לעשן?

 

הזוי להגיד, אבל אחרי 30 ימים בלי סיגריות, אני מרגיש שאני מצליח לעלות במדרגות יותר טוב, לא מתנשף כמו פעם בכל גרם מדרגות מסכן. מעבר לזה, הרבה פחות ליחה בבוקר, הרבה פחות צרבות. פשוט מעולה!

 

אגב לגבי בקשות מיוחדות מהסינים - גם את אייני הצלחתי לשכנע לייצר לי (או למצוא לי, אי אפשר להבין איתה) tips שטוחים ל CE למיניהם, העגול מציק לי.

 

עריכה:

אלוהים אני חייב שהחבילה עם הנוזלים החדשים תגיע, כבר נמאס לאייד טעמי "סיגריה" למיניהם.. לא קרוב אפילו לאמיתי, וכבר מגעיל. אני מדלל אותם עם כל מה שנשאר לי.. מנתה, דובדבן.. עוד מעט נתחיל להוסיף מיצים של פריגת למיניהם :D

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...