Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגע יש לי נוזלים של 70% PG ו-30% VG. לנסות כאלה של 50% PG VG או ישר ללכת ל 100% VG?

 

אני מצטער בפעם הראשונה שקראתי את מה שכתבת הבנתי אותך לא נכון.

לדעתי הבעיה היא כמו שפלטינום כתב לך, רמת הניקוטין שיש לך נמוכה מידי בשבילך.

אין קשר לדעתי ל PG/VG

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

 

 

לכן, מה אתם יכולים להציע לי לקנות עם התנאים הללו. הכי חשוב לי זה מינימום התעסקות ומקסימום דימיון לסיגריה אמיתית על מנת שיהיה תמריץ לעבור.

 

 

תזמין קיט עם קלירומייזר CE4\CE5 זה יעשה את העבודה.

בלי יותר מידי התעסקות וסיבוכים.

מה זאת אומרת דומה לסיגריה? בצורה? כי אין משהו נורמלי בצורת סיגריה,רק בצורה צינור קטן של נרגילה.

אני עברתי תוך יום לסיגריה אלקטרונית אחרי 10 שנים של עישון חפיסה ביום.

לא תהיה לך שום בעיה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

זו התשובה שרציתי. אני מבין ש-CE5 עדיף על CE4.

איפה אני רוכש קיט כזה שלם עם סוללות, חלקים ספייר, טעמים וכו' שיספיק לפחות לחודש על מנת להתרגל ?

Veni Vidi Vici

פורסם

http://zainy.net/14-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

פה יש קיט (אצל המוכרת הסינית שהרבה מאיתנו קנו ממנה) שמגיע עם הCE4- לא בטוח שזה הכי זול שתוכל למצוא.

באתר הזה גם תוכל למצוא נוזלים וכל מה שצריך בעיקרון.. אבל חכה לעוד תגובות אולי ימצאו לך ביותר זול...

פורסם

תבקש ממנה שתכין לך קיט

 

קיט עם סוללה מסך LCD (של אגו C ) עם קלירומייזר CE5

 

יעלה לך בערך 40 דולר, אבל שווה את זה..

 

תבקש בנוסף עוד 2-3 CE5 שיהיה לך, ואיזה DCT אחד (בשביל 4.5 דולר שווה שיהיה כזה ולא להיזכר אחרי 3 שבועות של משלוח)

 

ואם אתה ממש רוצה ללכת רחוק, תזמין לך עוד סוללה

 

הכל ביחד לא יעבור את ה 70-80 דולר.

 

תוסיף עוד 20 דולר בשביל נוזלים ועשית לך ב 380 שקל אחלה קיט שיחזיק לך שנה +

פורסם

ואילו נוזלים כדאי להזמין ? מה מומלץ ?

האם ניתן לסמוך עליה שתכין לי קיט בדיוק כמו שרשום ?

רשמתי כל מה שאמרת ורק נשאר לי עניין הטעמים.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
אני מצטער בפעם הראשונה שקראתי את מה שכתבת הבנתי אותך לא נכון.

לדעתי הבעיה היא כמו שפלטינום כתב לך, רמת הניקוטין שיש לך נמוכה מידי בשבילך.

אין קשר לדעתי ל PG/VG

 

האמת היא שיש מעט קשר והוא ההיפך ממה שכתבת {לא פלא, מאוד קל להתבלבל}

מה שמייצר את ה Throat Hit הוא למעשה הניקוטין שיוצר גרוי בגרון שהתגובה שלו מורגשת כ Throat Hit.

נוזל עם PG גבוה, מדגיש מעט את הטעם ואת תחושת ה Throat Hit בניגוד לנוזל עם PG נמוך.

 

זו התשובה שרציתי. אני מבין ש-CE5 עדיף על CE4.

 

כדאי שתדע,

עד לא מזמן, היה היצע מוגבל יחסית והיה ברור שקלירומייזר לego-w יש רק אחד {גם אם מיצרנים שונים} וטנקים ואטומייזרים ל ego-c היו אחידים {שוב, גם אם יוצרו ע"י יצרנים שונים}

 

עכשיו, המצב שונה.

יש עשרות דגמים של CE4, CE4+, CE5, CE5+, CE5 v1.0, CE5 V2.0, CE6 ועוד היד נטויה. יש גם דגמים {שנחשבים לטובים מאוד ומשוייכים לשם מותג} שנקראים E1, E2, E3 ונראים מאוד דומים.

הדמיון ביניהם גדול, אבל יש הבדלים בין הדגמים ובין היצרנים. מה שאומר שיש הבדל גם בחווית האידוי בין הקלירומייזרים השונים. אתה יכול להיות מרוצה מאוד מאחד ומאוכזב לחלוטין מאחר בעל אותו שם.

 

את דגמי ה E ניתן להשיג אצל http://www.discountvapers.com/ שלמיטב הבנתי שולח גם לישראל. טרם יצא לי להזמין ממנו.

 

לידיעת כל הרוכשים מארה"ב שטרם התעדכנו בתקנות החדשות.

אתם יכולים להזמין מארה"ב כל מה שקשור לאידוי למעט סוללות. הדואר האמריקאי אוסר על שליחת סוללות Li-on באמצעותו, מי שמזמין סוללות מארה"ב עשוי לשים כספו על קרן הצבי.

 

אפרסק מומלץ

מרלברו מגעיל

קפוצינו מגעיל

שמעתי המלצות על RY4 ותפוח

...

לא שכחת לציין שמדובר בטעמך האישי? לטעמי הקפוצ'ינו ממש סבבה ואם מערבבים אותו עם מרלבורו מקבלים שילוב חריף מתקתק מעניין.

פורסם

רגע אני מבולבל שוב , לא הומלץ פה בהתחלה על EGO W? עכשיו עדיף EGO C? (עדיין לפני הזמנה)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

והאם הסט הזה הוא טוב להזמנה (מבחינת אמינות) , והאם הוא מספק לי כמתחיל? או שצריך להוסיף עוד דברים? (מלבד טעמים)

http://zainy.net/35-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

משום מה בתמונה יש רק סוללה אחת אבל בתיאור רשום 2 , מה גם שזה חצי מהמחיר שיש בVH

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מקס.. למה אתה סתם עושה בלאגן,

 

אמרתי לך בדיוק מה לעשות, תפנה אליה בסקייפ, תבקש סוללת אגו (כל הדגמים אותו דבר) עם LCD (בשביל הנוחות) וקלירומייזר CE5 , היא תבנה לך קיט כזה (היא פשוט תחליף את הקלירומייזר המקורי ב CE5 ) וזהו.. יש שם כל מה שאתה צריך וזה מגיע עם 2 סוללות.

 

הכי טוב לפנות אליה בסקייפ, ולקבל יחס אישי, וגם מספר משלוח וכו'.

פורסם

אם אייני הכי טוב לדבר בסקייפ, ככה תקבל בדיוק מה שאתה צריך, הסטים באתרים זה כול מיני עודפים למיניהם.

אני בדיוק מנסה לשכנאה אותה לבנות מתאם פנס לסוללות EGO :)

אודי A4

דימה.

פורסם

תגידו,אלה שקניתם מאייני סוללות עם LCD,הם אמינות מספיק?

כי רכשתי 5 סוללות לפני חודשיים בג'אק בVH והם מתחילות לזייף,אחת אחת לפי התור.:evil:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

קשה לי להגיד אם היא אמינה או לא כי אני משתמש בה רק משהו כמו שבוע

 

אבל בגדול, אני דווקא לא ממליץ על הLCD(דעתי האישית), זה סתם הופך את הסוללה לעוד יותר ארוכה וליותר מסורבלת בעיניי...

×
×
  • תוכן חדש...