Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה סט מצויין, אבל תשים לב שהסוללה טיפה ארוכה, אני אישית מעדיף את ה650, אבל אם לא מפריע לך אז זה עדיף.

היתי ממליץ לך לקחת עוד איזה 2 CE4 ליתר בטחון,בקשר לנוזלים זה יוצא לך יקר 43$ ל200ML , אם תקנה בקבוקונים של 50ML יצא לך חצי מחיר אבל פחות טעמים, שוב החלטה שלך :)

 

אלמוג היא מוכרת הכול.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היא טוענת ש650MAH יעלה 38 וה900MAH יעלה 38.9... הפרש של 90 סנט.. כנראה שזה גם מה שתיהיה שווה הסוללה?

 

כרגע אני רוצה לסיים את ההזמנה באיזור ה 50 דולר לראות אם אני מתחבר לזה. היא אומרת שב 52 דולר הקיט, עם 6 בקבוקים של 10ML ב 2 טעמים. סביר?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

90 סנט זו אכן התוספת לסוללה של 900MAH.

תשים לב שזה בסך הכול 60ML של נוזל ויש כ3 שבועות משלוח.

אתה עלול למצוא את עצמך תקוע בלי נוזל.

מבחינת המחיר, זה המחיר הרגיל בהחלט סביר וסך הכול סט נחמד להתחלה.

אודי A4

דימה.

פורסם

טוב סגרתי איתה כרגע ככה - הקיט שהעלתי תמונה שלו עם סוללות 900MAH, אחד אקסטרה CE4, ולגבי המילוי של dekang עשיתי 3 של לאקי סטרייק (מדיום ניקוטין), RY4 (גם מדיום ניקוטין), 3 של CHERRY בלי ניקוטין ואחד תות עם מדיום ניקוטין. סה"כ 10 של 10ML משמע 100 מ"ל, הכול ב 65$. החלטתי שאני מוכן לשים 250 שקל לניסוי.

קודם נתחיל עם זה, נראה כמה ימים ואז אולי נעשה הזמנה נוספת.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
שלום חברים,

לפני כחצי שנה התחלתי גם אני להשתמש (או לנסות להשתמש) בסיגריה האלקטרונית, לא אספר את כל הסיפור , רק אומר שאני מכיר את אייני מVH

רוכש דרכה ודרך HEALTH CABIN , יש ברשותי כמה סיגריות וכמה סוגי נוזלים, מה שכן הסיגריה גורמת לי למן סחרחורת מוזרה וכנראה סוג של כאבי סינוסים, ניסיתי להוריד את מינון הניקוטין, החלפתי את סוג הנוזל לVG בלבד או PG בלבד, החלפתי את סוג הסיגריה ואת סוג האוטומייזר ,אך עדיין לאחר שעה או שעתיים של שימוש חוזרת לי התחושה המוזרה של מעין סחרחורת , מישהו נתקל בתופעה?

 

אני מבין שאף אחד לא נתקל בתופעה שתארתי?

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

יש לי משהו דומה מאוד למה שאתה מתאר בשילוב של ניקוטין גבוה וסליל בעל התנגדות נמוכה.

תנסה לקחת שכטות יותר מתונות ולעשות הפסקות בין שכטה לשכטה.

כמות האדים יכולה מאוד להשפיע על הסחרחורות.

ולא הבנתי,זה מגיע רק אחרי שעה-שעתיים או ישר?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

שמעתי שנוזלים מסוג חשיש גורמים לזה

חח

סתם

לא נתקלתי בזה

יש לי בעיה אחרת

זה מייבש לי את הגרון ברמה מטורפת. כל כמה שכטות אני חייב לשתות מים..בהתחלה לא שתיתי ונהייתי חולה :\

פורסם

נתחיל מזה שאני כבר כמעט חודש לא מעשן אחרי 8 שנים של קופסא-קופסא וחצי ביום..

גם אני הזמנתי את הEGO W מאייני, אחרי שבוע בערך אחת הסוללות שבקה חיים, ולפני יומיים גם הסוללה השנייה הלכה לעולמה.

עוד מישהו נתקל בסוללות פגומות שהגיעו מאייני ? יש לציין שגם בסוללה שהחזיקה מעמד יותר הרגשתי שמטעינה לטעינה היא נחלשת.

בכל אופן דיברתי עם גברת אייני שוב והיום שלחתי לה חזרה את הסוללות (דואר רשום לסין עלה לי רק 9 ש"ח - אל תפחדו מלשלוח חזרה!), ועכשיו נראה אם היא באמת תשלח לי סוללות חדשות. אני רוצה להאמין שכן...

בנוסף קיבלתי את הDCT 3.5ML ועושה רושם שהוא אחלה קרטומייזר, מה גם שמאוד קל לנקות אותו ואפשר להזמין עוד מאדים("גוף החימום" - יוצא משהו כמו 3$ ליחידה אצל אייני) בודדים להחלפה ולחסוך עלויות לטווח ארוך

אם מישהו מעוניין להתנסות עם הDCT, בשמחה אפשר לבוא ולקחת אחד לניסיון... אני מרמת גן

 

בכל אופן - כרגע אילתרתי בעזרת סתם סוללת ליטיום 3.7V, חוטים וקרטומייזר סיגריה אלקטרונית מסורבלת אבל עובדת מצויין :)

 

 

ד.א קיבלתי רק עכשיו גישה ל"אוף טופיק" אני מקווה שמעתה והלאה אוכל לעזור גם כן בנושא פה - לאחר חודש של פירוקים והרכבות :)

IMG-20120618-00280.jpg

פורסם

כול הסוללות לא שורדות הרבה.

הבעיות העיקריות שאני נתקלתי בהם.

1. רטיבות שמקצרת את הסוללה, מנקים ומסתדר.

2. החיבור האמצעי לא נוגע במנגנון החימום, דוחפים סיכה ומרימים אותו טיפה.

3. החיבור האמצעי מקצר את הכפתור, לא סוגרים עד הסוף(מסתדר אחרי איזה שבוע של שימוש)

4. רטיבות שהגיע ללוח, לפתוח ולנקות, לבדוק שעובד לפני סגירה.

5. בקר טעינה שרוף , אין פתרון חוץ מהחלפת הבקר :(

 

לגבי המוכרים, היתי בכיף מלכלך על הסינית אבל הסוללות שלה עובדות לי בצורה מושלמת חוץ מסעיף 2 :(

יש לי עוד שתי סוללות מOcean Vapor באחת נשרף הבקר , בשנייה אין לי מושג מה קרה, יש מתח אבל הכפתור לא מגיב בכלל.

2 סוללות מKLIGHT עובדות, באחת מהם נכנס נוזל והיתי צריך לנקות את כולה מבפנים בשנייה היו נתקים הלחמתי מחדש את כול הלוח.

סוללות מDX בעלות סעיף 1-2-3 :)

אודי A4

דימה.

פורסם

גם אני מתחיל לחוות בעיות עם הסוללות,בעיקר בגלל רטיבות שחודרת מהנוזל.

הפתרון זה לפרק ולייבש.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
יש לי משהו דומה מאוד למה שאתה מתאר בשילוב של ניקוטין גבוה וסליל בעל התנגדות נמוכה.

תנסה לקחת שכטות יותר מתונות ולעשות הפסקות בין שכטה לשכטה.

כמות האדים יכולה מאוד להשפיע על הסחרחורות.

ולא הבנתי,זה מגיע רק אחרי שעה-שעתיים או ישר?

 

זה די ישר אחרי כמה דקות, זו מן תחושה מוזרה של מעין סוטול כזה (אבל לא נחמד)

בפורומים בחו"ל של סיגריות אלקטרוניות מדברים על אלרגיה לאחד החומרים ,בגלל זה ניסיתי חומר שהוא רק VG , הורדתי את אחוז הניקוטין ל6 מ11 ,עדיין התופעה קיימת..

אני יודע שרוב האנשים לא נתקלים בתופעות הללו.

 

ואגב בלי קשר לנושא, אחרי מספר נסיונות, המלצתי רק ג'וייטק. או סיגריות אמריקאיות ויש כאלו בשפע, שווה את ההפרש במחיר.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

אז קורה לי בדיוק אותו הדבר,אבל זה התחיל רק כאשר התחלתי להשתמש בסלילים בעלי התנגדות 1.8-2.0

בשילוב עם ניקוטין גבוה.

כרגע קיבלתי נוזלים עם 18 ניקוטין וניראה מה יהיה,לדעתי הסלילים בעלי ההתנגדות נמוכה הרבה יותר טובים.

 

אגב משימוש ממש מעט עם CE4 V2 הוא ניראה ממש טוב ואיכותי.

רק חבל שנכנס רק 1.6 מ"ל.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
טוב סגרתי איתה כרגע ככה - הקיט שהעלתי תמונה שלו עם סוללות 900MAH, אחד אקסטרה CE4, ולגבי המילוי של dekang עשיתי 3 של לאקי סטרייק (מדיום ניקוטין), RY4 (גם מדיום ניקוטין), 3 של CHERRY בלי ניקוטין ואחד תות עם מדיום ניקוטין. סה"כ 10 של 10ML משמע 100 מ"ל, הכול ב 65$. החלטתי שאני מוכן לשים 250 שקל לניסוי.

קודם נתחיל עם זה, נראה כמה ימים ואז אולי נעשה הזמנה נוספת.

 

תפרסם קישור בבקשה אני רוצה גם להזמין פעם ראשונה.

או שבעצם אני צריך לדבר איתה ולהסביר לה מה שאני רוצה לפני שאני מזמין?

206 XS

פורסם

וואו, איזו התקדמות נהיתה פה :)

 

קיבלתי המון פידבקים ואני שמח לבשר לכם שמסתבר שהצלחתי לעזור {בין ישירות ובין בעקיפין} ליותר מ 30 אנשים להפסיק לעשן. אין לי מילים לתאר כמה סיפוק זה ממלא אותי :) אני מקוה שכל אחד ואחד מכם עוזר למי שהוא מכיר.

 

שמעתי על ה CE4 וראיתי תמונות, הוא עושה רושם ממש טוב אבל קצת פחות אסטתי להסתובב איתו עבורי. אני לא אוהב שרואים את הנוזל וזה לא נעים לי לשבת בישיבות במשרד עם מיכל כזה. אני בהחלט אזמין לי כאלה לשימוש בבית ובאוטו, מה שבטוח הוא שאני אזמין דגם בעל צבע כהה ולא שקוף.

לגבי ההתאמה שלו למתחילים, אני לא אדע עד שלא אנסה. אני עדיין ממליץ למי שמתייעץ איתי להתחיל עם דגם ה W.

 

לגבי הבלבול בין ג'ויטק לOvale, אני אחזור ואדגיש - מדובר באותה חברה

 

לגבי אייני, אתם כועסים ובצדק. גם לי יש בטן מלאה עליה. היא לא יותר טובה מאחרים. המפעל שהיא מייצגת הוא רק אחד מאלפי המפעלים הסיניים שמייצרים סיגריות אלקטרוניות. הסיבה היחידה שהמלצתי עליה היא שהיא היחידה שנתקלתי בה שמוכרת נוזל מקורי בכמויות ומחירים סבירים, בהתאם לצריכה שלי - אני לא עושה רכישות קבוצתיות.

 

הסוללות שאני רכשתי עד היום {גם מאייני וגם מאחרים} עובדות לי בלי בעיה.

קחו בחשבון שכשנוזל מקצר את הסוללה, זה מוריד קצת גם מאורך החיים והביצועים של הסוללה. סוללה שיהיו לה הרבה הירטבויות וקצרים חשמליים, תלך טרם זמנה למקום ממנו סוללות לעולם לא חוזרות עוד :-)

 

בכל אופן - כרגע אילתרתי בעזרת סתם סוללת ליטיום 3.7V, חוטים וקרטומייזר סיגריה אלקטרונית מסורבלת אבל עובדת מצויין :-)

 

idany88,

שימוש כזה הוא מסוכן!!! יש היסטוריה של דיווחים על סוללות ליתיום שהתפוצצו בשימוש עם סיגריות אלקטרוניות כשהדגש הוא על סוללות שלא מתאימות לצריכת הזרם של גוף החימום. השימוש שאתה עושה בסוללה הזו יכול לגרום לאסון, אני ממליץ בחום שתפסיק עם זה לאלתר.

אם אתה זקוק לסוללה, אני בטוח שמישהו מהחברים באזור המרכז פה יכול למכור לך סוללה בה תוכל להשתמש בביטחה. אם אין מישהו כזה, אתה מוזמן לתת קפיצה לנתניה ואני אמכור לך את הרזרבית שלי במחיר עלות.

 

ואתם האחרים שמשתתפים בדיון - אל תעשו אתם דברים כאלה ואם אתם רואים מישהו שכן.. תזהירו אותו, זה יכול למנוע אסון!

×
×
  • תוכן חדש...