Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שמאיר אמר, מאייני זה לא בעייה להוציא אישור לגבי תכולת ניקוטין.

הבעייה שהם יכולים לבקשר אישור של מכון התקנים שלנו לשנאי של שקע :(

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שישאירו אצלם את התקע ויתרמו אותו לתנו לחיות לחיות מבחינתי, רק שיביאו לי את השאר.

מאייני אני צריך לארגן אישור שהנוזל ללא ניקוטין? או שמא משהו אחר?

אסף, תודה זה מעודד משהו, נדרשת להציג איזשהו אישור?

פורסם

שום אישור קיבלתי לתיבת דואר את הפתק לקחת מהסניף הקרוב אליי

 

היה תקוע על סטטוס של החבילה נמצאת בבית המכס בתא בהגנה לשם שליחות ללקוח

 

אחרי שבוע שונה הסטטוס לכך שזה נמצא בבית המכס בתא או משהו כזה אחרי יום זה כבר היה אצלי

 

סבלנות תוך שבוע זה אצלך בלי מכס ומעמ ובלי אישורים

קשה באימונים קל בים

פורסם

משמח לשמוע!

זהו בדיוק הסטטוס שרשום לי במעקב המשלוחים בדואר ישראל, מקווה שהמקרה שלנו יסתיים באופן דומה.

לעיניין המלצת הטעמים, אני כמעט ולא מאדה נוזל של DEKAND אלא רק מהחנות MADVAPES מארה"ב.

אומנם טיפה יותר יקר אבל הם פשוט מעולים.

המומלצים מבחינתי הם המלון, candy cane, סוכריית ליקריץ שחור (טעם אניס מעולה, כמו לאדות ערק, תערבבו עם לימון וסגרתם לכם פינה :wink: )

ועוד טעם שניסיתי ואני מאוד אוהב, זה קרמל טבק, והוא טוב יותר מהRY4 הדומה.

והיום בדיוק אני חוגג שבעה חודשים שלמים ללא עישון!

פורסם

היי,

 

מצאתי חבר שמסתבר שיש לו בבית זרוקה EGO T שהוא לא משתמש בה, והסכים למסור לי אותה.

מה שכן, אין לו נוזלים. אשמח לדעת היכן בצפון הארץ ניתן לקנות מילוי של DEKANG במחיר הגיוני?

 

עריכה:

אולי מישהו מהפורום שנמצא באיזור הצפון מוכן למכור לי נוזל כל שהוא שיש לו בבית?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אני מזמין מהאתר הזה ,יש להם אישור של ה FDA

http://www.takeair.co.il/infopage.asp?page=198

 

לא, ולפי הקופסא הם מזמינים מהמוכרת שאני ודימה מזמינים (אותה קופסא, בניגוד לקופסא של F1 של אייני, ואף כתבו על זה "TAKE AIR JOY" שזה מן הסתם לא JOYTECH או כל דבר אחר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מעדכן.

עשיתי הזמנה לפני כשבועיים מאייני, קצת יותר גדולה מהרגיל, סביבות ה120$

וככל הנראה גם אני בפעם הראשונה בחיי נפלתי במכס.

(בדיקת סטטוס במעקב המשלוחים של דואר ישראל, רשום שהחבילה הגיעה ליחידת הדואר מכס כסף בתל אביב לשם מסירתו לנמען. פעם ראשונה שרשום לי דבר כזה ולא נראה לי שזה מבשר טובות)

אז ראשית זהירות עם חבילות גדולות, או שתבקשו שישלחו בחבילות נפרדות אם זה מתאפשר, או שתוציאו הזמנות קטנות.

שנית, יש למישהו מושג אם אפשר לשלוח את החבילה לאייני בחזרה?

או מה עושים במקרה כזה?

מעדכן שוב.

החבילה השתחררה מהמכס והועברה ליחידת הדואר שליד הבית אחרי שבועיים מהרגע שנכנסה.

נדרשתי לשלם 53 שקלים לפי מה שהיה מודבק על החבילה (הפקידה לא ביקשה כסף, אני ראיתי את המדבקה רק בבית, ככה שיצאתי בזול.)

תזהרו להבא עם חבילות גדולות, בקשו שיפצלו לכם, או משהו דומה.

ותודה לasaf41 שהרגיע אותי לאורך הדרך, כבר הייתי בטוח שאני מחזיר לאייני את המשלוח.

פורסם

עדכון שלי :)

בדקתי את המספר מעקב כמה ימים ברצף, ולא היה שום דבר. היום פתאום סטטוס:

דבר הדואר האמור הועבר לחלוקה למושב XXXX בתאריך 04/07/2012.

 

חלוקת הדואר אצלנו במושב נעשת רק בערב, ביקשתי מאימא שלי שתאסוף לי את זה, אני עדין בעבודה בשעות הללו.

אעדכן היום בערב עוד פעם אם הכול תקין, ונעשה השוואה קלה בין נוזל Hangsen (שנקנה בארץ אצל cig.co.il) לבין נוזל DEKANG מאייני.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם כבר הנושא שוב למעלה,

מישהו יכול להסביר איך אפשר לנקות את האטומייזר שמקבלים עם הערכה (EGO W) - אני מדבר על ה CE3 הכחול...

אני רוצה להשתמש בו שוב אבל נראה שהטעם הקודם ממש השתלט שם על כל העסק.. תודה!!

 

ואם מישהו מאיזור המרכז יש את ה CE4/5 והוא מעוניין להחליף אחד תמורת DCT(או למכור..) אני אשמח! אני פשוט רוצה לנסות אותו לפני שאני מזמין...

פורסם

בCE3 אתה יכול להוריד את האטם הלבן ולשטוף עם מים בעדינות.

אפשר גם לעשות dry burning כלומר ההפעלת הסליל על יבש ככה הוא מתנקה,אם תנשוף בחורים למטה תוכל להעביר את כל הטעם והריח ולקבל סליל "חדש".

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אין לאף נוזל בעולם אישור FDA

מי שאומר שיש, מתכוון לרשום ב FDA

יש הבדל ענק

..

 

אני יכול לרשום קקי ב FDA אבל לקבל אישור זה משהו אחר

פורסם
יש לך איזה טכניקה איך להוריד את האטם ? אני מפחד לשבור, והוא לא ממש נשלף בקלות...

 

קח איזה כלי דק וחזק,דחוף בעדינות לחור האמצעי ותתחיל להרים למעלה,תעשה הכל בעדינות בלי להפעיל יותר מידי כוח.

לא אמורה להיות בעיה גדולה להוציא אותו.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...