Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
www.joyeking.co.il

הזמנתי מהם EGO-C מקורית

עם הקוד הנחה של פייסבוק עלה לי סהכ 320שח. הגיע אחרי שבוע וחצי

תענוג של מכשיר

יש להם גם מבחר גדול של טעמים ולא כל כך יקרים (כ 40שח ל 30מל)

 

אגב, אם מישהו רוצה טעם מרלברו 18מג ניקוטין ובאיזור אילת, מוזמן לקפוץ

קניתי חצי ליטר ואני לא מת עליו. מעדיף טעמי פירות..

 

צר לי לבאס, אבל לא קנית מהם שום דבר מקורי :)

 

גם הם, בדיוק כמונו, מזמינים מסין.

 

הם פשוט ביקשו שיכתבו JOYTECH על הקופסא והסיגריה (אפשרי בהזמנה מעל 10 חתיכות), ניתן לכתוב כל דבר, ולשנות את כל הפרטים הקטנים כדי שזה יראה "JOYTECH" אמיתי ;)

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שניר זה ממש לא זיוף.

מעבר לכך, בתחום הזה כמעת ואין זיופים, יש שני חברות עיקריות שנחשבות ל"מקוריות" שזה JOYETECH ו OVALE אבל אין כאן מקורי\זיוף פשוט יש מתחרים.

למי שאוהב אנלוגיות זה כמו לומר שסלולות של GP זה זיוף של אנרג'יזר או דורסל.

 

מעבר לכך מדובר על סינים, הם מעתיקים אחד מהשני ולכן יש מוצרים שJOYETECH המציאה ויש מוצרים כמו ה

eGo-C Upgrade Battery שJOYETECH העתיקו מה"זיופים".

 

אישית אני משתמש בדגם EGO-W שאותו אין לא לJOYETECH ולא לOVALE ובכלל אייני יכולה לומר חופשי שזה "מקורי" והשאר זיוף :)

 

הסט שיש לי כרגע.

40IMG_7346.jpg

אודי A4

דימה.

פורסם

וואו, קראתי את כל הנושא הזה והחלטתי שגם אני אזמין כמה חתיכות מAlibaba, הזמנתי 15 קיטים של eGo-C ועוד כמה שטויות ובקבוקי מילוי, שווי החבילה יצא 555$ (שמתוכם 150$ שולם על משלוח אקספרס של DHL), סיכמתי עם המוכרת בTrade Manager שתרשום על החבילה 275.4$ וכך היה, כל יום אני בודק מה קורה עם זה ואתמול נרשם סטטוס "מתעכב במכס", החלטתי שאתקשר אליהם וענתה לי נציגה של DHL ואמרה שהמשלוח עוד לא הגיע למכס, הוא נמצא אצלהם ואני צריך להצהיר אם יש במשלוח מטענים ואם כן אז עולה לי 350 ש"ח לא כולל אגרות להביא בחור ממכון התקנים שיאשר את זה (כל התהליך הזה לוקח בין שבוע לשבועיים), מה גם שיש עוד כמה דברים שאני צריך להצהיר עליהם במייל מסודר, אחד מהם זה שזה יבוא אישי-מסחרי ולא מסחרי ולאחר מכן אני מחוייב בעמלת שחרור של DHL בעלות של 280 ש"ח לא כולל מע"מ ועלויות מ"ס.

 

בקיצור, עכשיו החבילה מתעכבת שם ואין לי שמץ של מושג מה לעשות.

אפשר לומר שתפרו אותי מכל הכיוונים.

 

אשמח לעצתכם בעניין.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

שלום

גם אני רכשתי את הסט EGO W אחכ החלפתי לסוללה עם מסך LCD

 

ואז רכשתי מיכל טנק וזה מעולה , עכשיו אני מתעניין בסט LAVATUBE

 

מישהו התנסה בזה?

 

ויכול להמליץ על הסט

 

תודה

קשה באימונים קל בים

פורסם

שלום חברים,

 

לקחתי על עצמי פרוייקט - לגמול את סבתא מסיגריות (:lol:)

מעשנת עשרות שנים, כרגע LM לייט ארוך, בערך קופסא ליום-יומיים, הפחתה משמעותית יחסית לפעם. (סבתא, למה ארוך ולא קצר? גם ככה את לא מסיימת את הסיגריה - כי אם היא הייתה קצרה, הייתי מעשנת גם את הפילטר 8))

 

בכל אופן, ראיתי פה סוגים רבים של מכשירים, וכל מיני תתי דגם וחלקים שונים.

 

אפשר לקבל המלצה לסט טוב למתחילה? פחות מעוניין להתעסק בפירוקים והרכבות.

ובנוסף הערכת מחיר לכל הסיפור הזה.

 

תודה :wink:

פורסם

שלום חברים,

לפני כחצי שנה התחלתי גם אני להשתמש (או לנסות להשתמש) בסיגריה האלקטרונית, לא אספר את כל הסיפור , רק אומר שאני מכיר את אייני מVH

רוכש דרכה ודרך HEALTH CABIN , יש ברשותי כמה סיגריות וכמה סוגי נוזלים, מה שכן הסיגריה גורמת לי למן סחרחורת מוזרה וכנראה סוג של כאבי סינוסים, ניסיתי להוריד את מינון הניקוטין, החלפתי את סוג הנוזל לVG בלבד או PG בלבד, החלפתי את סוג הסיגריה ואת סוג האוטומייזר ,אך עדיין לאחר שעה או שעתיים של שימוש חוזרת לי התחושה המוזרה של מעין סחרחורת , מישהו נתקל בתופעה?

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

תתחיל מסט 2 סלולות LCD פלוס 4-5 קרטומייזר CE4 וכמה בקבוקונים של טעם סביבות 150ML להתחלה יהיה לך מצויין.

יעלה לך סביבות 55-60 דולר כולל משלוח מהסינית :)

אודי A4

דימה.

פורסם

Ave - תוכל לעזור לי לגבי מה שרשמתי?

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם
שניר זה ממש לא זיוף.

מעבר לכך, בתחום הזה כמעת ואין זיופים, יש שני חברות עיקריות שנחשבות ל"מקוריות" שזה JOYETECH ו OVALE אבל אין כאן מקורי\זיוף פשוט יש מתחרים.

למי שאוהב אנלוגיות זה כמו לומר שסלולות של GP זה זיוף של אנרג'יזר או דורסל.

 

מעבר לכך מדובר על סינים, הם מעתיקים אחד מהשני ולכן יש מוצרים שJOYETECH המציאה ויש מוצרים כמו ה

eGo-C Upgrade Battery שJOYETECH העתיקו מה"זיופים".

 

אישית אני משתמש בדגם EGO-W שאותו אין לא לJOYETECH ולא לOVALE ובכלל אייני יכולה לומר חופשי שזה "מקורי" והשאר זיוף :)

 

הסט שיש לי כרגע.

 

מה שמוכרים בארץ באתר המדובר הוא מוצר סיני. תרצו או לא.

 

לא אמרתי שזה זיוף, אמרתי שזה מוצר בדיוק כמו שכולנו מזמינים.

 

אתה - דימה, יכול להגיד לגברת החביבה מ ALIBABA בסקייפ, שאתה רוצה עכשיו 20 חתיכות של EGO-C, עם קופסא של JOYTECH, אלון של JOYTECH, ושעל הסיגריה יהיה רשום EGO-C JOYTECH וככה גם תקבל. אף אחד לא ידע שזה "לא JOYTECH".

 

וככה עושים החבר'ה באתר שם. (וכן, אני יודע את זה מידע פנימי .)

 

אז בקיצור מבלי להיכנס לזה , הכל סיני - אז לקנות "מקורי JOYTECH" בארץ , זה בדיוק כמו להזמין מהגברת עיני את ה CE3 :)

פורסם

שניר106

אתה טועה ומטעה, JOYETECH זו חברה רשומה שנמצאת בסין בעיר שנזן זה לא משהו סודי.

לרשום על סיגריה JOYETECH או OVALE אסור בסין, משהו אחר מותר ואתה מוזמן לבדוק את זה.

 

כן יש זיופים אבל האתר הזה ספציפי מוכר מקורי, אתה מוזמן לבדוק ב http://www.joyetech.com/distributors/dis.php שהוא אכן מפיץ מורשה שלהם.

 

Vaizman אין לי במה לעזור לך, אני בדרך כלל לא נתקל במכס.

אודי A4

דימה.

פורסם

wow

 

חייב להתחיל בזה שהתייאשתי איפה שהוא בדף העשירי או ה12 של הדיון.... משו כזה, כמות החומר ללמוד פה מטורפת. אני לא מחפש להפסיק לעשן, אני מחפש להפסיק להסריח. אם היה אפשרי הייתי מסתובב כל היום עם נרגילה איתי בכיף, אבל קצת סיבוך..

יש לי אופציה לרכוש EGO C כנראה ב 350 שקל, מכל הדוכנים הרגילים האלה במקומות שונים, אבל מהמחירים שאני רואה פה.. פאק איט, נחכה קצת אבל במחיר הזה נביא גם ערכה התחלתית, גם חלקים ספייר וגם חומרי מילוי, לא כך?

 

בכל מקרה, מכיון ששמתי לב שאיפה שהוא לקראת סוף הדיון פה פתאום הEGO W מפסיקה להיות מומלצת ועוברים פה למשהו CE4 ועניינים.. ואני בכלל עדין חושב שקרטומייזר זה ההוא מ סאות' פארק :lol: אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי כמו ילד טיפש: הנה זה זה, זה זה, תזמין ככה, תשלם, תתחדש.

מעונין להביא ערכה התחלתית טובה עם מספיק חלקי חילוף/אופציות וכמובן מילויים שונים, זה הכי חשוב. תודה חבר'ה!

 

עריכה:

או לחילופין, אם יש מישהו באיזור הצפון מחברי הפורום הנכבדים, שיש לו כל כך הרבה סטים וחלקים ובקבוקונים ובא לו להרוויח קצת מזומנים, אני אשמח לקפוץ אליו ולרכוש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
תתחיל מסט 2 סלולות LCD פלוס 4-5 קרטומייזר CE4 וכמה בקבוקונים של טעם סביבות 150ML להתחלה יהיה לך מצויין.

יעלה לך סביבות 55-60 דולר כולל משלוח מהסינית :)

 

תודה, תוכל לעזור לי בלינקים? האתר שם לא הכי אינטואיטיבי ואני לא סגור על מה מתחבר למה.. ;-)

×
×
  • תוכן חדש...