Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הציוד החדש הגיע:-D

 

הטעם מצויין,כמות העשן בנתיים לא גדולה,אני מקווה שזה ישתפר עם הזמן בעיקר עם הסוללה החדשה אחרי הטעינה.

אגב הסוללה 2600mah.

 

אגב,מישהו יודע האם המטען 500ma יתאים לסוללה הרגילה שבאה עם מטען 420ma? או שזה יכול להזיק לה?

IMG_20120506_120827.jpg

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

תראה קצת סרטונים ביוטיוב, בקרטומייזר הכפול החור שמעביר את הנוזל ממש קטן, נסה להרחיב אותו קצת ואני מאמין שתראה שיפור בכמות האדים.

בהצלחה.

פורסם

טוב חברים, כרגיל אייני לא מספקת את מה שצריך , שלא לדבר על שקר.

 

אני לא מתכון להתקרב אליה יותר.

 

 

סיפרה לי EGO-W F3 לפי ההזמנה - בפועל קיבלתי EGO-W F1 עם סוללה שונה (אומנם עם LCD, אבל בהחלט לא F3)

 

אפילו על הספרון כתוב F1, חבר שהזמין F3 קיבל קיט שונה + ספרון הסבר על F3 ולא F1.

 

בקיצור ביזיון.

פורסם
עדכון קטן שנוגע גם להודעות האחרונות.

מאיר באמצע השרשור המליץ לא לקחת סיכון בהזמנת נוזל מארה"ב, מכיוון שזה יכול להעצר במכס.

החלטתי לקחת סיכון ולהזמין מהאתר הזה כמה בקבוקונים קטנים של 10 מ"ל שגם אם לא יגיע, הנזק לא יהיה גדול מידי.

אז הזמנתי בטעמי:

1. בננה (top banana)

2. מסטיק (bubble gum)

3. סוכריה על מקל (candy cane)

4. מה שמאיר רצה לנסות ומצא חן בעיני, שוקולד קוקוס ואגוזים

כל בקבוקון עלה קצת יותר מ3$ ומשלוח עלה 4$ כולם ברמות ניקוטין שונות.

 

הזמנתי ב15.3 היום בבוקר עשרה ימים בדיוק אחרי, חיכתה לי החבילה בדואר.

ניסיתי את הבננה עם הסיגריית DX שברשותי, והיה פשוט מטורף! ממש סוכריית גומי בננה בצורת עשן.

אז לא עצרו לי את החבילה במכס, הגיע מהר מאוד יחסית, והרבה יותר זול מהארץ.

אבל אולי היה לי מזל...

בהצלחה!

 

איך משלוח 4$? ניסית לעשות הזמנה ומבקשים קרוב ל40$ משלוח לארבעה בקבוקים של 50ml...

פורסם

5ml לא מספיק לי אפילו ליום... חבל. חייבים למצוא אופציה יותר משתלמת וכמובן שיהיה גם טעים... הפיפי של vaporhwak מתחיל להמאס לי. אבל כנראה שבינתיים זה מה יש.

פורסם

אני דווקא נהנה מחלק מהטעמים של דקנג.

האפרסק ממש אהבתי,התות גם חמוד.

עכשיו אני אבצע הזמנה של טעמים נוספים.

 

 

דבר לא פחות חשוב שלא נאמר בכל השירשור הזה:

לא מעט אנשים שאלו אותי לגבי טיב הנוזלים.

איך ניתן לברר תחת איזה תנאים הנוזלים מיוצרים ואיזה אישורים יש למפעלים האלו?:shock:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
איך משלוח 4$? ניסית לעשות הזמנה ומבקשים קרוב ל40$ משלוח לארבעה בקבוקים של 50ml...

יש שם 4 אופציות תשלום, תבחר בזולה ביותר.

הDEKANG טובים, עד שאתה נופל בבקבוק בטעם שיט, אני נפלתי פעמיים. (הם אמנם בטעמים שונים, אבל בעישון הטעם המגעיל זהה.)

אגב, קיבלתי אתמול את החבילה השלישית שלי מאייני, הזמנתי בין היתר בשביל חבר 2 בקבוקים ללא ניקוטין, ולצערי החצופה לא הביאה לי DEKANG למרות ששילמתי על DEKANG.

כל שאר ההזמנה הייתה בסדר.

פורסם
.... כרגיל אייני לא מספקת את מה שצריך , שלא לדבר על שקר...

 

....קיבלתי אתמול את החבילה השלישית שלי מאייני... ולצערי החצופה לא הביאה לי DEKANG למרות ששילמתי על DEKANG.....

 

כתבתי על זה לא מזמן כשהוזכרה האפשרות של רכישה מאתר alibaba.

אני לא רוצה להישמע גיזען ואין לי שום דבר נגד הסינים אבל נראה לי שניר שאתה לא הפנמת עם מי אתה מתעסק. הסינים ידועים, שלא לומר מפורסמים בכל העולם בחוסר קפדנותם מחד ובשקרנות הגדולה שלהם מאידך.

המלצתי על אייני כמקור להזמנת נוזל דקאנג מקורי אך לצערי הרב, היא שקרנית וחסרת קפדנות כמו אחיה הסינים.

כשאתה קונה מסינים, אתה לצערי לא יכול לצפות לאותה רמת שרות ואמינות כמו בהזמנה מאתרים אירופאיים. אייני היא לא יוצאת מהכלל.

אלמוג, אתה כבר יודע שאתה לא צריך לוותר לה, תתלונן ותרמוז בעדינות שיש חנויות אחרות באינטרנט כמו גם שאתה עלול להמליץ בפורום שלא לרכוש ממנה בכלל. וכמובן תדרוש פיצוי.

 

 

 

5ml לא מספיק לי אפילו ליום... חבל. חייבים למצוא אופציה יותר משתלמת וכמובן שיהיה גם טעים... הפיפי של vaporhwak מתחיל להמאס לי. אבל כנראה שבינתיים זה מה יש.

הרצל, תירגע! :)

אתה מאדה יותר מ5מ"ל ביום? אתה מסוגל להרגיש טעמים? לא צורב לך בלשון? היא לא מרגישה נפוחה?

אולי כמות הניקוטין בנוזל שהזמנת לא מספקת?

תשתדל להפחית, הלשון שלנו לא בנויה לספוג מטחי אדים חמים בכמות וקצב כאלה. ואל תשכח לשתות הרבה. הPG סופח נוזלים ומייבש.

 

איך ניתן לברר תחת איזה תנאים הנוזלים מיוצרים ואיזה אישורים יש למפעלים האלו?:shock:

אהה.. עושים חיפוש בגוגל ומוצאים דברים כמו הסרטון הבא שצולם במפעלי דקאנג. תעשה חיפוש ותמצא גם אישורים

OWR65NTH9B4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אלמוג, אתה כבר יודע שאתה לא צריך לוותר לה, תתלונן ותרמוז בעדינות שיש חנויות אחרות באינטרנט כמו גם שאתה עלול להמליץ בפורום שלא לרכוש ממנה בכלל. וכמובן תדרוש פיצוי.

בוודאי.

אני לחלוטין יודע עם מי יש לי עסק, ולא בא בטענות לאף אחד. סתם רק עוד קצת בילבולי מוח והסברים בסקייפ.

אני בדיוק בדרך ללבוש את חליפת האיומים 8)

פורסם

אם נקח בחשבון שהתכולה היא 1.8ml אז נראה לי שאני מאדה קרוב ל 6ml+, לא ממש מפריע לי, אני שותה והלשון בסדר, זה ה 18mg שלקחתי ממך, זה ממש חזק לי, אז ככה שלא נראה לי שזאת הבעיה, אני פשוט מבסוט :) הסיגריה לא יוצאת לי מהיד ורק נמאס לי לעשות הזמנות בשביל כל אחד שרואה ומתלהב :)

פורסם
אני פשוט מבסוט :) הסיגריה לא יוצאת לי מהיד ורק נמאס לי לעשות הזמנות בשביל כל אחד שרואה ומתלהב :)

 

חבל שאיכות המוצרים האלו ירודה,אבל המחיר בהתאם.

אם הייתי מתחיל לעשות הזמנות לכל אחד שרוצה ומתלהב,הייתי פותח כבר עסק,לפחות לטווח הקרוב.

 

 

אהה.. עושים חיפוש בגוגל ומוצאים דברים כמו הסרטון הבא שצולם במפעלי דקאנג. תעשה חיפוש ותמצא גם אישורים

 

הסירטון ניראה טוב,במיוחד הכניסה לאולם היצור ניראת אפילו מוקדפדת יותר מאשר בחברות תרופות.

אני אחפש אישורים וגם מה בדיוק יש בנוזלים האלו.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...