Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטעמים הם: קאמל, 555 (קראתי שהוא טוב) מנטה, מיקס פירות, קפה, ומסטיק.

בשבילי רק המסטיק והמיקס פירות, כל השאר מוזמנים לחברים. אנסה לטעום ולספר.

Ave

כמו שחששתי, לא קיבלתי פקק למיכל. ויותר מזה, הסוללה תחליפית שקיבלתי? גם היא לא עובדת, אותם סממנים כמו הסוללה הקודמת.

אחכה למחר בשביל להרוג אותה דרך הסקייפ:evil:

אם למישהו מהחברים יש פקק, אפילו משומש, אשמח לרכוש אותו.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הזמנתי 25 טנקים, לא יהיה לי בעייה למכור לך איזה 10 מתי שיגיעה.

אבל תבדוק שוב לגבי הפקקים, הם לא מגיעים בנפרד מהטנק, אני בטוח ב100% שאתה מתבלבל במשהו.

אודי A4

דימה.

פורסם

אוף, זה כבר ממש מתסכל. מרגיז לקרוא שקיבלת את זה ללא מכסה ושגם הסוללה המוחלפת לא תקינה.

חבל שהם לא טרחו לבדוק אותה שם לפני ששלחו.

צריך המון סבלנות לתקשר עם הסינים האלה, להסביר את עצמך 30 פעם ולעשות דאבל וטריפל צ'ק לכל דבר.

למיכל צריך להיות פקק כמו בתמונה המצ"ב.

בכל אופן, אתה מוזמן לקפוץ לקבל פקק מתנה אם אין לך סבלנות לחכות עד שישלחו לך פקק במקום.

silicone-tank-caps-for-joye-ego-t-ego-c-5-pack.jpg

פורסם

בדיוק מה שחשבתי. כבר שלחתי לה עוד סרטון של הסוללה החדשה, נחכה למחר שהם יתחילו לעבוד.

בכל אופן, רב תודות על ההזמנה, במידה ולא אמצא משהו קרוב יותר, אולי גם אשתמש בה.

פורסם

בהחלט חסר פקק :(

גם לי יש איזה בעייה באחת הסוללות, איך שאני סוגר אותה עד הסוף היא לא עובדת, אבל אם אני פותח טיפה את ההברגה זה עובד, מעצבן.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש לי בעיה דומה אבל בטנק מסויים, כשאני סוגר אותו עד הסוף הנורה הכחולה דולקת כ5 שניות רצוף ללא מתח.

כשאני משחרר קצת מהלחץ, הסוללה עובדת רגיל.

אבל שוב, הבעיה היא בטנק, לא בסוללה. תנסה להחליף טנק אל אותה סוללה ותראה אם הבעיה נמשכת.

פורסם

בדגם הC אין קשר בין הטנק לסוללה :) אבל כן יש חלק מעבר בין הסוללה לגוף החימום שאותו כבר ניסיתי להחליף, חוץ מזה על 3 סוללות נוספות שיש לי הסט הזה עובד.

אודי A4

דימה.

פורסם

2 קיטים שהוזמנו מהגברת עיני הגיעו ללא הפיה. מאוד מאוד מאכזב. אני מחכה לתגובתה בנושא.

 

חבר שהזמין מארה"ב (למרות שעד כמה שזה הזוי - אצלו על הקופסא כתוב MADE IN CHAINA ואצלי לא) קיבל קיט מושלם עם 2 פיות וכל מה שצריך.

 

מאוד מאכזב.

פורסם

מה נסגר עם הסינית הזאת? בזמן האחרון יותר מידי תלונות עליה!

למרות שאני קיבלתי קיט לחבר שבוע שעבר ומבדיקה שלי אתמול הוא היה שלם,רק נשאר לי לשאול את החבר האם הסוללות בסדר ועובדות...

 

מהתרשמות שלי האמרקאים הרבה יותר פדנטים ושרות הלוקוחות הרבה יותר רציני,למרות המחיר היותר יקר אולי עדיף להזמין רק מהם!

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני מופתע ויותר מכך מצטער לשמוע על הבעיות והחוסרים. אני אישית לא נתקלתי לשמחתי בבעיות כאלה עם אף חנות עד עתה {למרות שמאוד חששתי.. בכ"ז סינים, אתם יודעים}. כל מה שהזמנתי הגיע כפי שהוזמן וגם עבד כמו שצריך. גם מאייני וגם מהאחרים.

 

אני מציע שכל מי שקיבל מוצר לא תקין או שחסרים לו דברים בהזמנה שיפנה אל המוכר/חנות, יתלונן וידרוש השלמה/החלפה.

לכל אחת מהחנויות שציינתי כאן בתחילת השרשור יש שרות לקוחות. באתר VH שדרכו ניתן לרכוש אצל אייני ושאר המוכרים ניתן לפנות גם אל הנהלת האתר ולהתלונן אם לא מצליחים להגיע לפתרון עם המוכר.

בנוסף, יש את פייפאל. ולכן המלצתי בתחילת השרשור להשתמש בפייפאל לתשלום. תמיד אפשר לפתוח דיספיוט גם בפייפאל.

 

מהתרשמות שלי האמרקאים הרבה יותר פדנטים ושרות הלוקוחות הרבה יותר רציני,למרות המחיר היותר יקר אולי עדיף להזמין רק מהם!

 

חבר שהזמין מארה"ב (למרות שעד כמה שזה הזוי - אצלו על הקופסא כתוב MADE IN CHAINA ואצלי לא)

 

נכון להיום, כל קיט סיגריה אלקטרונית שיזמין כל אחד בעולם מכל מקום בעולם, יקבל לידיו קיט שמיוצר בסין!!!

לא רק שהקיט יהיה סיני, 99.9% שמקורו של הקיט יהיה מאזור shenzhen שבדרום סין, חבל ארץ המאוכלס בכ10 מיליון סינים ובחבל הארץ הזה לבדו, יש מאות אם לא אלפי מפעלים לייצור... סיגריות אלקטרוניות.

 

חלק יהיו איכותיים יותר, חלק יהיו איכותיים פחות, אבל לא אלה ולא אלה יהיו חפים ממוצרים תקולים.

חברים, לא אני המצאתי את המונח DOA ואתם לא הראשונים שמקבלים קיטים עם חוזרים או רכיבים פגומים. זה לצערי חלק מהרכישה מהסינים.

 

בדיוק מהסיבה הזו המלצתי לרכוש רק נוזלים מקוריים של דקאנג או הנגסן מהסינים ולא כאלה שהם מערבבים בעצמם. כי אף אחד לא יכול לערוב לטיב, האיכות כמו גם התכולה האמיתית של הרכיבים.

 

תמשיכו לעדכן, ואל תוותרו.

פורסם

מחפשים vv battery או Variable voltage battery. לא חסר מקומות לרכוש כאלה.

לתשומת ליבך, סוללות VV הן ארוכות יותר. סוללת VV של 650mah היא באורך של סוללת 1100mah רגילה

פורסם

חייב VV אם אני רוצה בסך הכול אינדיקטור? אייני הציעה לי סוללה אם LCD אבל זה לא זול :(

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...