Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

PsyRax

אם היתה מזמין גם קלירומייזר 6ML כמו של מאיר אז יכולתה גם לטעון לשימוש עצמי :)

attachment.php?attachmentid=277697&d=1331297803

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחחח תאמת שכן הזמנתי כבר!

יום ראשון אני הולך לאסוף אותו מהדואר,הזמנתי עם סוללה 2600mah!

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אז עברתה לMOD :) תספר חוויות , אני עדיין חושש ממודים למיניהם ומעדיף להשאר אם דגמי הEGO בעלי הסלולות הסגורות.

אודי A4

דימה.

פורסם

אולי יצאתי טמבל אבל מה זאת אומרת mod? מה ההבדל?:oops:

הסוללה היא רגילה רק שהיא עם קיבולת גדולה ומתאימה לקרטומייזר הזה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

MOD זה שינוי של המבנה של הסיגריה עצמה, בדרך כלל מדובר על BOX MOD קנוי או על מודים שאנשים בונים לבד.

במקרה של סלולה אז במודים בדרך כלל זה מתאים לכול התקנים כולל EGO.

תוכל לראות גלרייה שלמה של מודים כאן.

אודי A4

דימה.

פורסם

וואוו דברים ממש הזויים אנשים עושים שם.

הקרטומייזר הזה הוא גם בעל סליל כפול,אני אתן חוות דעת מהשימוש ביום ראשון.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

על המודים דיברנו כבר בדפים הראשונים של השרשור, עם אותו קישור בדיוק, דברים מדליקים לגמרי יש שם :wink:

אם תוכלו תנו חוות דעת אחרי ההזמנה מהאתר הזה, נמאס לי כבר מאייני ושות', אם האתר טוב יותר אזמין משם.

אגב, יש פה עוד חברים שנוזלים מסויימים של DEKANG עושים להם בחילה?

יש שם כמה טעמים שאישית, וללא ספק בכלל, אני מעדיף לאדות סבון כלים מאשר את הגועל נפש הזה.

לעומת האתר האמריקאי שאומנם יקר הרבה יותר, אבל הטעמים שם כמעט ולא מאכזבים.

פורסם

אלמוג קרעת אותי מצחוק, אני הולך לישון מחוייך :) לאדות סבון כלים זה סטארטאפ רציני, מחר על הבוקר אני אבדוק את זה עם פיירי תפוחים חחח

פורסם

אני שם לב שאני לא היחיד שנמאס לו מאייני :) באמת שהגיע הזמן לעשות עליה חרם צרכני.

אודי A4

דימה.

פורסם

הבעיה לא רק באייני,אלה בכל האתר הזה,כל פריט שם נמכר בעשרות יחידות וזה לא מתאים לצרכן הפרטי.

חוץ מנוזלים אני לא מתכוון לקנות מאייני יותר שום דבר,עדיין אצלה הנוזלים מאוד זולים,אולי גם קיט אפשר לקנות למרות שאולי צריך לחפש מקום טוב יותר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

טוב חברים שבוע טוב,

בשישבת שוחחתי קצת עם AVE שהכיר לי אתרים מאוד מעניינים ושיטות מסחר עתיקות חחח, ניצלתי קצת את יכולותיי בתחום ושלחתי כמה מיילים מפתים לכמה סוחרים סינים. העלות של כל החלקים\ קיטים היא זולה בעשרות אחוזים, לפחות ביחס למה שאני מכיר. הבעיה שהם שולחים ישירות שזה משהו כמו 45$ [DHL וכו,] וגם לוקחים עוד 7$ עמלת פייפאל שזה גם חדש לי, אבל- אם עושים הזמנה רצינית זה משתלם, אני לפחות הצלחתי להשיג מחיר ראשוני לקיט F1 שאייני מוכרת ב 34$ בלי הרבה ויכוחים ב 15$!! אחרי שחפרתי עוד קצת, הצלחתי כבר לשכנע סיני חביב למכור לי ב 11$. אז אני עדיין מגשש פה ושם.אבל זאת התחלה יפה. ככה שאפשר להתחיל לתת בראש לאייני. אם לא יצליח במקום אחר, לפחות אפשר לנסות להוריד אותה במחיר.

 

בכל אופן, אם יש קבוצה שמתארגנת לרכישה, הרי כל אחד שרוצה להפסיק ומראה את זה לחברים\ משפחה- כולם מתעניינים ורצים לנסות גם. אני לפחות כבר הזמנתי 4 קיטים בשביל חברים אצל אייני וחבל שלא ידעתי את כל זה קודם, אז אפשר לגבש כמות ולעשות קניה מרוכזת. אם מתחשמק לכם. סתם רעיון.

 

שיהיה אחלה שבוע אנשים.

הרצל

פורסם

אם מתארגנת קבוצת רכישה לF3 אני בפנים! עם 2 קיטים!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

נשמע מאוד מעניין,באיזה אתרים מדובר?

אם נעשה קנייה קבוצתית,איך יתבצע החלוקה בארץ?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני מודה ומתוודה, גם לי אין סימפטיה לאייני. אילולא היא היתה מוכרת נוזל מקורי של דקאנג, לא הייתי ממליץ על רכישה ממנה כלל וכלל. בדיעבד, כשאני עובר על הדפים האחרונים ורואה את כמות התקלות והחוסרים של אלה שקנו את הקיט הזול שהיה במבצע. אני חושש שהקיט הזה כנראה זול כי היה מאיכות ירודה יותר מהאחרים.

 

המלצתי על אייני בזמנו בגלל הנוזלים עבור אלה שירכשו מאתר VH, באותם פוסטים הוספתי הפניות גם לאתרים אחרים שמציעים נוזלים מקוריים/איכותיים כמו גם ציוד שהוא כמובן סיני גם כן.

אין לי כל קשר לאף אחד מהאתרים אליהם קישרתי, אל כולם הגעתי מקריאה בפורום האמריקאי כשחיפשתי מקורות שישלחו לישראל במחירים סבירים.

 

עם זאת, אני מכיר את אתר alibaba וגם את aliexpress ועוד אתרים מסוגם. אני יודע שהמחירים שם הרבה יותר נמוכים מאשר באתרים האחרים. ולמרות זאת, מעולם לא שקלתי לרכוש באמצעות האתרים האלה ולו את הפריט הקטן ביותר.

אם תשאלו למה, אני אפנה אותכם לגוגל לחפש את שמות האתרים בצירוף מילים כגון scam, cheated, crooks, stole, thief וכיו"ב.

למה? כי לצערי הרב, לצד המוכרים הלגיטימיים באתרים האלה. יש המון רמאים ונוכלים. הסיכוי להיפגע הוא גבוה יותר מאשר באתרים אחרים. ואני מעדיף לשלם מעט יותר אבל לקנות ממקום שרבים לפני ניסו והם ממליצים עליו באופן אישי מאשר ליפול קורבן לנוכל.

 

אני לא יודע כמה נסיון יש לכל אחד ואחד מכם ברכישות מסינים {ולא, אני לא מתכוון לרכישות מ DX} וחשוב מאוד שתדעו ותבינו.

כשזה מגיע למסחר ועסקים, הסינים זוכים למקום של כבוד בין המקומות הראשונים של השקרנים הגדולים ביותר בעולם.

לא, אני לא גזען. אין לי שום דבר אישי נגד הסינים כעם. אבל כשהתחלתי להתעסק עם רכישות מסין ונתקלתי בהתנהלויות שנראו לי מוזרות ודיווחים מלקוחות אחרים אשר מנסיונם השכלתי ללמוד. למדתי שהסינים יבטיחו הרים וגבעות ויגידו "כן" על הכל בשביל לסגור עיסקה. ואח"כ.. לך תחפש מי יפתור לך בעיות. גם איביי מלא בסיפורי זוועה מסוג זה שלא תמיד נפתרים לשביעות רצונו של הלקוח ולא תמיד הצדק יוצא לאור.

 

תבדקו טוב טוב ממי אתם קונים כשמדובר במוכר סיני. בין אם זה באיביי ובין אם זה באליבאבא או כל אתר אחר.

אם אתם עושים רכישה מרוכזת, קחו בחשבון שאם החבילה תיעצר במכס {בשל גודלה} תצטרכו לשלם תוספת למחיר ו/או תסתכנו בכך שהמכס לא יאפשר כלל להכניס אותה לארץ.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

פורסם

טוב שהזהרת אותנו מאיר, גם פה חידשת לי...

למרות שגם לאייני החביבה שלנו יש חנות באליבאבא וגם שם, למרבה הפלא או שלא, היא מוכרת את אותו קיט ב 22$, אז כנראה שיש צדק בדבריך והם כולם שקרנים חחח...

 

בכל אופן אני לא מתכוון להזמין 100 חתיכות במכה, אני מתקדם עקב בצד אגודל וגם אם אפול- אני מקווה שהנפילה תהיה רכה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...