Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Ego-W /F3 הגרסה המשופרת של F1 שכולם הזמינו כאן :)

מאיר דיבר על לפני איזה 5-6 עמודים.

אודי A4

דימה.

פורסם

כן, כנראה פיספסתי את זה, היא נראית כמו EGO-C משודרגת קצת במיכל יותר גדול, לא יודע איך זה עובד על הדליפות.

בכל אופן, הטנק/מיכל החדש דלף בצורה בלתי נסבלת, אז חזרתי לטנק/מיכל הישן, השרתי אותו בתוך כוס מים כל הלילה, ואחרי יבוש טוב עשיתי ניקוי לסלילים כמו שהומלץ פה.

התוצאה סבירה, קצת טעם שרוף ומגעיל שאני מאוד מקווה שיעבור.

פורסם

מצטער לשמוע על המיכלים שדולפים, לשמחתי לי זה טרם קרה שנתקלתי במיכל דולף. אני מציע שתתלונן אצל הסינית ותבקש לצרף פיצוי להזמנה הבאה שלך.

 

השרתי אותו בתוך כוס מים כל הלילה, ואחרי יבוש טוב עשיתי ניקוי לסלילים כמו שהומלץ פה.

התוצאה סבירה, קצת טעם שרוף ומגעיל שאני מאוד מקווה שיעבור.

 

השריה לא מתאימה לניקוי המיכל של ה W. במקרה דנן צריך לשטוף את המיכל.

ניתן לעשות זאת באמצעות מזרק או באמצעות בקבוק המילוי עם המחט למשל.

ממלאים מים חמימים בבקבוק המילוי, וממלאים איתו את המיכל {בעדינות, לא בכח} מספר פעמים.

כך מזרימים למעשה מים נקיים דרך המיכל ושוטפים אותו.

אחרי מספר שטיפות מלאות כאלה, ממשיכים עם הפעולה אבל בלי מים. רק לדחוף אויר אל המיכל תוך שהוא מוטה בזוויות שונות ואף מוחזק הפוך.

 

אחרי שדוחפים את כל המים החוצה, מניחים לו להתייבש. אחרי הייבוש, עושים את ה דריי-ברן והכל בא על מקומו בשלום. לא אמור להיות טעם שרוף בכלל.

 

בגלל שהמיכל די סגור, לוקח לו די הרבה זמן להתייבש לחלוטין {מס. ימים}

אם אי אפשר לחכות, אפשר לאלץ dry burn - פשוט מפעילים ומפעילים בהפסקות של כמה שניות עד שמייבשים את אזור גוף החימום ואז יהיה ניתן להלהיט אותו.

אם הפתיל לא יבש לחלוטין, אז במילוי הראשון אחרי הניקוי יהיה טעם חלש יותר ולעיתים מוזר אבל אחרי "תדלוק" נוסף זה יעבור

אם

פורסם

אני רוצה לעדכן בענין הניקוי.

 

לקחתי מברג שענים והרמתי בעדינות את המכסה הלבן אשר מעל גוף החימום. הכנסתי את המברג בעדינות ודחפתי את הכיסוי הלבן כלפי מעלה בעדינות בנקודות שונות עד שהוא התרומם ויצא לחלוטין.

כך הרבה יותר קל ונוח לנקות את המיכל והוא גם יתייבש הרבה יותר מהר לאחר הניקוי והשטיפה כך שיהיה יותר מהר וקל לבצע את הדריי-ברן. לאחר מכן, פשוט ממקמים את המכסה הלבן באותו אופן שהיה לפני ההוצאה ודוחפים בעדינות כלפי מטה מסביב.

פורסם

את האמת אני עכשיו ניקיתי מיכל אחד בצורה מהירה,מים נייר ואוויר.

יצא מאוד מהר וטוב לדעתי.

מה הסיבה שצריך לתת לו מספר ימים להתייבש?

עשיתי את זה כי הטעם RY4 שהגיע היום גרם לי לבחילה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
...בדיוק ראיתי סרטון ביוטיוב איך אפשר לפתוח את המיכל ואפילו להחליף סליל.

אז הנה הוא למי שמעוניין.

 

בפעם האחרונה שבדקתי, לא הייתי בתיה עוזיאל :-)

בכדי להיות בטוח שלא בלבלנו אף אחד, מה שאני פירקתי זה רק את החלק העליון הלבן {ראו תמונה}, לא את כל המיכל.

מי שעושה כפי שמופיע בסרטון, שלא יופתע אם יגלה סדקים ודליפות לאחר מכן.

 

כמו שניתן לראות בתמונה, גוף/סליל החימום (אטומייזר) שחור ומצופה טינופת.

אחרי דריי-ברן, הוא יהפוך ללבן אפרפר ויהיה קצת יותר ברור שמדובר בסליל :wink:

2012-04-19 14.33.10.jpg

פורסם

אני אישית לחלוטין הבנתי אותך, וזה הדבר היחיד שהתכוונתי לפרק.

PsyRax

לא אהבת את הRY4? מה איתך מאיר אהבת?

לומר את האמת, אחרי שנסיתי עוד טעמים הבנתי שהוא רק חביב, במיוחד לאוהבי הטעם הטבקי,

הטעמים הטובים ביותר מבחינתי זה המלון וסוכריית המנטה שהמלצתי קודם, שניהם מהאתר האמריקאי.

חבל מאוד שהוא כזה יקר.

לטעמי הטעמים של DEKANG רק נחמדים.

פורסם

אני גם פירקתי את הכיסוי הכחול.

אין לי דליפות או בעיות מיוחדות או לפחות יותר ממה שהיה קודם.

ולהגיד שלא אהבתי את הטעם RY4 זאת מילה עדינה,משום מה הוא ממש דוחה אותי.

פעם הבאה אני אזמין לי סוכריות מנטה ומלון.

אגב ממה שהספקתי לטעום מהיום הקפה והתות חמודים מאוד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אתמול אספתי את ההזמנה האחרונה שעשיתי אצל אייני אחר שהיא חיכתה כמה ימים בדואר כי לא יצא לי להגיע לאסוף. הזמנתי 2 בקבוקי RY4 ושני בקבוקי DK-TAB. קיבלתי גם דוגמיות הנגסן קטנטנות Bubble gum + Cream

 

היום ניסיתי את ה DK-TAB, טעם מאוד מעניין, הוא מאוד מזכיר לי טעם אחר רק שאני לא מצליח להבין בדיוק איזה. בסה"כ הוא די מצא חן בעיניי.

את ה RY4 טרם ניסיתי, ודאי אנסה אותו בימים הקרובים ואח"כ אעדכן.

 

אלמוג, אני רואה שנכנסת חזק לעניין הנוזלים והטעמים.

אכן, הנוזלים האמריקאיים נחשבים לטובים יותר כמו גם טעימים יותר. לצערי הם יקרים יותר ואני חושש שהזמנות בכמות גדולה {300-500 מ"ל ומעלה} עדיין עלולות להיעצר במכס.

אתה {ושאר החברים} מוזמנים להתנסות גם עם נוזלים של Hangsen, אולי תמצאו אותם מוצלחים יותר לטעמכם.

 

רוצה להתעמק בנושא? תוכל ללמוד להכין נוזלים בעצמך, יש רבים שעושים זאת.

בינתיים, חפש קצת מידע על steeping באתר האמריקאי. אני חושב שזה יעניין אותך.

אני באופן אישי לא מתעניין בזה, מסתפק בטעמים כמות שהם בשלב זה :)

פורסם

שלום לכולם, בשעה טובה קיבלתי את החבילה השניה.

בתוכה היה 6 טעמים שונים של DEKANG, שתי יחידות של טנק/מיכל לEGO-W שנקראות גם CE3,

קיבלתי סוללה חדשה לאגו שלי, הקודמת לא הייתה תקינה.

עוד ערכת EGO-W במארז קשיח לחבר.

ואחרון חביב עוד סיגריה אחת של EGO-C בצבע כסף יפיפה, והוספתי עוד מטען שיהיה.

 

ולשאלה, בכל הסרטונים של הC רואים שאת הטנק סוגר מכסה/פקק קטן עם חור שאליו נכנס החוד של האטומייזר.

אצלי אין שום מכסה כזה, נראה שאם אמלא את המיכל תהיה לי חגיגת נוזלים על הרצפה.

האם אתם קיבלתם מכסה? או ששוב נדפקתי על ידי הסינית החביבה?

פורסם

איזה טעמים רכשת?

תוכל לרשום התרשמות מכל אחד מהם?

אני קיבלתי ביום חמישי ממנה:

קפה-טעם חביב דומה מאוד לקרמל.

תות-חביב אבל תות סנטטי כזה.

מיץ אפרסק-ממש חמוד טעם שלא נגמר מרגישים בכל נשיפה.

דוגמית של כאמל-אהבתי מאוד את הטעם טבקי ועדין.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

בדגם הC יש פקק כמו שאמרתה מגומי או מפלסטיק, איך שזה מגיעה אין חור, החור נוצר בפעם הראשונה שאתה מכניס את הטנק.

בערכה אתה אמור לקבל 5 טנקים שעליהם כבר יש את הפקק מורכב, פותחים אותו ואז ממלים וסוגרים חזרה.

 

כולל המנגנון הזה בדגם הC נוזל ולא יעזור כלום, בדרך כלל זה לא מפריע אבל אם לא תנקה את האזור פעם ב 3-5 מילויים אתה תגלה מהר מעוד שיש שם תעלה בצד שמובילה ישירות לפייה :(

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...