Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיר תודה רבה על ההסברים -

 

חשוב לי לציין שאני לא "ממהר" לשום מקום - אלא רק שואל ומתעניין ומנסה ללמוד ולהבין.

 

אני שואל ולא "אומר"

 

כל העניין הוא שקראתי בהרבה מאוד מקומות, שקרטומייזר עם סליל כפול נותן יותר אדים - זה הכל. ואמרתי שאם ככה וזה לא עובר את ה 20 דולר אז למה לא להביא ..

 

רציתי שקוף כי ככה אדע שיש \ אין נוזל.

 

בכל מקרה, עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי ה OHM - לדוגמא ב MADVAPES מוכרים "קיט" עם סוללה 900 MAH של אגו + קרטומייזר של 1.6 OHM מצד שני אם תלך לרכוש רק סוללה - רשום שלא להשתמש עם קרטומייזר של 2.0 OHM ומטה !

 

אז אני מאוד מבולבל..

 

מאיר האם יש לך קרטומייזר שקוף עם DUAL COIL ? אשמח לרכוש אם כן.

 

בכל מקרה אשמח אם מישהו מכיר אתר שנמצא בארה"ב (מלבד MADVAPES ששם לא מצאתי) ששולח לכאן.

 

תודה רבה :)

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז החלטתי להשתדרג טיפה ולהתנסות בציוד חדש.

הרגע הזמנתי את השילוב הזה:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1118&products_id=7939

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1082_1124&products_id=7901

 

את המיכל הענק אני צריך בעיקר כי הוא מכיל 6 מ"ל נוזל וזה יכול מאוד לעזור לי כאשר אני יוצא לבלות,עם המון אלכוהול עולה הרצון לעשן,לכן 2 מ"ל סביר להניח שלא יספיק לי,לקחת איתי בקבוקון נוזל למילוי לא בא בחשבון כי אין לי איפה לאכסן אותו.

את הסוללה הענקית קניתי סתם שאני אהיה בראש שקט כאשר לא בא לי להסחב עם עוד סוללה עלי וגם הסליל הכפול ידאג לבזבז לי המון סוללה.

כמובן שקניתי גם מטען שונה לסוללה הזאת.

 

שניר שם לב ללינק הבא:

http://www.madvapes.com/Recommended-Resistances_b_57.html

 

יש הבדל בין סוללת ego לסוללות 501.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
......כל העניין הוא שקראתי בהרבה מאוד מקומות, שקרטומייזר עם סליל כפול נותן יותר אדים...

 

בכל מקרה, עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי ה OHM - לדוגמא ב MADVAPES מוכרים "קיט" עם סוללה 900 MAH של אגו + קרטומייזר של 1.6 OHM מצד שני אם תלך לרכוש רק סוללה - רשום שלא להשתמש עם קרטומייזר של 2.0 OHM ומטה !

 

אז אני מאוד מבולבל..

אתה מדבר על ציוד עם סליל כפול התנגדות של סליל אחד היא 3.2 אום. בגלל שהסלילים מחוברים במקביל, ההתנגדות המשוקללת שלהם היא מחצית - 1.6 אום.

עם סוללת ego מומלץ להשתמש להפעיל ציוד בעל התנגדות מינימלית של 1.5 אום. עדיף שתהיה באזור ה 2 אום. מידע נוסף תוכל למצוא כאן - בעיקרון גוף חימום של 1.6 מתאים לשימוש אך מקצר את משך השימוש בסוללה שכן מדובר בשני סלילים ולא אחד.

הסוללות בהן משתמשים לאידוי הן סוללות מאוד חזקות, הפעלה של גופי חימום בעלי התנגדות נמוכה מדי עשויה לגרום גם להישרפות גופי החימום ולפגום במגעים. לכן לא מומלץ להשתמש בגופי חימום בעלי התנגדות נמוכה עם הסוללות הגדולות יותר. זה עשוי לדרוך את מעגל ההגנה בפני קצר חשמלי.

 

 

 

מאיר האם יש לך קרטומייזר שקוף עם DUAL COIL ? אשמח לרכוש אם כן.

 

יש לי כזה (צילמתי אותו כאן) שהוא חדש למעט זה שהשתמשתי בו מעט. הזמנתי אותו להתנסות אבל הוא חזק לי מדי. השתמשתי בו בערך שעתיים (לא ברציפות). אם אתה רוצה, הוא שלך בחצי מחיר (23 ש"ח). שטיפה קלה של הפיה הנשלפת ותוכל להשתמש בו.

פורסם

אם הבנתי נכון - DUAL COIL שרשום 1.6 OHM אני יכול לרכוש מכיון שזה בעצם 3.2 ?

 

(כמו בלינק שהבאת - http://www.madvapes.com/Dual-Coil-510-Chrome-Tank-Cartomizer_p_3445.html )

 

אז זה פותח לי הרבה יותר אפשרויות :)

 

בנוסף - האם יש אתר ששולח מארה"ב שאוכל להזמין כל מיני חלקים ? (שוב מלבד MADVAPES) אין לי בעיה לשלם מעט יותר בשביל לא לחכות חודש עד שזה מגיע מסין

פורסם

עידכון קטן:

קיבלתי אתמול את הטעמים בהאתר האמרקאי,הספקתי לטעום את כולם ויש לי כמה רשמים:

 

Hawaiin Delight-טעם פרות טרופי נחמד מאוד,מזכיר את המיץ פירות טרופים של פרימור בקרטון.

 

Kona Cream-גלידת מוקה או משהו בסיגנון,הטעם בעיקרון טוב אבל יש לו חיסרון,הוא טיפה מר,אם במקום מר היה מתוק היה יכול להיות ממש מצויין,מזכיר גם קצת את המשקה "קפה קר" של יוטבתה,רק בלי סוכר:x

 

Waffle-טעם פרווה כזה,אומנם נחמד אבל לא היית לי התלהבות גדולה ממנו.

 

Coconut Chocolate Almond Bar-פשוט וואוו,הטעם הכי טוב בחבורה,בוודאות אהיה חייב לקנות אותו שוב והפעם בכמות רצינית יותר! יש בו גם אלמנט של קוקוס כזה למרות שהוא אמור להיות שוקולד אגוזים. ממליץ מאוד!

 

Root Beer-הטעם שהמון המליצו עליו ואלמוג רצה לדעת איך הוא.

אז ככה לדעתי פשוט גועל נפש! ברצינות,יש פשוט טעמים שאסור לחקות אותם כי הם שייכים רק למוצר המקורי ועדיף שישאר שם כמו קולה לדוגמה.

יש לו אומנם ניחוח של בירה רק הבעיה שזאת בירה שעמדה בבקבוק פתוח [בלי גזים:lol:] במשך שבוע בשמש קופחת!

אולי מישהו יהנה ממנו אני ממש לא,אני אנסה לערבב אותו עם טעם אחר ניראה מה יצא.

 

תמונה של החבורה:

2012-04-12_08-34-00_HDR.jpg

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אני חושב שהפשוטים אבל הסבירים בDX הם אלה ב10 דולר.

http://s.dealextreme.com/search/electronic%20cigarette.html?page=3

 

אני אזמין כבר את אלה ב40 דולר וניראה מה יהיה ניתן לשפר או להתקדם מהאתר ש platinum הביא פה.

 

קניתי את הקיט הזה, קיבלתי אותו שלשום.

האמת? אני לא ממש מרוצה...:-(

מגניב, הקטע של הלד הדולק כששואפים, הרעש של האוויר שמזכיר סיגרייה, אבל זהו. פה זה נהיה "בלתי מספיק".

לא עוזר לי לקצץ- יושב ומשתמש, וכל הדרך רוצה סיגרייה...

כבד קצת ביד

לא נוח במיוחד לשימוש

אין טעם ואין ריח.

לא נראה לי שזה יעזור לי במיוחד. ניסיתי. אולי אחרי שאחליט להפסיק לחלוטין, תכולת הניקוטין (אם יש- לא הרגשתי שיש) שם תעזור לי להישאר רגוע, אני נכנס להיפר כשאני לא מעשן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הדף המקושר מציג הרבה קיטים, איזה מהם קנית בדיוק?

לעיתים, הפוליאסטר במחסניות לא ממש ספוג בנוזל ולא תמיד כשהסינים מצהירים שיש ניקוטין אז באמת יש :(

את הניקוטין מרגישים בגרון, כששואפים את האדים לריאות. ממש כמו עם סיגריה. אם אתה לא מרגיש כלום, כנראה שאין ניקוטין או יש מעט מדי.

סגירה עם האצבע של אחד מפתחי יניקת האוויר גם עשויה לסייע.

 

האם הזמנת גם בקבוקון קטן למילוי כפי שהמלצתי? אם כן, תנסה לטפטף טיפה על האטומייזר ישירות ואז תאדה. אתה אמור להרגיש בהבדל {אם לא הזמנת, אתה יכול לרכוש ממני. אתה מוזמן גם להגיע ולהתנסות באידוי בסיגריה אלקטרונית רצינית}

 

בכל אופן, יש הבדל גדול מאוד בין דגמי ה mini e-cig לבין דגמי ה ego

פורסם

ברווז,אם אתה באמת רוצה להפסיק לעשן,קנה ערכה נורמלית של סיגריה אלקטרונית כמו שכולנו פה משתמשים.

מאותו היום שקיבלתי את הערכה לא עישנתי אפילו לא סיגריה אחת מחר זה כבר שבועיים וגם אין לי שום צורך בסיגריות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
הדף המקושר מציג הרבה קיטים, איזה מהם קנית בדיוק?

לעיתים, הפוליאסטר במחסניות לא ממש ספוג בנוזל ולא תמיד כשהסינים מצהירים שיש ניקוטין אז באמת יש :(

את הניקוטין מרגישים בגרון, כששואפים את האדים לריאות. ממש כמו עם סיגריה. אם אתה לא מרגיש כלום, כנראה שאין ניקוטין או יש מעט מדי.

 

מרגישים משהו, אבל לא מרגיש כמו ניקוטין. או שיש מעט מדיי, למרות שהזמנתי עם התכולה הגבוהה ביותר- אני מעשן "אדום" (לא לייט) מאז שהתחלתי לעשן. הלייט לא עושה לי כלום :shock:

 

סגירה עם האצבע של אחד מפתחי יניקת האוויר גם עשויה לסייע.

 

מנסה עכשיו. זה יותר טוב, אבל עדיין, לא קרוב לתיאור של כמה מהחברים פה.

 

האם הזמנת גם בקבוקון קטן למילוי כפי שהמלצתי? אם כן, תנסה לטפטף טיפה על האטומייזר ישירות ואז תאדה. אתה אמור להרגיש בהבדל {אם לא הזמנת, אתה יכול לרכוש ממני. אתה מוזמן גם להגיע ולהתנסות באידוי בסיגריה אלקטרונית רצינית}

 

בכל אופן, יש הבדל גדול מאוד בין דגמי ה mini e-cig לבין דגמי ה ego

זה לא מגיע עם נוזל, ואני לא בדיוק ראיתי משהו שנראה כמו אטומייזר, ובמיוחד לא אחד שניתן לפירוק. החומר נמצא בתוך הפיות, במארז אטום עם נייר כסף, שנפרץ אחרי שאתה מחבר את הסיגרייה עם הפייה.

ברווז,אם אתה באמת רוצה להפסיק לעשן,קנה ערכה נורמלית של סיגריה אלקטרונית כמו שכולנו פה משתמשים.

מאותו היום שקיבלתי את הערכה לא עישנתי אפילו לא סיגריה אחת מחר זה כבר שבועיים וגם אין לי שום צורך בסיגריות.

סליחה, טעיתי בלינק. הנה המתוקן.

זו הערכה שקניתי, שעלתה כמעט 11 דולר- וגם זה כי במקרה קיבלתי 10 $ ישירות לפייפאל על צפייה בפירסומות... בא בקלות, הולך בקלות, ואם לא יהיה טוב- זה לא סכום גבוה שהוצאתי סתם.

 

חברים, זה סכום גבוה להתנסות שעלולה להיות גרועה ולא יעילה עבורי.

 

פלאטינום, תודה- אולי אני אתפוס אותך על ההזמנה. אתה באיזור חדרה להבנתי, לא?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מצטרף לממליצים, הזמנתי לעוד שני חברים בתקווה שגם הם יפסיקו.

PsyRax

מוזר מה שאתה אומר עם הטעם של הבירה, כי הביקורות היו מעולות. אבל אני לא יכול להגיד שזה לא היה צפוי, טעם של בירה בסיגריה? טוב שלא הזמנתי.

Coconut Chocolate Almond Bar משום מה לא אהבתי, וכבר העברתי לחבר בקבוקון של 10 מל'.

אגב, לפי השם זה אמור להיות שוקולד קוקוס ושקדים.

אגב, כמות הניקוטין שמשמשת אותך לא חזקה מידי? אני עם 18 מרגיש שזה חזק לי בגרון, והייתי מעשן פרלאמנט רגיל.

 

ברווז

תוך כמה זמן אתה מוציא סכום כזה על סיגריות? כמדומני בין שבועיים לחודש תלוי כמה אתה מעשן ביום, לטווח ארוך לדעתי זה שולי, מקסימום לא תמצא חן בעינך הערכה, תמכור ביד2, בטוח שיהיו קופצים.

ואם אתה מאזור המרכז ומעוניין להתנסות בכיף.

פורסם
....לא בדיוק ראיתי משהו שנראה כמו אטומייזר, ובמיוחד לא אחד שניתן לפירוק. החומר נמצא בתוך הפיות, במארז אטום עם נייר כסף, שנפרץ אחרי שאתה מחבר את הסיגרייה עם הפייה...

אני אסביר לך את זה במרוקאית ברשותך.

 

נכון הקשת/ראש החץ שפורץ את נייר הכסף?

נכון מתחתיו יש סליל?

זה האטומייזר :)

 

פלאטינום, תודה- אולי אני אתפוס אותך על ההזמנה. אתה באיזור חדרה להבנתי, לא?

בעוונותי הרבים אני מתגורר דווקא בנתניה :-(

 

אתה עדיין מוזמן, תוכל גם להכיר את החתול שלי :-D וגם יש לי כפתור אדום להוספת דרמה :-D

oVb0MlksMsE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

 

חברים, זה סכום גבוה להתנסות שעלולה להיות גרועה ולא יעילה עבורי.

 

 

תחשוב על זה שאם זה כן יצליח [ורוב הסיכויים שזה כן יצליח,כי עובדה שמהסיגריות שאתה קנית מעט מאוד אנשים הפחיתו או הצליחו להפסיק] אתה חוסך פה פי 5 לפחות בעלות הסיגריות וגם מפסיק לעשן.

 

 

מוזר מה שאתה אומר עם הטעם של הבירה, כי הביקורות היו מעולות. אבל אני לא יכול להגיד שזה לא היה צפוי, טעם של בירה בסיגריה? טוב שלא הזמנתי.

Coconut Chocolate Almond Bar משום מה לא אהבתי, וכבר העברתי לחבר בקבוקון של 10 מל'.

אגב, לפי השם זה אמור להיות שוקולד קוקוס ושקדים.

אגב, כמות הניקוטין שמשמשת אותך לא חזקה מידי? אני עם 18 מרגיש שזה חזק לי בגרון, והייתי מעשן פרלאמנט רגיל.

 

יש לי את אותה השריטה עם הטעם של קולה שהוא לא המשקה המקורי,אני פשוט לא מסוגל לטעום משהו בטעם קולה שהוא לא קולה המקורית,זה תמיד ניראה לי כמו טעם של קולה אבל מקולקלת שפג תוקפה והיא בלי גזים,כניראה שגם בירה עכשיו.

 

צודק,משום מה שחכתי שקוקונט זה קוקוס בגלל זה הרגשתי קוקוס,אני דווקא מאוד אהבתי אותו למרות שאני שונא קוקוס במקור.

ה24 לא חזק לי בגרון הוא בדיוק מה שאני אוהב,את הבירה לדוגמה ניסיתי בחוזק הכי גבוה 36,בגרון זה גם סבבה לי אבל יש הרגשה של אובר ניקוטין בגוף,אז אני אזמין רק 24.

ביום הראשון היית לי קצת בעיה אבל התרגלתי ועכשיו לא חזק לי בכלל.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
ברווז,אם אתה באמת רוצה להפסיק לעשן,קנה ערכה נורמלית של סיגריה אלקטרונית כמו שכולנו פה משתמשים.

מאותו היום שקיבלתי את הערכה לא עישנתי אפילו לא סיגריה אחת מחר זה כבר שבועיים וגם אין לי שום צורך בסיגריות.

 

גם אני לא מעשן מיום שקיבלתי את הערכה. עכשיו גם הטעם שהזמנתי 5 בקבוקים ממנו, מרלבורו חוזק בינוני, נהיה לי חזק מדי ועוד לא גמרתי אפילו חצי בקבוקון.

 

מישהו רוצה לעשות החלפות ? אני דווקא אוהב קוקוס....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ה24 לא חזק לי בגרון הוא בדיוק מה שאני אוהב,את הבירה לדוגמה ניסיתי בחוזק הכי גבוה 36,בגרון זה גם סבבה לי אבל יש הרגשה של אובר ניקוטין בגוף,אז אני אזמין רק 24.

ביום הראשון היית לי קצת בעיה אבל התרגלתי ועכשיו לא חזק לי בכלל.

 

לדעתי דווקא מומלץ להרגיל את הגוף לפחות ניקוטין, לא ליותר.

בהזמנה האחרונה שצריכה להגיע כבר ירדתי ל12. אבל כל עוד אתה לא מעשן בכלל, קח את דברי וזרוק אותם לים.

פורסם
אני אסביר לך את זה במרוקאית ברשותך.

 

נכון הקשת/ראש החץ שפורץ את נייר הכסף?

נכון מתחתיו יש סליל?

זה האטומייזר :)

 

אהבתי את ההסבר. מזכיר לי איך אישתי מנסה להסביר לי מי נושא השיחה: מכיר את X? אח שלו? אישתו? אמא שלה? וכולי...:lol: :lol: :lol:

 

בעוונותי הרבים אני מתגורר דווקא בנתניה :-(

 

אל תיפגע- בתור חיפאי, שניהם באותו איזור מבחינתי... :lol:

 

אתה עדיין מוזמן, תוכל גם להכיר את החתול שלי :-D וגם יש לי כפתור אדום להוספת דרמה :-D

oVb0MlksMsE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ראית את זה, אה?

חתולים זה טוב. מפריע לו העשן אגב (בהנחה ואכן יש לך חתול אמיתי ולא רק מה שרואים בסירטון, כי אם כן יצאתי נעל) ?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...