Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלהבתם אותי עם הסיגריה הזאת.

פניתי לסרסורי האלקטרוניקה הקבועים שלי והלכתי על EGO-T

כן, ישן , כן יש דור חדש. לא הטריד אותי בגלל המחיר.

החבילה הגיעה אתמול בבוקר וכבר נעשה שימוש נרחב במשך הלילה.

למחרת בבוקר, אחד לא עובד בכלל, הפסיק להוציא עשן והשני בכלל לא טוען ולא מתכוון לעבוד.

באסה. דווקא התרגלתי מהר.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה לפרט יותר אולי נצליח לעזור לך.

מה בדיוק לא עובד? למה זה לא מוציא אדים? האם הנורה של הסוללה דולקת? או אולי כשאתה מחבר לחשמל היא נדלקת?

ממה שהספקתי להבין, הדברים האלה מאוד פשוטים, ולפעמים גם כשיש בעיה היא לא קריטית.

פורסם

ובכן, הסט הגיע עם שתי סיגריות.

האחת לא נטענת כלל ולא מראה שום סימנים של רצון לעבוד.

השניה עבדה יפה במשך כמה שעות וסיפקה את הצורך, ופתאום פשוט הפסיק לצאת עשן/אדים.

הנורה עובדת כשלוחצים, הסוללה נטענת, פשוט לא עובדת בזמן השאיפה והלחיצה.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

קראתי את כל הנושא והתבלבלתי לגמרי, בסופו של יום, בתור מתחיל שלעולם לא השתמש,

אני מעוניין להזמין קיט שלם להתחלה, איזה מומלץ?

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

Vaizman לך על EGO-W F1, אם בא לך אז תוסיף עוד 5-7 דולר לגרסת F3 שכוללת LCD קטן אם מד סוללה וספירת נשיפות, יש תמונה בעמוד 17.

תוסיף לזה עוד כמה נוזלים ואתה מסודר :)

אודי A4

דימה.

פורסם
ובכן, הסט הגיע עם שתי סיגריות.

האחת לא נטענת כלל ולא מראה שום סימנים של רצון לעבוד.

השניה עבדה יפה במשך כמה שעות וסיפקה את הצורך, ופתאום פשוט הפסיק לצאת עשן/אדים.

הנורה עובדת כשלוחצים, הסוללה נטענת, פשוט לא עובדת בזמן השאיפה והלחיצה.

כשאתה מחבר את זאת שלא נטענת כלל לחשמל, יש הבהוב של הנורה?

פורסם
Vaizman לך על EGO-W F1, אם בא לך אז תוסיף עוד 5-7 דולר לגרסת F3 שכוללת LCD קטן אם מד סוללה וספירת נשיפות, יש תמונה בעמוד 17.

תוסיף לזה עוד כמה נוזלים ואתה מסודר :)

 

תוכל לשלוח לי קישור לרכישה ממקור אמין את הגרסא הטובה ביותר? (לצורך העניין אני מבין שהמלצת על EGO-W יחד עם F3).

אשמח גם לקבל קישור לרכישת נוזלים. אין לי בעיה להשקיע קצת יותר במשהו איכותי יותר.

 

תודה רבה.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

סתם רעיון שעולה לי על פעם כשאני רוכש משהו מהאתרים הסיניים... בגלל שהם מוכרים כל פריט בסטוקים של חמישה, עשרה וכו', ככה שכשאני צריך אטומייזר, סוללה או אפילו נוזלים- אני נתקע אחר כך עם עודף פריטים שלא ממש יהיה לי שימוש. ולא תמיד יש חבר שיתחלק איתך, אז אם מישהו רוצה, הוא יכול לפרסם מה ומי. לדעתי זה יכול לעזור להרבה מאיתנו. ותחשבו על זה....

 

שבת שלום

פורסם
כשאתה מחבר את זאת שלא נטענת כלל לחשמל, יש הבהוב של הנורה?

 

כלום. מת לגמרי.

בנתיים החברה מ DX לא ממש ממהרים לטפל בי.

מזל שיש סיגריות רגילות...

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

הבנתי. לצערי אני לא יודע אם האלה מDX תואמות את מה שאנחנו רוכשים פה.

מפתיחה של הסוללה שלי, אין שם שום דבר מסובך, הבעיה היא הגישה להלחמה בגלל שהכל קטן,

אבל הודעה קטנה למוכרת וכבר יש אחת בדרך.

בגלל זה מאיר המליץ לקנות מהאתר הזה, ולא מDX.

פורסם
סתם רעיון שעולה לי על פעם כשאני רוכש משהו מהאתרים הסיניים... בגלל שהם מוכרים כל פריט בסטוקים של חמישה, עשרה וכו', ככה שכשאני צריך אטומייזר, סוללה או אפילו נוזלים- אני נתקע אחר כך עם עודף פריטים שלא ממש יהיה לי שימוש. ולא תמיד יש חבר שיתחלק איתך, אז אם מישהו רוצה, הוא יכול לפרסם מה ומי. לדעתי זה יכול לעזור להרבה מאיתנו. ותחשבו על זה....

 

שבת שלום

 

ניתן גם לדבר עם המוכר ולבקש כמות נמוכה יותר.

אבל רעיון מצויין לרשום אם למישהו יש עודפים.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

Vaizman

זה הסט , אתה יכול להזמין מפה אבל אני לא ממליץ, המוכרת הנל מוכרת מילוי מזוייף ואצל AINY שכול שאר חברי הפורום קונים ממנה יש מינימום של איזה 40$ בשביל לקבל משלוח חינם, ככה שעדיף לקנות כבר הכול דרכה.

זה לא בעייה , תחפש אותה בסקייפ AINY112 תגיד לה שתראה לך את מה שדימה הזמין או שפשוט תראה לה מה שיש בקישור.

לגבי המילוי כמו שאמרתי תקנה מפה, אם בכול זאת תחליט גם את הסט לקנות ממנה אז תדבר איתה לפני זה.

 

לגבי הסט עצמו, מדובר על שילוב סוללה F3 שאר החלקים של F1, יכול להיות ש F3 מלא טוב יותר אבל אין להם אותו בVH.

חוץ מזה גם אין לו חלקים לפי מה שראיתי, לאומת זאת לF1 לא חסר חלפים.

חוץ מזה תזכור שאתה תמיד תוכל לשנות לEGO-C או T או אפילו לאיזה מוד בעלות של כמה דולרים בודדים.

 

בכללי אל תרדוף אחרי סטים יקרים, אין כאן סט שאפשר להגיד עליו כהכי טוב, כול אחד מעדיף משהו אחר אבל הסט הזה בין היחידים שיש לו מד סלולה נורמלי :)

אודי A4

דימה.

פורסם

היי Ave,

בסופו של דבר הזמנתי את קיט ה-F3 מהקישור הזה שראיתי בנושא בסכום של 54 דולרים כולל משלוח.

 

בנוסף הזמנתי 3 בקבוקי נוזל 50 מ"ל מהקישור הזה בסכום של 20 דולרים. מה עוד כדאי לי להזמין בכדי שאגיע לסכום של 35 דולרים להרוויח את המשלוח?

 

אגב, האתר שממנו הזמנתי את הקיט נחשב לאמין? מישהו התנסה במשלוח דרכו?

 

תודה רבה, אביעד.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

נראה יופי וטיים איסט הוא אתר מוכר ואמין לפי מה שקראתי בפורומים בחו"ל.

 

רק לא הבנתי - ה F3 היא עם קרטומייזר (ספוג שמספיגים בנוזל) או עם טנק כמו ה F1 (מיכל שממלאים ובו יש שני פתילי כותנה שמזינים את הנוזל לגוף החימום) ?

 

פשוט לא בא לי להתעסק עם הספגת טמפונים אבל מאוד מתאים לי סוללת LCD עם מד כמות החשמל שנותרה.

 

לכן הייתי רוצה להרכיב על ה F1 שלי סוללה של F3, ורצוי לפחות 900mAh, אם מישהו נוסף מעוניין ורוצה להתחלק במשלוח אין לי בעיה להזמין כמה יחידות במרוכז.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

elibaba

אני חושב שהF3 יותר קרוב לדגם הC מאשר לW, זה מסקנה מהתמונות בלבד :)

בכול מקרה אתה יכול להזמין סלולה אם LCD דרך אייני בעלות של 13$ או להזמין סט כמו שאני הזמני ב40.8.

הסט שאני הזמנתי זה F1 לכול דבר ההבדל היחיד זה סלולה אם LCD.

 

Vaizman

תבדוק מול אייני עצמה אם יש לה כבר חלקים לF3 במקרה אוטומייזר/טנקומייזר/קרטומייזר תמיד כדי שיהיה חלקי חילוף.

מעבר לזה אתה יכול להזמין איזה MOD או שניים :) וכמובן שכמה שיותר נוזלים יותר טוב.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...