Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, עכשיו אני סתם קטנוני אבל אני צריך להעביר זמן עד שDX ישלחו לי ערכה חדשה וגם ראיתי פה שיחה על סוגי סוללות...

אז פתחתי את שלי ורציתי לדעת אם מדובר באותו מבנה סוללה או שלי יש משהו אחר לגמרי.

IMG_0844.jpg

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא רוצה לבאס אותך קיפוד, אבל אם אתה חושב שdx ישלחו לך קיט חדש- אתה אופטימי... עדיף שתזמין כבר חדש מאייני. זו דעתי.

היום בבוקר הודיעו לי ששולחים לי קיט חדש.

נחכה ונראה.

אישית, אני מעדיף להתנהל כמה שפחות מול סינים שאני לא מכיר, אבל אם משהו ישתבש עם DX אז כנראה שלא תהיה ברירה

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
טוב, עכשיו אני סתם קטנוני אבל אני צריך להעביר זמן עד שDX ישלחו לי ערכה חדשה וגם ראיתי פה שיחה על סוגי סוללות...

אז פתחתי את שלי ורציתי לדעת אם מדובר באותו מבנה סוללה או שלי יש משהו אחר לגמרי.

זוהי לא אותה סוללה. אבל כמו כל סוללה היא תעבוד על אותו עקרון.

אצלי החוטים היו מולחמים לאזור של הלחצן ללא גישה בכלל, ואחד החוטים היה מנותק בגלל זה הסוללה לא עבדה לי.

נראה שאצלך הכל תקין, אלא אם יש משהו שלא רואים.

Vaizman

נשמח אם תעדכן איך הF3 (איך היא עובדת בדיוק, טעם, אדים)

וכמובן גם איך האתר הזה (זמן למשלוח, מקבלים פייפאל וכו')

תודה!:-)

פורסם

אלמוג אני חושב שהקישור הזה מטעה בזה שהוא אומר שזה F3.

מהחנות של אייני סלולת VV בצירוף קלירטומיזר המנגנון לפי התמונה נראה זהה ל"F3".

וזה הסלולה EGO-T.

 

מישהו שם שילב בין השניים וקורא לזה F3, כנראה זה גם הסיבה למה לא יכולנו למצוא את זה בVH, פשוט צריך לחפש סט שכולל קלירטומיזר וסלולה של EGO-T.

אודי A4

דימה.

פורסם

חברים יש כאן מישהו קרוב לירושלים שיש לו במקרה עודף נוזל ומוכן למכור איזה בקבוקון?

אודי A4

דימה.

פורסם

אני ממעלה אדומים ויש לי מעט בקבוקונים של 10 מ"ג, אני בכיף אמכור לך. יש לי ארבעה טעמים, תבוא ותבחר.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

למישהו יש ניסיון או חוות דעת על הקלירומייזרים האלה? אני לפני הזמנה.

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&

products_id=7798:fa625ca5ff1c2e7465030924204402d3

 

עכשיו שאני מסתכל אני רואה שבזמן שהכנסתי לפני יומיים 5 כאלה לרשימה ועדיין לא הזמנתי המחיר ירד בדולר אחד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

1. המחיר לא הכי זול לדעתי, מה עם עלות המשלוח?

2. ראיתי באיזה סרטון ביוטיוב על אביזר דומה שעליו מתלבש אותו כיסוי מברזל עם פיה שיש על הקלירומייזר של ה F1, לדעתי ללא המגן- הסיכוי לשבר גדול פי כמה...

3. VH לא מחזיקים כזה?

 

שבת שלום לכולם

פורסם

המחיר דווקא זול ביחס לVH אחרי המבצע שהם עשו עכשיו.

בכל מיקרה הבעיה בVH שלא ניתן להזמין כמות שאני מעוניין ללא פניה למוכר ובקשה מיוחדת שספק אם תאושר.

באתר הזה ניתן להזמין כמות מדוייקת וסוג שאני מעוניין ולבחור ברשימה.

המשלוח עולה כולה 4 דולר לכל הפריטים שהזמנתי ויש שם עוד כמה דברים שהייתי צריך.

בקשר ללשבור,אני מאוד שומר על הציוד שלי לכן לא נירא לי שיקרה משהו.

 

הבעיה הקטנה זה המשלוח הדי איטי,המשלוח הקודם לקח לו להגיע בדיוק 3 שבועות מיום המשלוח ליום הגעה לסניף דואר שלי,אבל לפחות הוא נשלח יום אחרי ההזמנה.

 

ד"א.

מי שרצה סוללה עם LCD ניתן להזמין מפה:יש גם קיבולות שונות אחרות יותר זולות.

http://www.vaporhawk.com/102656,auction_id,auction_details

אותו מחיר כמו אצל אייני אבל פה זה רק 5 ולא 10 כמו אצלה.

מעניין איך המוכר הזה,יש לו כרגע 100% תגובות חיוביות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הרצליקו אתה מדבר על זה במקרה? נדמה לי שזה הקרטומיזר שקראו לו F3 באתר אחר :)

 

בכול מקרה אני מחקה שיופיע בVH סלולות VV שהם גם passthrough כמו זה.

למי שלא מקיר מדובר על סלולה במתח משתנה , חוץ מזה אפשר להשתמש בסלולות האלו גם בזמן טעינה ככה שאם יש לכם יו אס בי נגיש אתם בו זמנית גם מטעינים אותה וגם מאדים במתח גבוהה :)

 

חוץ מזה לגבי מחיר, צריך להתארגן על קנייה קבוצתית דיברתי אם כמה מוכרים בALIBABA והם מוכנים לשלוח לנו את כול אותם המוצרים בחצי מחיר, לדוגמה סט EGO-C עולה 17$ וEGO-C+ החדש עולה 21$.

קרטומיזרים למיניהם עולים פלוס מינוס 1.5$ , מילוי DEKANG/HANGSEN 3$ ל30ML.

אודי A4

דימה.

פורסם
4 דולר לכל המשלוח זה לא נורא בכלל! מה עוד הזמנת? והמחירים של הפריטים הבודדים גם זולים יחסית ל VH?

 

הזמנתי 5 קלירומייזרים כאלה,מטען שיהיה ספייר,מחט לבקבוק מלוי ומזרק+מחט.

אפשר כמובן לקנות מחטים ומזרקים [יש לי כבר בבית מעבדה לסמים:shock:] בארץ אבל זה עולה שם גרושים ואני מעדיף שיוסיפו את זה לחבילה.

עלות המשלוח היא בהתאם למשקל,החבילה יצא לי 3.45 דולר בדיוק ותוריד מיזה 1.22 דולר על קוד קופון ECF, יענו יצא לי 2.23 דולר משלוח.

 

העלות של בודדים פחות או יותר זהה,אבל וזה אבל גדול,VH מוכרים כמויות אדירות וזה מתאים יותר לסטוקים לסוחרים,כרגע אין לי צורך בחבילות שמכילות כמה עשרות של פריטים,פשוט אין לי מה לעשות איתם.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...