Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.yndekang.com/certificate.asp

החומרים עצמם זה PG, VG, אלכוהול , ניקוטין חומרי טעם וריח.

 

אין לך מה לחשוש יותר מידי, אפשר להכין את הנוזלים לבד, זה פחות נפוץ אבל אנשים כן עושים זאת.

תחפש בגוגל יש מלא מתכונים לזה :)

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע, בהתייחס לעובדה שאת החרא הזה מוכרים פה בין 800 ל 1200 ש"ח... אז 30$ כולל משלוח זה משהו שאני יכול לסבול, גם ככה אין פה יותר מדי, כולה סוללה 10$, קלירומייזר 2.5$ ומטען 4.5$ ככה שאם משהו משלושתם מתקלקל- המחיר סביל. בכל אופן הנוזל הוא משהו שצריך למצוא לו חלופה יותר זולה. הכלבה אייני מוכרת באליבאבא את אותו דבר ב 1.5$ רק ששם היא לוקחת משלוח מיליון דולר חחח, כל השקרניקים האלה... נראה אני לי שאני טס לסין וזהו :)

פורסם

לא צריך להגזים סט מקורי של JOYETECH עולה בארץ 355 שקל שזה סביר בהחלט.

הבעייה שלנו שכול אחד מאיתנו הזמין כבר איזה 3 סטים מינימום :)

הרצליקו אני עכשיו בודק אפשרות להזמין ישירות מהמפעל של האנגסן, נראה אם יסתדר לי.

אודי A4

דימה.

פורסם

ניראה מפעל רציני ביותר.

 

מישהו התנסה עם קרטומייזרים כמו של F1 אבל מספקים אחרים?

שתי הקרטומייזרים שהגיעו בחבילה של אייני מעלים לי את הסעיף עם הצטברות הנוזלים בחלק העליון,שמתי לב שדרך שהאטם הלבן למעלה חודר נוזל ומצטבר,האטימה שלו ממש מעפנה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש לאייני כמה סוגים של זה, לפי מה שהבנתי ממנה הקרטומיזר הכי טוב שלה לF1 זה CE3 הכחול.

איזה יש לך?

אודי A4

דימה.

פורסם
לא צריך להגזים סט מקורי של JOYETECH עולה בארץ 355 שקל שזה סביר בהחלט.

הבעייה שלנו שכול אחד מאיתנו הזמין כבר איזה 3 סטים מינימום :)

הרצליקו אני עכשיו בודק אפשרות להזמין ישירות מהמפעל של האנגסן, נראה אם יסתדר לי.

דימה, גם 350 ש"ח זה פי שניים... ולגבי הנוזלים- קח אותי בחשבון!! :)

פורסם

שתי הקרטומייזרים שהגיעו בחבילה של אייני מעלים לי את הסעיף עם הצטברות הנוזלים בחלק העליון,שמתי לב שדרך שהאטם הלבן למעלה חודר נוזל ומצטבר,האטימה שלו ממש מעפנה.

 

הצטברות נוזלים בחלק העליון היא שכיחה כפי שכבר כתבתי בעבר. המקור שלה הוא לא דליפה מהמיכל.

הנוזל שאתה רואה שמצטבר למעלה נוצר מאדים שנשארים בפיה ומתעבים חזרה לנוזל. אם תשים לב תבחין ודאי שהנוזל הזה הרבה יותר מימי, דליל ושקוף מנוזל האידוי.

תנסה לתכנן את השאיפות שלך כך שתמשיך לשאוף עוד שניה נוספת אחרי שאתה עוזב את הכפתור, כך תצמצם את כמות האדים הנותרת בפיה ויהיה פחות עיבוי.

פורסם

זה לא פי שנייה, הסט המקורי עולה סביבות 80$ שזה פלוס מינוס 300 אז 55 שקל תוספת זה לא נורא בכלל.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש לי את הכחול,לא יודע אם זה CE3.

מאיר,זה בדיוק מה שאני עושה תמיד,אבל שמתי לב שהדופן הכחולה לפעמים טיפונת מאבדת את הצורה העגולה שלה וחודר גם נוזל בין האטם הלבן לדופן הכחולה.

אם הדופן היית עשויה פלסטיק יותר קשיח כל זה היה נמנע או לפחות יורד ב80%.

מעניין אותי לדעת אם יש איכויות אחרות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש המוני מפעלים שמייצרים את החלקים האלה. תזמין ממקום אחר וסביר להניח שתקבל מוצר ממפעל אחר.

כל עוד לא מדובר בהזמנת נוזל שחשוב לקבל מקורי, תקנה מה שאתה רוצה ממי שאתה רוצה רק תעשה טובה ותעדכן אם מצאת ספק אחר שמוכר חלקים יותר איכותיים. אני בטוח שכולנו נשמח לדעת.

פורסם

אני כבר לא עושה את המילוי הראשוני במיכל מהבקבוק עם המחט.

כי יש איזה מלחמה קטנה כדי לחדור את האטם, ולפעמים יוצא שהאטימה נפגמת.

למדתי שצריך לעשות את זה עם מחט רגילה (עדיף קצת עבה) ואז אפשר למלא עם הבקבוק המצורף בקלות.

מישהו כבר קיבל הזמנה מאליבאבא ויכול לספר רשמים?

פורסם

הנה הרשמים :) הזמנו מהחנות http://lightledcn.en.alibaba.com/

5 סטים C+ , סט CE4 , קרטומייזר CE4 5 חתיכות , 20 סיגריות חד פעמייות , 3 סלולות VV , נוזלים 10 האנגסן 30 מיליליטר, 10 נוזלים של דקאנג 30 מיליליטר.

סך הכול כולל משלוח DHL 280$.

אותה הזמנה מאייני היתה יוצאת 405$ ללא משלוח DHL.

 

אם נצליח לארגן הזמנה יותר גדולה אז נחסוך יותר :)

אודי A4

דימה.

פורסם

מזמינים דרך בחורה בשם SHIRVE YANG דרך TRADE MANAGER של ALIBABA, מחירים בהתאם לכמות צריך לדבר איתה.

סתם לדוגמה סט EGO-W כולל סלולת יו אס בי סט עולה 20.5$ :)

 

עריכה: לחברים שמעוניינים יותר בנוזל ופחות באביזרים, 50ML HANGSEN עולה אצלה 3.5$ דקאנג טיפה יותר יקר עדיין לא שאלתי אותה כמה בדיוק.

אודי A4

דימה.

פורסם

לפי מה שהבנתי צריך קודם לשלוח לה פירוט של מה אני רוצה בדיוק.

היא חוזרת אליי עם הצעת מחיר שכוללת משלוח.

ואז משלמים? איך משלמים? יש מערכת שמתעדת על ההזמנה והתשלום?

 

עוד שאלה: מה שנתת בלינק,זאת חנות שפועלת בתוך האתר אליבאבא?

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...