Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חויית הקניה מעולה,האתר מאוד נוח ופשוט לשימוש,יש לך בחירה בדיוק מה להזמין וכמות המלאי הקיים כרגע.

כל המוצרים מגיעים תקינים ובאיכות טובה.

המשלוח הוא ביחס ישיר למשקל החבילה,3 שבועות המתנה בדואר רגיל,יש אופציה למשלוח אקספרס אבל במחיר לא נמוך.

בגזרת הנוזלים יש להם המון חוסרים במלאי,כרגע הזמנתי משלוח די גדול [כ100דולר] ומחכה לחבילה,פעם ראשונה שאני מזמין מהם נוזלים.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לי הלך קלירומייזר אחד של f3 של אייני, והזמנתי את הקלירומייזר ש ave כתב עליו + passtrough + שני נוזלים דקאנג, קאמל ואפרסק.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

היתרון הגדול של אייני וחברייה, (סליחה, היתרון היחיד) הוא העלות החינמית של המשלוח.

גם אני הוצאתי השבוע הזמנה גדולה מאייני, (הקמצנית עשתה פוזות על הנחה של 3$ על חבילה גדולה.)

ולא שילמתי שקל משלוח.

כמה אתה שילמת על החבילה של ה100$ בערך?

פורסם

www.joyeking.co.il

הזמנתי מהם EGO-C מקורית

עם הקוד הנחה של פייסבוק עלה לי סהכ 320שח. הגיע אחרי שבוע וחצי

תענוג של מכשיר

יש להם גם מבחר גדול של טעמים ולא כל כך יקרים (כ 40שח ל 30מל)

 

אגב, אם מישהו רוצה טעם מרלברו 18מג ניקוטין ובאיזור אילת, מוזמן לקפוץ

קניתי חצי ליטר ואני לא מת עליו. מעדיף טעמי פירות..

פורסם

אני ניסיתי להוסיף למרלבורו הנגסן שלי כמה טיפות מנטול הנגסן מחבר לעבודה, וזה ממש מצויין ומרענן (למי שאוהב).

 

רק אני לא מבין איך אפשר לאדות טעם מנטול נקי, זה נורא חזק וכמעט לא מוציא עשן. אחרי 3 מילויים מחדש רק של מרלבורו לאותו קרילומייזר אני עוד מרגיש שמצוץ מהמנטול...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אממ

יש מיתוס הטוען שמנטול גורם לאימפוטנציה

נשמע לי מופרך

אבל זה מה שמעתי :?

 

אגב

למי שמתלבט בין EGO C ל T

לפי דעתי עדיף ללכת על ה T

כי ראיתי הרבה בעלי C שהחליפו לקרטומייזר שונה (CE4), ללא נזילות, מאחר והאוטומייזר המקורי נוזל פה ושם וזה מציק

ה T יותר זול. מוסיפים ל T חבילה של CE4 (חמישייה ב 80 אם אני זוכר נכון) ומקבלים אחלה קיט עישון

הסיבה היחידה שלקחתי את ה C הייתה בגלל הכפתור של הסוללה שמחליף צבעים בהתאם לכוח שלה (לבן- סוללה מלאה, טורקיז - 50% וכחול כהה - 10%)

פורסם

אם מישהו מוכר נוזלים בגודל של 50ML שהזמין ולא צריך , אשמח לקנות אותם במחיר עלות + תוספת טרחה.

 

שלחו ה"פ

 

בנוסף אם יש למישהו קלירומייזר של ה 1.6 \ 3 ML עם הפקק המתברג - אני אשמח לקנות אותו גם..

פורסם

שניר אם אתה רוצה יש לי ווינסטון 6מג , מרלבורו 12מג , קאמל 12מג בהודעה פרטית כמובן.

 

thenewguy אין אף סיבה לקנות סט מקורי של JOYETECH, הוא יקר בצורה מטורפת ולא נותן תמורה בכלל.

כרגע במחיר של סט EGO-C "מקורי" אפשר בכיף לקנות 6 סלולות בעלי מסך LCD + איזה 10 CE4 ולהוסיף לשם עוד איזה 100ML של נוזל :)

מעבר לכך בסט של JOYETECH הטנק של דגם הC והT בעלי מכסה מפלסטיק שנותה להשבר אחרי שבוע בשימוש יומיומי ובנוסף הוא נוזל יותר מהרפליקה.

אומנם יש לו פלוסים כמו אוטומיזר טיפה טוב יותר אבל עדיין פחות טוב מהרפליקה בדגם הC+, והסלולה הרבה פחות רגישה לרטיבות.

 

PsyRax חבל על הזמן שלך :)

רוצה לשחק אם משהו חדש לך על LAVATUBE.

 

בכול מקרה אם כבר כותבים אז הגיע הזמן לעדכן קצת.

הגעתי למסקנה שסלולות passthrough לא שימושיות בכלל ובסוף גם הVV די מיותר לטעמי, מי שמחפש סלולה טובה שילך על דגם LCD או על סלולה פשוטה שתהיה קצרה יותר מדגמי הLCD ב11מילימטר.

 

לגבי הCE3 הקרטומיזר של EGO-W , אלו הכחולים שאמורים להיות מפלסטיק חזק יותר בפועל עובדים פחות טוב (יש יותר טעם שרוף) מהלבנים, בנוסף הדגם הכחול כנראה שונה בהתנגדות שלו וצורך הרבה יותר חשמל מהסלולה, הבדל של כ250 נשיפות.

 

ניסיתי את הקלירטומיזרים האלו שPsyRax המליץ עליהם מקודם.

את האמת הם לא רעים בכלל, אבל שוב יש מינוסים, הלד שלהם מטריף אותי בלילה, אני מוצה את עצמי מסתנוור מהם :)

מעבר לזה הם לא נראים טוב בגלל ההברגה של 510 ולא של EGO והאורך המוגזם, למי שחושב לשים אותם על סלולה של 1100 LCD יקבל סיגריה באורך 20.8 סנטימטר הזוי.

 

מעבר לכך אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל הסלולה שלי בעלת LCD לא עובדת יותר מ999 נשיפות, חשבתי שזה יתאפס אבל מתברר שלא, בכול מקרה אני לא חושב שזה מינוס, ובכלל זה סלולה של 650 מיליאמפר היא לא אמורה לעבור את ה1K נשיפות.

אודי A4

דימה.

פורסם

 

 

 

ניסיתי את הקלירטומיזרים האלו שPsyRax המליץ עליהם מקודם.

את האמת הם לא רעים בכלל, אבל שוב יש מינוסים, הלד שלהם מטריף אותי בלילה, אני מוצה את עצמי מסתנוור מהם :)

מעבר לזה הם לא נראים טוב בגלל ההברגה של 510 ולא של EGO והאורך המוגזם, למי שחושב לשים אותם על סלולה של 1100 LCD יקבל סיגריה באורך 20.8 סנטימטר הזוי.

 

 

אני מאוד אוהב את הקרטומייזרים האלה,היתרון שלהם שאני לא צריך למלא במהלך היום נוזל ומספיק לי בדיוק ליום שלם ואין נזילות. בהתנגדות 1.8 אום יש המון אדים וטעם מורגש היטב,דווקא את ה2.5 אום לא ממש אהבתי.

הלד הוא לא בעיה יש גם בלי לד.

הקטע ההזויי בהם שאכן על סוללה 1100 עם LCD הסיגריה ממש ארוכה מיני צינור נרגילה,אבל בקטנה.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...