Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן זאת חנות באתר ALIBABA, כול השיחה מתועדת בTRADE MANAGER שזה תוכנת סחר של אליבאבא, התשלום איך שבא לך, בדרך כלל פייפאל.

 

אפשר לדבר איתה בדיוק כמו אם אייני והיא תשלח לך חשבונית PI שאותה אתה משלם, חשוב לבקש ממנה תמונה לכול דבר שמזמינים.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמע מעולה,אני חייב קרטומייזרים באיכות נורמלית ואולי אופציה לקיטים במחירים זולים ואיכותיים לשם מכירה.

יש לך סדר גודל כמה עולה משלוח לקיט למשל?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

משלוח עולה מינימום 40$ לכן הזמנות בודדות אי אפשר להזמין משם, צריך לעשות קנייה קבוצתית.

על ההזמנה שפירטתי למעלה שילמתי 65$ משלוח.

לפחות הבונוס שזה הגיע תוך 3 יום מסין.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש לכל חנות קטלוג משלה? או שזה קטלוג לכול האתר?

בדיוק סיימתי הזמנה מאייני, מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה.

*עריכה*

40$ מינימום הזמנה? :shock:

לחבילה בסדר גודל שה40$ האלו יבלעו במחיר וזה עדיין יהיה משתלם, צריך הזמנה מאוד גדולה.

ופה יהיה חשש להסתבך עם מכס וכו'

פורסם

זו רק חנות אחת, את האמת כול חנות זו חנות מפעל, לדוגמה זה מפעל K-LIGHT, ושם החברה זה Shenzhen K-Light Electronic Technology CO.'Ltd.

הקישור זה קטלוג רק למפעל הזה, באתר עצמו(ALIBABA) יש עוד מיליון מפעלים כאלו.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני מבין שכבר הגיע?

תוכלל לתת חוות דעת על CE4?

המשלוח אכן בעייתי טיפה,חשבתי לכיוון של להביא כמה סטים אכותיים לארץ ולמכור לאנשים שמעוניינים ברווח נאה.

לקחת את הסיכון ולהזמין מאייני אני לא מוכן,אחרי כל התלונות על ציוד פגום.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

המשלוח 280$ עבר חלק ללא מכס וכו, לפי המוכרת לישראל אין בעייה לשלוח דרך DHL וזה עובד דרך המכס.

 

אלמוג זה לא מינימום הזמנה של 40$ זה המינימום של עלות המשלוח, מצידה תזמין ב1$ אבל המשלוח עדיין יעלה 40$.

בעקרון המשלוח מחושב לפי ק"ג, החבילה שלנו יצאה יותר מקילו ולכן המשלוח עלה ל65$ ועדיין החיסכון היה 125$ לאומת אייני.

 

PsyRax הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה :)

הCE4 נחמד אבל לא בשבילי, יש לו אחלה כמות אדים והוא מעביר טעם בצורה יפה ולא נוזל, אבל בהשוואה לCE3 של הEGO-W הסטנדרטי קשה יותר לשאוף מה שמשגע אותי לגמרי.

יש לCE4 ארבע גרסאות שונות, יש משופרת אם פתיל ארוך יותר ויש רגילה אם פתיל קצר.

ויש שתי סוגי פיות, עגולה ואובלית(שטוחה).

לי יש פתיל קצר ופייה עגולה, במחשבה לאחור היתי בוחר בפתיל ארוך ופייה שטוחה.

מעבר לזה אני יכול להמליץ עליו בראש שקט לכול מי שמתכוון לעבור לאלקטרונית, בייחוד אם מדובר על סט בעל סלולה VV.

 

לגבי אליבאבה , הבונוס העיקרי יהיה רק אם נחליט לעשות קנייה קבוצתית, נגיד שנזמין 20 סטים, שזה יעלה לנו 420 דולר +70 דולר משלוח , סך הכול 490$, לאומת 800$ אצל אייני, מדובר על חיסכון של 300 דולר.

זה במידה ונרצה סטים מתקדמים כמו הEGO-C+ או הEGO-W F3 או סתם לשלו סלולה VV בתוך הסט, סטים פשוטים כמו הEGO-C/W הסטנדרטי עולים אצלה 16$.

הנוזל זה לא חיסכון גדול, עדיין עולה אצלה 3.5 דולר ואצל אייני 5 דולר.

אודי A4

דימה.

פורסם

שאלה לי אלכם בקשר לאליבאבא.

איך אני מתמצא באתר? כלומר איך אני יודע האם אותו ספק הוא בעל אחוז פידבקים חיובי,אמין?

מה הוא המדד שם?

זה לידע כללי.

 

ויותר ספציפי,האם למישהו יש ספק טוב ואמין של קיטים ego-w והוא יכול להמליץ עליו?

 

מחיר המשלוחים לא מפחיד אותי,המוכרים תמיד עושים קומבינות ומשחקים של מחיר מוצר ומשלוח,כל עוד הקיט לא עובר את ה 40$ [מוצר+משלוח] או טיפה יותר אז סבבה.

 

:-D

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

פידבקים לא משחקים עניין שם, מה שכן לכול מוכר יש דרוג, לדוגמה לאייני יש שנתיים ברצף שהיא GOLD ולK-LIGHT שפרסמתי מקודם יש שנה GOLD , תשתדל למצוא מוכרים שהם GOLD.

סתם שתדע GOLD עולה למוכר 3000$ לשנה :) וכול תלונה קטנה יכולים לשלול מהמוכר את התואר, ככה שמי שכבר קיבל GOLD לא יתעסק בשטויות.

 

עוד פרט חשוב, מתי שאתה מדבר אם המוכרים בTRADE MANAGER תבקש ESCROW, בעצם זה אומר שהמוכר יקבל את הכסף רק מתי שאתה תאשר שהכול בסדר ולא במעמד מכירה.

הנה כלל ברזל מוכר שלא מוכן להשתמש בESCROW אין לך מה לדבר איתו.

אודי A4

דימה.

פורסם

מחיר המשלוחים לא מפחיד אותי,המוכרים תמיד עושים קומבינות ומשחקים של מחיר מוצר ומשלוח,כל עוד הקיט לא עובר את ה 40$ [מוצר+משלוח] או טיפה יותר אז סבבה.

 

:-D

אם מחירו של המשלוח לבד הוא 40$ זאת אומרת שלא משנה מה תקנה, המחיר שלך יהיה X+40$ זאת אומרת שאפילו אם תקנה קיט אחד ב3$ לדוגמה, אז עדיין הקיט יעלה לך 43$.

ואם אתם אומרים שקיט עולה 20$ בערך, אז צריך לקנות לפחות 4 כדי שזה יתחיל להיות משתלם יותר מאייני.

אז לדעתי אין פה שום קשר לקומבינות עם המשלוח.

פורסם

אלמוג צודק, אין כאן קומבינה אם משלוח.

אתה יכול לבדוק את עלות המשלוח באתר של DHL ללא המוכרת, להוסיף על זה עמלת פייפאל וזה בדיוק מה שהיא תבקש ממך והיא לא תרד פני אחד פחות מהמחיר הנקוב באתר שלהם.

סט EGO-C שוקל 289 גרם וגודל קופסה 24*10*4, ,תנסה להציב במחשבון :)

אודי A4

דימה.

פורסם

קומבינות הכוונה היית יותר לכיוון משחק בין מוצר ומשלוח,אם מוכרים את המוצר בשווי 40 דולר ועוד 40 דולר משלוח קשה לי להאמין שמישהו היה מזמין כשיש אופציות זולות יותר,לכן הם חייבים להוריד את עלות המוצר.

 

ראיתי מוכרים עם 5 ו6 שנים עם gold להם יש יותר אמינות תאורתית?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

PsyRax

ALIBABA זה לא אייבאיי ולא צריך להתייחס עליו ככה, אין שם משחק בין מחיר משלוח לבין מחיר מוצר, מצידם תאסוף את המוצרים לבד מהמפעל המחיר ישאר זהה פלוס מינוס 20$ לקיט לא כולל משלוח.

 

הדבר היחיד שמשפיע על המחיר זו הקמות, ככול שאתה קונה יותר הם יורדים במחיר יותר, חוץ מזה תרגיש חופשי להתמקח על המחיר :)

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...