Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסתכל בתמונות ורואה שממש הקמתם מחסנים של ציוד לאידוי.

המטרה שלכם לא היתה פשוטה עד כדי כך שהיא הסתכמה בפשוט להפסיק לעשן :?::?::?:

 

אני משתדל מאוד לא להפוך את האידוי לאובססיה, עושה אותי מאושר לדעת כמה סיגריות כבר מנעתי {וממשיך למנוע} מלזהם את הריאות שלי. זה הרבה יותר מענין אותי מלהתנסות בציוד כזה או אחר. ותכל'ס, זה מה שהכי חשוב

1325847600_25_1_USD_6_default.png

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה חלק מהחוויה :) ניסוי של כול מיני טעמים ומנגנונים אחרים.

כמובן המטרה עצמה שווה את הכול

1334692800_20_1_USD_5_dark.png

אודי A4

דימה.

פורסם

המטרה של להפסיק לעשן סיגריות אכן הושגה,אפילו להריח אותם אני כבר לא יכול.

אבל האידוי פתח לי עולם חדש ומלא בהמון אפשרויות כולל הנאה מהאידוי וחסכון לא קטן בכסף,כרגע אני מנסה כמה שיותר ציודים להבין מה כן ומה לא מתאים לי ותאמת שרק הנאה אני מוציא מהתהליך...

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

Lavatube זה סוללה שאפשר לשנות את עוצמת המתח שלה מ3v ועד 6v

בקפיצות של 0.1 v ואז הטעם של המיץ שונה וגם כמות האדים

עכשיו הזמנתי סוללה מאייני שאפשר לקפוץ ממתחים של 3.2 3.7 4.2

בהתאמה .

נראה איך זה יהיה יחד עם מיכל dct dual וגם הזמנתי 3 חתיכות של מיכל

Ce5 נראה איך זה יהיה עם זה וניתן דיווח

קשה באימונים קל בים

פורסם

שלום לכולם,

התחלתי לקרוא על הנושא ודי הלכתי לאיבוד באמצע. על פי מה שהצלחתי להבין בעיקר מדובר על הזמנה מהאינטרנט,

אף שהייתי מאוד שמח לחסוך את כספי כל הנושא הזה די זר לי ובעזרת חיפוש קצר מצאתי את האתר הבא:

othersmoke.com

 

אשמח לשמוע המלצה/דעה לגבי הציוד הנמכר שם, ובמידה ואני רוצה ללכת על זה, מה מומלץ? (אפשר להמליץ על כל אתר/חנות בארץ, לאו דווקא האתר שציינתי).

פורסם

מעדכן.

עשיתי הזמנה לפני כשבועיים מאייני, קצת יותר גדולה מהרגיל, סביבות ה120$

וככל הנראה גם אני בפעם הראשונה בחיי נפלתי במכס.

(בדיקת סטטוס במעקב המשלוחים של דואר ישראל, רשום שהחבילה הגיעה ליחידת הדואר מכס כסף בתל אביב לשם מסירתו לנמען. פעם ראשונה שרשום לי דבר כזה ולא נראה לי שזה מבשר טובות)

אז ראשית זהירות עם חבילות גדולות, או שתבקשו שישלחו בחבילות נפרדות אם זה מתאפשר, או שתוציאו הזמנות קטנות.

שנית, יש למישהו מושג אם אפשר לשלוח את החבילה לאייני בחזרה?

או מה עושים במקרה כזה?

פורסם

זה לא בגלל שהחבילה גדולה :(

זה בגלל שיש עכשיו עכיפה מוגברת במכס, יש לי כ25 משלוחים של העבודה תקועים במכס חלקם פחות מ50$ :shock: מתברר שהם פותחים חבילה חבילה ובודקים שאנחנו לא מרמים בקטע של הפטור ממכס.

וחולצה שלי בעלות 9.99$ עוקבה במכס.

אלמוג תמתין שיגידו לך כמה לשלם, יכול להיות שהנזק יהיה מזערי בסביבות 35 שח אז יהיה שווה לך לשלם במקסימום תגיד להם שישלחו חזרה אם ירצו יותר מידי כסף.

אודי A4

דימה.

פורסם

מבאס מאוד לשמוע.

המשלוח חזרה הוא בדרך כלל על חשבוני?

אגב, למישהו יש מושג אם החוק החדש לא חל עלינו?

בכל אופן, אעדכן פה כשאקבל את המכתב הרשמי.

פורסם

לא לפי מה שאני יודע.

בכול מקרה מוקדם עדיין לתכנן תוכנית כאלו או אחרות.

הבעייה העיקרית שאם הם פותחים את החבילה אז תצטרף אישור שאין בפנים ניקוטין ומעבר לזה אתה גם צריך אישור לשנאים אם יש שם, מעבר לזה הרוב שטויות.

אודי A4

דימה.

פורסם

הפתעה נעימה, הגיע לי היום החבילה של healthcabin אחרי 9 ימים בלבד בדואר רשום מסין.

 

טעם האפרסק משובח! למרבה הפתעתי, הייתי בטוח שזה יהיה סינתטי ומגעיל.

טעם הקאמל עוד לא ברור לי לגמרי, אני לא מרגיש שם משהו מיוחד, קצת חסר טעם.

 

אני כרגע מאדה עם ה passtrough 650 מיליאמפר + ה DCT הארוך ללא לד, הפיה שלו קצת גדולה ועבה ביחס לEGO F1 שאני רגיל אליה, אבל כמות האדים והטעם טובים בהחלט, ויותר קל למלא (לא צריך לצלוף לתוך החור הקטנטן, יש שני חורים גדולים יותר והפיה מהווה אטם גומי בעצמה).

 

מבסוט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לא לפי מה שאני יודע.

בכול מקרה מוקדם עדיין לתכנן תוכנית כאלו או אחרות.

הבעייה העיקרית שאם הם פותחים את החבילה אז תצטרף אישור שאין בפנים ניקוטין ומעבר לזה אתה גם צריך אישור לשנאים אם יש שם, מעבר לזה הרוב שטויות.

אם ככה, אז זה חסר סיכוי, כי אני לא חושב שמישהו הצליח או יצליח להביא אישורים לדברים האלה.

אני טועה?

פורסם

אם אישור מאייני כספקית הסחורה יהיה מספק, לא תהיה לך לקבל ממנה אישור שהנוזל הזה הוא בכלל נוזל הזנה מיוחד ללטאות שהינן אלרגיות לניקוטין.

 

אל תשכח שמדובר בסינים. ברגע שיובהר לה שאי הנפקת אישור תפגע לה במכירות - היא תנפיק לך איזה אישור שתרצה :wink:

פורסם
מעדכן.

עשיתי הזמנה לפני כשבועיים מאייני, קצת יותר גדולה מהרגיל, סביבות ה120$

וככל הנראה גם אני בפעם הראשונה בחיי נפלתי במכס.

(בדיקת סטטוס במעקב המשלוחים של דואר ישראל, רשום שהחבילה הגיעה ליחידת הדואר מכס כסף בתל אביב לשם מסירתו לנמען. פעם ראשונה שרשום לי דבר כזה ולא נראה לי שזה מבשר טובות)

אז ראשית זהירות עם חבילות גדולות, או שתבקשו שישלחו בחבילות נפרדות אם זה מתאפשר, או שתוציאו הזמנות קטנות.

שנית, יש למישהו מושג אם אפשר לשלוח את החבילה לאייני בחזרה?

או מה עושים במקרה כזה?

 

גם לי היה ככה עם הזמנה מאייני היה תקוע במכס בתא שבוע

והשתחרר ללא בעיה הזמנתי בעלות 130 דולר בערך

קשה באימונים קל בים

×
×
  • תוכן חדש...