Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז החבילה של אייני הגיעה בשלמותה. הכול עובד.

הסוללות 900MAH עם הלד מחזיקות לי מצויין! יום שלם בעבודה, עם סוללת 650MAH מקורית של ג'ויטק הייתי צריך להטעין במהלך היום לפחות פעם אחת, זאתי מחזיקה לי מ9 בבוקר עד עכשיו כ 500 פאפים ועדין חצי סוללה מלאה :D

מה שכן, אני לא מתחבר כל כך ל CE4 הרגיל.. יש לי פה CE4 V2 עם הפתילים הארוכים יותר, דורש הרבה פחות התעסקות בשביל להרגיש את הטעם. אני אזמין עוד כמה כאלה ממנה אם יש לה.

 

לגבי הטעמים, צדקתם לגמרי. ה DEKANG הרבה יותר טעימים :D

מה שכן, עד היום יש פעמים שממש קשה לי לקבל Throat Hit.. רק אם לא איידתי נאמר 20-30 דקות ואני חוזר, אז יש איזה 5 פעמים שאני מרגיש את זה טוב בגרון.. אחרי זה קשה לי מאוד :( יש איזה טריק? המלצה?

I Ride Because I Really Like Dessert

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נדפקה לי אחת הסוללות שהגיעו עם הF1 :-(

 

יש מישהו באזור רמת גן שיש לו ספייר עד שאזמין לי תחליף?

Kawasaki Versys !!!

פורסם

בכול מה שקשור לסיגריות האלקטרוניות הסינים עוקפים אותנו בסיבוב.

יצא כבר CE5 V2 וCE6 , סוללות VV + LCD + PT וכו.

אני אישית כבר הפסקתי לעקוב אחרי כול החידושים, מספיק לי בהחלט CE4 V2 ו CE3, יותר מזה נראה לי מיותר.

אודי A4

דימה.

פורסם

דימה,איפה אתה רואה את כל החידושים האלה?

יש לך אתר בסיגנון healthcabbin שניתן להזמין ציוד בבודדים שהוא לא אייני\אליבאבא?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
בכול מה שקשור לסיגריות האלקטרוניות הסינים עוקפים אותנו בסיבוב.

יצא כבר CE5 V2 וCE6 , סוללות VV + LCD + PT וכו.

אני אישית כבר הפסקתי לעקוב אחרי כול החידושים, מספיק לי בהחלט CE4 V2 ו CE3, יותר מזה נראה לי מיותר.

 

אני עדין מנסה למצוא באתר של אייני או בכל מקום אחר את הקלירומייזר הזה:

http://www.cig.co.il/ego-clear-atomizer-c4.html

 

הוא היחיד שאני מוצא אצלו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

היא מקדמת את האתר שלה כשפונים אליה ישירות באמצעות סקייפ או דוא"ל. מציעה להזמין משם.

היתרון הוא שאפשר לעשות שם הזמנות קטנות ואז מחירי המשלוח סבירים.

 

בנסיונות שעשיתי לביצוע הזמנות בסדרי גודל של 30-70 דולר, יצא יותר זול לקנות דרך VH.

למי שרוצה להזמין כמויות קטנות, זה בהחלט יכול להתאים.

פורסם

מבדיקה של המחירים באתר של אייני כל עניין המשלוח זה סתם קומבינה שלה...

אתה יכול לדעת את המחיר כולל משלוח של המוצר על ידי הוספה שלו לסל, שים לב שכשאתה מוסיף עוד מוצרים עלות המשלוח ממשיכה לעלות.... חחח מה שכן זה באמת טוב להזמנות קטנות כי אתה יכול להזמין מוצרים בודדים במחירים יחסית סבבה...

 

עוד דבר, כשאתם כבר מזמינים ממנה תדעו שהרבה פעמים יש אפשרות להוסיף מוצר בודד במחירים טובים (נניח כמו מחיר שהייתם מקבלים אם הייתם מזמינים חמישייה), לדוגמא בהזמנה האחרונה הוספתי גם אטומייזר בודד CE5 V2 ב4.2$ ובהזמנות קודמות סוללת LCD 900MAH וPT 650 (מומלצת) - בעלות של 10$ לכל אחת מהן...

 

נדפקה לי אחת הסוללות שהגיעו עם הF1 :-(

 

יש מישהו באזור רמת גן שיש לו ספייר עד שאזמין לי תחליף?

 

גם לי זה קרה, ממליץ לך ליצור איתה קשר בסקייפ, היא תבקש ממך סרטון, ולאחר מכן שתשלח לה את הסוללה חזרה.

אל תפחד מזה, זה יעלה לך משהו כמו 9 ש"ח וברגע שהמספר מעקב שתקבל על המשלוח אליה יהיה באינטרנט היא תוציא לך משלוח עם סוללה חדשה. (כמובן שתוסיף עד כמה אתה מאוכזב ושבקושי השתמשת בה ובלה בלה בלה..)

 

בקשר ל Throat Hit - נסה להזמין נוזל עם PG נמוך יותר... יש מצב שזה יעזור לך

פורסם

אציין מראש שהפסקתי לעקוב אחרי השרשור בגלל חוסר זמן.

אני אשמח ואודה מאוד אם מישהו יפשט לי את כל העניין מ-א עד ת בהתייחס לפרטים הבאים:

 

אני מעשן בממוצע קופסה ליום. לרוב מדובר על לאקי סטרייק (לא בארץ) וכאשר אני בארץ אז מלבורו מדיום.

ניסיתי בעבר לגלגל וכו' אבל לא עזר כי, אין לי רצון לגלגל, להתעסק עם הכנה וכו'. רוצה להדליק ולעשן.

אני מאוד מעוניין לעבור לסיגריה אלקטרונית אבל רוצה כזאת שתדרוש ממני מינימום התעסקות.

רוצה שביומיום אדליק ואעשן מתי שבא לי. מבין שיש את עניין הסוללה, טעמים ותחזוקה.

לא רוצה להתחיל ממוצר פשוט וזול כי זה רק יהרוס לי את החשק לעבור לגמרי לסיגריה אלקטרונית. רוצה שהחוויה תהיה כמה שיותר נעימה ויהיה דירבון להפסיק עם סיגריות רגילות.

מאמין שבתקציב של 100$ ניתן בהחלט לרכוש משהו איכותי מספיק על מנת שההתעסקות שלי תהיה מינימלית ביומיום.

 

לכן, מה אתם יכולים להציע לי לקנות עם התנאים הללו. הכי חשוב לי זה מינימום התעסקות ומקסימום דימיון לסיגריה אמיתית על מנת שיהיה תמריץ לעבור.

 

אודה מאוד אם מישהו יוכל לפשט את העניין לרמה של דגם X + לרכוש Y + לרכוש Z ואתה מסודר.

Veni Vidi Vici

פורסם
....מה שכן, עד היום יש פעמים שממש קשה לי לקבל Throat Hit.. רק אם לא איידתי נאמר 20-30 דקות ואני חוזר, אז יש איזה 5 פעמים שאני מרגיש את זה טוב בגרון.. אחרי זה קשה לי מאוד :sad: יש איזה טריק? המלצה?

 

אתה כנראה מאדה יותר מדי {תכיפות גבוהה} ו/או שרמת הניקוטין בנוזל שבו אתה משתמש נמוכה מדי עבורך {לשלב הראשון}

אפשרות נוספת: גוף החימום מלוכלך/תקל ומתקשה לאדות או שהסוללה חלשה

 

אני אישית כבר הפסקתי לעקוב אחרי כול החידושים, מספיק לי בהחלט CE4 V2 ו CE3, יותר מזה נראה לי מיותר.

ברוך הבא למועדון :)

 

....

אודה מאוד אם מישהו יוכל לפשט את העניין לרמה של דגם X + לרכוש Y + לרכוש Z ואתה מסודר.

אי אפשר לפשט ולתמצת לך את השרשור,

אם תסתכל על הדיון תיווכח שרבים פה התחילו עם הדגם שנקרא Ego-W ומשם המשיכו כל אחד בדרכו לחפש חוויות נוספות שיעניקו להם יותר סיפוק מהאידוי. מן הסתם, לכל אחד ואחד יש כבר 2-3 סוגים של ציוד שמצאו חן בעיניו יותר מאחרים ואצל כל אחד זה יכול להיות שונה.

 

תקנה לך כמה סוללות, מטען וקלירומייזרים ממספר סוגים. אתה כבר תמצא לבד מה הכי מתאים לך.

בהצלחה

פורסם

בקשר ל Throat Hit - נסה להזמין נוזל עם PG נמוך יותר... יש מצב שזה יעזור לך

 

כרגע יש לי נוזלים של 70% PG ו-30% VG. לנסות כאלה של 50% PG VG או ישר ללכת ל 100% VG?

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...