Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

idany88,

שימוש כזה הוא מסוכן!!! יש היסטוריה של דיווחים על סוללות ליתיום שהתפוצצו בשימוש עם סיגריות אלקטרוניות כשהדגש הוא על סוללות שלא מתאימות לצריכת הזרם של גוף החימום. השימוש שאתה עושה בסוללה הזו יכול לגרום לאסון, אני ממליץ בחום שתפסיק עם זה לאלתר.

 

תודה רבה על הדאגה, לקחתי לתשומת ליבי.

(ובכל אופן מן הסתם בדקתי כמו שצריך את המתחים ועוצמת הזרם שגוף החימום יכול לקבל ובחרתי סוללה מתאימה, אבל אתה צודק וכל העניין הזה מיותר. )

 

 

ואם כבר אנחנו פה, יש טעמים חדשים שאנשים פה ניסו ויכולים להמליץ עליהם?

ממה שניסיתי בנתיים אני יכול לחזק את ההמלצה על הRY4, ולהוסיף שגם הקפוצ'ינו נחמד מאוד לטעמי.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קפוצ'ינו נחמד? בא לי להקיא ממנו, אם אתה באזור ירושלים אני ישמח להביא לך 30ML חינם ממנו ועל הדרך אם אתה רוצה אני יכול למכור לך סט שלם במחיר עלות כמובן (35$) :)

לדעתי הבננה והתות פשוט מדהימים, RY4 מעוד חביב, DK-TAB לא אהבתי, ווינסטון בעל טעם לוואי מוזר, מרלבורו/פרלמנט/קאמל נחמדים, לימון מוזר לי כי הוא לא חמוץ, תפוז אני בכלל לא מרגיש את הטעם.

אודי A4

דימה.

פורסם

יש למישהו DCT 3.5 או קרטומייזר כלשהו שמגיע עם גוף חימום (לא חוט להט) שניתן להחלפה - או CE4 - והוא באיזור המרכז ? (פ"ת - ר"ג - רמת החייל ..)

 

יש לי רק CE2 ו CE3 ונמאס לי מנזילות ומשאיפות מלאות בנוזל.

 

אשמח לבוא לקחת במחיר עלות כמובן.

פורסם

עוד המלצה קטנה קטנה לגבי שמירה על הסוללות- לפני שהולכים לישון, לפרק את הקרט/ קליר/ טנק/ ומייזר ולהניח על נייר סופג. קרה לי לא פעם שהתעוררתי בבוקר כשכל הסוללה שוחה במיץ... חוסך הרבה כאב ראש. עוד לא נפלתי על אחד כזה שלא נוזל במידה כזאת או אחרת.

פורסם

עושה רושם אחרי יום שימוש שהCE4 V2 די מושלם,מעולה למתחילים ומתקדמים.

הבעיה רק שהוא נורא קטןןןןן,מה שמצריך ממני למלא אותו 3 פעמים ביום.:evil:

 

נקווה שתצא גירסה טיפה יותר ארוכה עם 3.5 מ"ל.:-D

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

עכשיו ראיתי את הCE5,הוא מגיע ללא פתילים.

עד כמה יש הבדל בספיקת החומר עם חורים לאומת פתילים?

כי יש לי נסיון לא מי יודע מה עם הDTC בעל הזרמת נוזל עם חור ולא פתיל.

 

אגב ראיתי עכשיו שיש CE4 V3 היתרון שלו שניתן לפרק את הסליל ולהחליף במיקרה והוא הולך לעולמו...

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...